مسابقات

گرندپری برزیل و ماجراهای سارقان مسلح

برزیل، کشور زیبایی است که گروه‌های قدرتمند خلافکاری زیادی در آن وجود دارند. گرندپری برزیل همیشه فرصت خوبی برای افراد سودجو است تا از خارجی‌هایی که برای چند روز در برزیل هستند اخاذی کرده و منفعتی کسب کنند. در خلال گرندپری ۲۰۱۷ برزیل که تنها چند روز از آن می‌گذرد نیز چند مورد از این قبیل اتفاقات رخ داد که حتی باعث لغو تست تایرهای جدید پیرلی برای ۲۰۱۸ شد.

 

تست دو روزه ای که قرار بود توسط رانندگان تیم مک‌لارن استافل وندورن و لاندو نوریس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار شود به دلیل مشکلات امنیتی توسط شرکت پیرلی لغو شد. آن‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند:

در پی تلاش برای دزدی از یک ون متعلق به شرکت پیرلی در محوطه‌ی پیست اینترلاگوس در یک‌شنبه، که توسط نیروهای امنیتی پیرلی دفع شد، و بنا بر حملات مشابه به بقیه تیم‌ها در روزهای اخیر، تصمیم گرفته‌شده که تمرین با لاستیک‌های جدید که از قبل برنامه‌ریزی‌شده بود لغو شود.

این تصمیم که با مشورت با تیم مک‌لارن، سازمان بین‌المللی اتوموبیل رانی و فرمول یک گرفته‌شده، برای امنیت کارکنان ما و تیم مک‌لارن است.

مک‌لارن افزود:

ما و پیرلی باهم تصمیم به لغو این تست گرفتیم. امنیت کارکنان همیشه اولویت ما بوده است و با اتفاقات پیش‌آمده دیگر ضرورتی برای انجام این تست تایر نمی‌بینیم.

علاوه بر پیرلی، اعضای تیم‌های مرسدس، ویلیامز و سائوبر نیز در برزیل مورد حمله و دستبرد قرار گرفته بودند. سرقت از مرسدس‌ها سرقت مسلحانه گزارش شده است.

لازم به ذکر است که پیرلی قصد دارد برای فصل جدید سه لاستیک جدید را معرفی کند. یک نمونه از آن‌ها که رنگ صورتی خواهد داشت از نمونه آلتراسافت نیز نرم‌تر است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. یانکی

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    اینا خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. SAEED Z

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (481 ديدگاه)

    عنوان خطرناک ترین میزبان F1 هم میرسه به سائو پائولو

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا