رنو

تصاویر جاسوسی داچیا ساندرو جدید

داچیا ساندرو جذاب‌ترین گزینه در کلاس خود نیست اما این سوپرمینی رومانیایی همچنان محبوب است که دلیل اصلی آن نیز قیمت پایین در بازارهای جهانی می‌باشد. این خودرو راه‌حلی عالی برای افرادی است که به دنبال حمل‌ونقل ساده در پکیجی جمع‌وجور هستند و به همین خاطر است که سومین نسل ساندرو نیز همچنان به این فرمول اثبات شده وفادار خواهد بود.

از آنجایی که به زمان رونمایی ساندروی جدید نزدیک می‌شویم بنابراین تصاویر جاسوسی بیشتری از این هاچبک کلاس B منتشر می‌شود. این خودرو به تازگی در تست زمستانی رؤیت شده و همان‌گونه که مشاهده می‌کنید پروتوتایپ موردبحث از پوشش‌های استتاری زیاد و رینگ‌های افترمارکتی استفاده کرده است.

در بخش جلو لباس مبدل کمتری نسبت به گذشته وجود داشته و بنابراین می‌توانیم ایده‌ای بهتر از ظاهر این خودرو را به دست آوریم. بخش پایینی جلوپنجره احتمالاً توسط مه شکن‌های پوشانده شده استتار شده است. اگرچه چراغ‌های جلو تا حد زیادی پنهان شده‌اند اما احتمالاً این چراغ‌ها از نوع LED هستند.

ترمزهای کاسه‌ای عقب نشان می‌دهند ساندرو همچنان مجهزترین و دل‌پذیرترین خودرو در کلاس خود نبوده اما خب قیمت خودرو هم ‌چنین چیزی را نشان می‌دهد. دستگیره‌های درب خودرو سرانجام از نمونه‌های متعلق به قرن جدید بوده (!) و احتمالاً همین داستان درباره لوگان سدان نیز صدق خواهد کرد.

مهم‌ترین تغییر بخش عقب که فعلاً دیده می‌شود ظاهر جدید چراغ‌هاست. این چراغ‌ها نه تنها شکل متفاوتی دارند بلکه نازک‌تر بوده و از گرافیک جدیدی استفاده می‌کنند. نگاهی دقیق‌تر نشان دهنده استفاده از اسپویلر و چراغ سوم ترمز یکپارچه است که این امر تأثیر مثبتی دارد زیرا آبپاش برف‌پاک‌کن عقب کارایی بیشتری دارد.

اگرچه هنوز تصاویری از کابین این خودرو منتشر نشده اما در برخی تصاویر می‌توانیم سیستم اطلاعات سرگرمی جدید ساندرو را مشاهده کنیم. به نظر می‌رسد داچیا از صفحه‌نمایش تبلت مانند استفاده کرده است. فریم ضخیم صفحه‌نمایش ظاهر خوبی نداشته اما امیدواریم یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر با گوشه‌های نازک‌تر در دسترس باشد.

احتمالاً ساندرو و لوگان جدید در نمایشگاه پاریس ۲۰۲۰ معرفی خواهند شد. همان‌گونه که قبلاً رنو اعلام کرده، خودروهای جدید و کوچک این خودروساز از نسخه ارزان‌تر پلتفرم CMF-B بکار رفته در کلیو و نیسان میکرا استفاده خواهند کرد. مدل‌های استپ وی لوگان و ساندرو نیز احتمالاً در سال ۲۰۲۱ تولید خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. آرش وان

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (307 ديدگاه)

    ارزش خرید = کیفیت محصول تقسیم بر قیمت

    که برای داچیای رنو ؛ قیمت پایین در مقابل کیفیت قابل قبول باعث افزایش معنادار موازنه ی فوق شده است

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا