رنو

اولین تیزر از رنو مگان E-Tech الکتریکی

رنو به زودی یک خودروی دیگر الکتریکی با نام رنو مگان E-Tech الکتریک را به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد. این خودروساز فرانسوی در اکتبر ۲۰۲۰ با کانسپت مگان ای ویژن پیش‌نمایشی از خودروی موردبحث داشت. نسخه تولیدی مگان E-Tech الکتریک هم وفاداری زیادی به طراحی نسخه کانسپت خواهد داشت. تصاویر جاسوسی پیش از این برخی تشابهات را نشان داده‌اند و اولین تصاویر تیزری منتشر شده نیز تائید کننده اشتراکات طراحی ظاهری این دو خودرو می‌باشند.

در تیزرها نمای عقب، تناسبات کابین و پشت آمپرهای دیجیتالی و نمایشگر سیستم اطلاعات سرگرمی مگان E-Tech الکتریک را می‌بینیم. نمای عقب این خودرو کاملاً مشابه نسخه مفهومی بوده و یک نوار نورانی باعث اتصال چراغ‌های عقب نازک به یکدیگر شده است. نمای عقب این خودرو دارای نشان جدید رنو می‌باشد. لوکا دِ مئو رئیس رنو قبلاً گفته بود کانسپت یاد شده و نسخه تولیدی حدود ۹۵ درصد شبیه یکدیگر خواهند بود.

در تصاویر دیگر می‌توان کابین را مشاهده کرد که شبیه همان چیزی است که از خودروهای الکتریکی مدرن انتظار می‌رود. در این بخش طراحی مینی مالیستی با نمایشگرهای متنوع را می‌بینیم. نمایشگر سیستم اطلاعات مرکزی که به نظر می‌رسد از دکمه‌های لمسی سود می‌برد بالای یک ردیف دکمه و محفظه‌ای برای گوشی هوشمند نشسته است. در یکی از تصاویر فضای ذخیره‌ای گسترده‌ای در بخش جلوی کنسول مرکزی را می‌بینیم که پایین سیستم اطلاعات سرگرمی قرار دارد. صندلی‌ها و استراحت گاه دست نیز از دوخت های طلایی استفاده کرده‌اند.

مگان E-Tech الکتریک از پلتفرم CMF-EV مشترک بین رنو و نیسان استفاده خواهد کرد. این پلتفرم در نیسان آرییا ۲۰۲۲ نیز بکار رفته است. هنوز جزئیات قوای محرکه این خودرو مشخص نشده اما به زودی این کار انجام خواهد شد. رنو می‌گوید مگان E-Tech الکتریک در آینده بسیار نزدیک رونمایی شده و از سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد. فرانسوی‌ها امیدوار هستند تا سال ۲۰۳۰ حدود ۹۰ درصد فروش جهانی‌شان را خودروهای الکتریکی تشکیل دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد مختاری آذر

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    کانسپت و تیزر های تبلیغاتی که خوب هستند کاش مدل اصلی هم اینطور باشه

    موافقم 3
    مخالفم 0
  2. parsa_ashgh.mashine

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (226 ديدگاه)

    عکسای خوبیه

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. Amirreza

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    به نظر میاد قشنگ باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا