رنو

رندرهایی از رنو مگان RS تروفی

رنو در حال حاضر سخت مشغول توسعه‌ی جدیدترین نسل مگان RS تروفی است تا با آن بتواند به خوبی در برابر هوندا سیویک تایپ R، فولکس‌واگن گلف R و فورد فوکوس RS قد علم کند.

renault-megane-rs-trophy-render-02
هرچند مگان RS استاندارد جزو اولین نسخه‌های توسعه یافته توسط بخش رنواسپورت خواهد بود. نسخه‌های سریع‌تر و سبک‌تر این هاچبک جذاب که از جمله‌ی آن‌ها تروفی خواهد بود اوایل دهه‌ی میلادی آینده عرضه خواهند شد. رنو با این خودرو می‌خواهد عنوان سریع‌ترین خودروی کلاس را از آنِ خود کند.

renault-megane-rs-trophy-render-05
اگرچه که هنوز دقیقاً مشخص نیست ظاهر مگان RS چگونه خواهد بود اما به‌تازگی رندرهایی از مدل تروفی توسط Monholo Oumar منتشر شده که خیلی نمی‌تواند از ظاهر خودروی تولیدی متفاوت باشد.

renault-megane-rs-trophy-render-07
در نمای جلوی این رندرها شاهد سپر گیرایی هستیم که دارای عناصر مشکی بوده و در هر طرف آن سه چراغ کوچک قرار گرفته است. از دیگر بازنگری‌های این مدل می‌توان به نشان و جلوپنجره‌ی مشکی رنو اشاره کرد.

renault-megane-rs-trophy-render-06

دیگر تغییرات نمای بیرونی این رندرها شامل قوس چرخ‌ها و رینگ‌های مشکی است. در بخش عقبی شاهد سپر، خروجی اگزوز و دیفیوزر مشابه با مگان GT استاندارد هستیم اما انتظار داریم مدل RS تروفی نمای پشتی گیراتری داشته باشد.

در بحث قدرت نسخه‌ی استاندارد مگان RS از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری با قدرت حدود ۳۰۰ اسب بخاری استفاده خواهد کرد. این پیشرانه به‌صورت استاندارد به گیربکس ۶ سرعته دستی متصل خواهد بود و احتمالاً از سیستم چهارچرخ محرک سود خواهد برد. نسخه‌ی تروفی احتمالی می‌تواند قدرت ۳۵۰ اسبی و حتی بیشتر داشته و کاهش وزن زیادی داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۵ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (419 ديدگاه)

    رنو داره عالی کار میکنه . از وقتی که شریک تجاری نیسان شده راه خودشو پیدا کرده . ولی نمیدونم چرا انقدر دید نسبت به این بزند بد هست .
    خودروسازی که ۲ امین فروش رو تو اروپا داره. ماشین سنگین و کشنده تولید و تو مسابقات فرمول وان هست و جزو اولین تولید کننده های خودرو برقی شهری و مسابقه ای و … هست ، دید انقدر نسبت بهش تو ایران بده . خودرو ال ۹۰ و ساندرو هم داخل ایران به نسبت قیمت و دوام که حرف اول رو میزنن یا از نظر استهلاک خودرو کم خرجی هست ( نمونش خودرو های مگان ناوگان نیروی راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی )
    به نظرم رنو یک برند اروپایی درجه دو ( اگر بنز و مازراتی و آیودی درجه یک باشن) هست که سواری اروپایی و دوامی در حد ژاپنی و آپشن کره ای داره و فقط یک مشکلی دارن که اونم سختی در تعمیر کردن خودرو هست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیرحسین (Lion26)

      ۵ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (257 ديدگاه)

      رنو، نیسان رو دوباره به حالت اول برگردوند،بعدشم مهم نیست دید بعضی ها نسبت به یه برند بد باشه،چون اون در یه سطح جهانی داره کار می کنه و کارشم عالیه.از یه موتور 4 سیلندر 2 لیتری،300 350 اسب بخار قدرت می گیره.
      فکر نکنم درجه بندی یک برند نسبت به برندای دیگه باشه،چون اونا که مرجع نیستن که بخوان نسبت به اونا سنجیده بشن.
      کی دیده یا گفته که تعمیر خودروهای فرانسوی سخته؟
      هر خودروساز معتبری،تو کشور خودش تمام آپشن ها رو ،روی خودروی خودش به صورت استاندارد یا سفارشی قرار میده.

      Just France and Japan.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. elemento

        ۵ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        دیگه فکر کنم همه ی دنیا متفق القول باشن که بنتلی و رولزرویس و مرسدس بنز و مایباخ، در یک سطح بالاتر از رنو و سیتروئن هستند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امیرحسین (Lion26)

          ۵ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (257 ديدگاه)

          اشتباه فکر می کنی دوست عزیز،کی همچین چیزی گفته؟

          Just France and Japan

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. امیر مرادی

    ۵ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (113 ديدگاه)

    با این رینگش یه شباهتی به آلفا رومئو جولیتا پیدا کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. peyman

    ۵ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2029 ديدگاه)

    واقعا RS دوست داشتنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مجید

    ۵ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    دو چیز با شنیدن اسم تروفی تو ذهنم زنده میشه که البته مربوط به مدل دو نسل قبلشه که تو ایران به صورت گذر موقت اومده بود و از نزدیک دیدمش :یکی سیستم کارتل خشک و دومی فنربندی و صندلی های مسابقه ای عالی که واقعا فوق العاده بود تو پیست باهاش بیشتر از دو ساعت دور زد مالکش ولی هیچ که هیچ اما تو جاده هم با توجه به اسپرت و کم ارتفاع بودنش و همچنین کیفیت جاده های ما از خیلی از ماشین ها بهتر بود تازه من صندلی عقب سمت شاگرد نشسته بودم!!!!!!!واقعا عالی بود
    امیدوارم مدل جدیدش هم سریع تر معرفی بشه و هم بی رقیب باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ASA

    ۵ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    چقدر این مدل چراغ های رنو قشنگ شده

    مثل این مدل
    عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رامتین

    ۵ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    دوستان یه سئوال: اول اینکه باید بگم بنظرم رنو در فرانسه خیلی داره پیشرفت بیشتری از پژو و سیتروئن پیدا میکنه و با توجه به محصولات فوق العادش مثه آلپینا و فرمول1 بیشک در سطح اول دنیاست و با توجه به اینکه در ایران هم میخواد مستقل کار کنه و این موجب میشه خدمات پس از فروشش عالی بشه و این نکته هم در نظر بگیرید خدمات هیوندا و کیا داره در ایران بشدت ئاره افت میکنه، بنابراین بعد بنز، پورش، لکسوس و… بهترین برند برای ایرانیها همین رنو است. ضمن اینکه آمار داره میگه که فروش کمری glx بشدت کاهش پیدا کرده (و اگه مدل هیبریدیش به ایران نمیومد اوضاش وخیم میشد) و الان در بازار فقط تالیسمان و اپتیما دارن فروش میکنن.
    اما سئوالم اینه بزودی در سال96 رنو مگان 2017 عرضه میشه با 133 اسب و یا رنو کلیو با120اسب. حال میشه سفارش داد برای مگانrs یا کلیوrs که توانشون میرسه به 200 و 265. آیا میشه به نمایندگی گفت اینها را وارد کنه؟ تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احمد باقری

    ۵ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    قدرت خیلی خوبی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. hamid

    ۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (58 ديدگاه)

    واقعا رنو داره عالی کار میکنه مخصوصا این مگان rs فوق العادس
    هم طراحیش هم قدرت موتورش با اون حجم کمش بینظیره.
    بنظرم تو این سگمنت بهترین انتخابه با توجه رقیبای خوبی که تو این رنج هست .
    رنو واقعا تو این سالها خیلی خوب کار کرده نمونش هم همین تالسیمان که تازه وارد شده اونم فوق العادس و به رقیبای کره ای و ژاپنی ترجیش میدم .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا