رنو

جزئیات بیشتری از SM7

ائتلاف رنو –  سامسونگ جزئیات بیشتری از تازه ترین محصول خود را منتشر نمود. پروژه‌ای که ماحصل ۳۲ ماه تلاش مهندسان این شرکت و همچنین منجر به صرف هزینه‌ای بیش از ۲۷۰ میلیون یورو بود، سرانجام به نتیجه‌ای دلنشین مبدل گشت؛ SM7 نام این محصول جدید است.

Renault-Samsung SM7

به جرئت می توان گفت که این سبک طراحی درهیچکدام از مدل های پیشین تا این اندازه چشم‌ها را به خود خیره نمی‌کرد. جلوپنجره کرومی بزرگ، فرم باریک و کشیده چراغ‌های عقب، تریم چوبی کنسول، استفاده از پشت‌سری‌های خلبانی و سیستم ناوبری فعال راه‌ها ازجمله مشخصات این خودروست.

برای پیشرانه این خودرو نیز دو انتخاب موجود است: یکی موتور چهارسیلندر ۲.۵ لیتری است که توانایی تولید ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۳ نیوتن‌متر گشتاور را دارد؛ ودیگری نیز از نوع شش سیلندر خورجینی با حجم ۳.۵ لیتر ، با توانایی تولید ۲۵۸ اسب‌بخار قدرت و ۳۳۰ نیوتن‌متر گشتاور است. گفتنی است هردو نمونه فوق بدست نیسان ساخته خواهد شد.

SM7 با قیمت پایه‌ای ۱۹،۷۲۵ یورو، قرار است اواخر ماه جاری میلادی و در کره جنوبی به بازار فروش وارد شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. mojtaba

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (28 ديدگاه)

    این چه طراحی ایه؟؟لجم درمیاد نگاش میکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیانوش

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (289 ديدگاه)

      جالبه اما عالی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا