رنو

روی خاصِ سکه با آلپاین A110 لِجِند GT جدید

آلپاین نسخه‌ای سفارشی از خودروی اسپورت A110 با پسوند لجند GT را رونمایی کرد. این خودرو در فرانسه با قیمت ۶۹۳۰۰ یورویی عرضه می‌شود.

خودروی موردبحث که بر پایه A110 لجند استاندارد ساخته شده تنها به تعداد ۴۰۰ دستگاه تولید خواهد شد و از عناصر ویژه‌ای در بدنه و کابین سود خواهد برد.

این خودرو که با رنگ‌های مشکی، آبی یا نقره‌ای جدید عرضه خواهد شد به مونوگرام های طلایی آلپاین، چراغ‌های عقب نیمه شفاف و رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی با عناصر طلایی مجهز شده است.

در کاکپیت نیز می‌توانیم صندلی‌های راحت و قابل تنظیم در ۶ جهت را ببینیم که با چرم پوشیده شده‌اند. همین پوشش روی درب‌ها نیز دیده می‌شود. A110 لجند GT از دوخت های قهوه‌ای، عناصر فیبر کربن براق، علامت ساعت ۱۲ روی فرمان و پلاک سفارشی روی کنسول مرکزی با شماره ساخت سود برده است.

تکمیل کننده تغییرات نیز نصب دوربین دنده‌عقب، سیستم صوتی فوکال، حسگرهای پارک، اگزوز اسپورت و ترمزهای برمبوی قوی‌تر هستند. همچنین مجموعه وسایل سه‌تکه عرضه شده که پوشش آن‌ها همان چرم بکار رفته در کابین می‌باشد.

پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوی آلپاین قدرت ۲۴۹ اسبی داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۵۱ کیلومتر در ساعت می‌شود.

  • آلپاین A110 کالر ادیشن

علاوه بر مدل لجند GT، آلپاین از مدل کالر ادیشن هم رونمایی کرده است. این خودرو بر پایه A110 S با قدرت ۲۸۸ اسب بخار بنا شده و بخشی از برنامه‌ی جدید فرانسوی‌ها است که هر ساله برگزار خواهد شد و رنگ‌های خاص قبلی آلپاین را روی محصولاتش ارائه خواهد کرد. مدل سال ۲۰۲۰ از رنگ زرد سان فلاور استفاده کرده است. عناصر تکمیل کننده آن رینگ‌های ۱۸ اینچی و سقف فیبر کربنی سفارشی می‌باشد.

کابین نیز تغییرات ملایمی داشته و نشان‌های سه رنگ مدل استاندارد جای خود را به فیبر کربن و نشان‌های زردرنگ داده‌اند. علامت زردرنگ ساعت ۱۲ نیز روی فرمان وجود داشته و پلاک ویژه‌ای هم روی کنسول مرکزی نصب شده است.

A110 کالر ادیشن ۲۰۲۰ تا پایان سال جاری با قیمت ۷۱ هزار یورویی عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. آرش وان

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (307 ديدگاه)

    من ؛ یه دونه زرده قناریش لدفن ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mad.z.Max

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1840 ديدگاه)

    خیلی ماشین دوست داشتنی ای هست, صندلی های اون خاکستریه چقدر خوشگل و خوشرنگه ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. (Saeed(peugeot

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    فوق العاده ….زیبا …شیک …با کلاس

    فیلم مقایسش با سوپرا و پورشه ۷۱۸ عالی بود..

    سوپرا رو خورد با اختلاف کمی نسبت به پورشه کم اورد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. آریا ماشین

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (661 ديدگاه)

    ۷۰ هزار یورو؟
    کوروت داره از غم میلرزه…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا