رنو

اولین تصاویر رسمی از رنو مگان RS

تقریباً دو ماه دیگر تا رونمایی رسمی از رنو مگان RS باقی مانده است اما برای دیدن شمای کلی خودرو لازم نیست این قدر منتظر بمانیم. خوشبختانه مجموعه‌ای از تصاویر ثبت شده به‌عنوان پتنت در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO)، را از تمامی زوایا به‌خوبی نشان می‌دهند.


همان گونه که انتظار داریم، مگان RS ظاهری تهاجمی‌تر نسبت به مدل GT دارد و البته بر اساس تصاویر جاسوسی و رندرهایی هم که تاکنون دیده‌ایم به نظر می‌رسد. ویژگی‌هایی چون ورودی‌های هوای بزرگتر در جلو و دو شکاف در پشت گلگیرهای جلو و طرفین سپرهای عقب، اسپویلر سقفی عقب، اگزوز بزرگ میانی ذوزنقه‌ای شکل و پره‌های عمودی دیفیوزر عقب این خودرو را نسبت به مدل‌های عادی مگان متمایز می‌سازد.

Renault Megane GT
Renault Megane GT
با اندکی دقت بیشتر می‌توان اندکی تغییر در گرافیک چراغ‌های جلو و عقب را نیز مشاهده کرد. البته ممکن است این موارد در به‌روزرسانی و فیس‌لیفت مگان عادی نیز دیده شوند.

Renault Megane RS
این تصاویر همراه با جزئیات فنی مگان RS نیست اما تاکنون بسیاری از ویژگی‌های فنی این خودرو فاش شده‌اند. به‌عنوان مثال می‌دانیم که پیشرانه آن چهار سیلندر ۱.۸ لیتری یا ۲.۰ لیتری مشابه آلپاین A110 و از نوع توربو با قدرتی حدود ۳۰۰ اسب بخار می‌باشد. گیربکس نیز از دو نوع دستی و یا اتوماتیک دوکلاچه قابل انتخاب خواهد بود. فرمان پذیری هر چهار چرخ با سیستم ۴Control نیز تأیید شده است.

Renault Megane RS

مگان به‌زودی در نسخه عادی سدان وارد بازار کشورمان خواهد شد و اگر بتواند مانند برادر بزرگتر خود یعنی تلیسمان عمل کند، موفقیت بزرگی برایان قابل پیش‌بینی خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ACR VIPER

    ۲۶ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    اون عکسی که از بغل ازش گرفتن فاصله محوریش کمه مخصوصا جلوش خیلی به جمع شدن تمایل داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا