مسابقات

ورشتاپن خواهان تسلط کامل بر فرمول 1

اندکی پس از پایان گرندپری مکزیک و کسب پیروزی در این مسابقه، مکس ورشتاپن راننده جوان فرمول ۱ گفت خواهان تسلط بر این مسابقات محبوب و سخت است.

ورشتاپن
این راننده جوان هلندی در گرندپری مکزیک عملکرد چشمگیری داشت و علیرغم اینکه در فرمول به عنوان یک سبقت گیرنده با استعداد شناخته شده اما به موتور اسپورت گفته که از پیشروی در جلو لذت می‌برد.

ورشتاپن
او می‌گوید:

بله به خاطر اینکه صحبت از پیروزی است من فکر می‌کنم این کار بهترین روش برای انجام آن است. البته که سبقت گرفتن هیجان‌انگیز است؛ اما در سال‌های اخیر من هرگز در جایگاهی نبوده‌ام که بتوانم مسابقات را کنترل کنم.

ورشتاپن
ورشتاپن ادامه می‌دهد:

اما این چیزی است که من در کارتینگ انجام دادم و در آخر همان چیزی است که می‌خواهید انجام دهید. قطعاً سبقت گرفتن خوب است اما از نظر من چیزی ضروری نیست. نهایتاً می‌خواهید که همانند همیلتون پیروز مسابقات شوید و به قهرمانی فصل دست یابید.

ورشتاپن
پیروزی ورشتاپن در مکزیک اولین قطعاً حس خوبی را برای این راننده با ارمغان آورده است:

این قطعاً یکی از مورد علاقه ترین مسابقات من بود زیرا شما نه تنها مسابقه را برده‌اید بلکه آن را کنترل کرده و هیچ فشاری پشت سرتان نبوده است.

نظرات ورشتاپن بسیار شبیه به رفتار سباستین فتل در زمان حضور او در ردبول است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. amir SCHUMACHER

    ۱۸ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    “این راننده جوان آلمانی در گرندپری مکزیک عملکرد چشمگیری داشت و علیرغم اینکه در فرمول به عنوان یک سبقت گیرنده با استعداد شناخته شده اما به موتور اسپورت گفته که از پیشروی در جلو لذت می‌برد.”

    زیاد مهم نیست ولی چیزی که بار ها دیدم اینه ورشتپن با پرچم هلند مسابقه میده و تابعیت هلندی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۱۸ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (258 ديدگاه)

    مکس راننده بسیار با استعداد و خوبیه و از نظر من شبیه ترین راننده به آیرتون سنای فقیده.مثل سنا متهور و نترس.ولی متاسفانه از نظر شخصیتی یه مقدار ضعیفه و اون کاریزمای لازم رو برای محبوب شدن نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا