رنو

رنو آلاسکان آیس ادیشن کانسپت، آماده برای گشت‌وگذار در قطب!

رنو آلاسکان از سال ۲۰۱۷ تاکنون در بازار خودروی اروپا حضور داشته بنابراین برای معرفی نسخه‌ای کانسپت از آن کمی دیر شده است! البته رنو همین کار را در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ انجام داده و اعلام کرده این نسخه‌ی مفهومی پیش‌نمایشی از مدلی تولید محدود است که در پاییز سال جاری عرضه خواهد شد.


آلاسکان آیس ادیشن کانسپت رنگ بدنه‌ی سفید یخی و عناصر مشکی و قرمز دارد. در بدنه‌ی این پیکاپ می‌توان میله‌های مشکی‌رنگ، رینگ‌های ۱۸ اینچی تیره و لاستیک‌های همه‌جارو، محافظ‌های بدنه، آنتن بال کوسه‌ای و درب پشتی قفل شونده را دید. در بخش بار نیز می‌توان از پوشش قفل شونده یا محافظ محفظه بار استفاده نمود.


پسرعموی فرانسوی نیسان ناوارا در کابین از صندلی‌های چرمی و سیستم صوتی فوکال با ۶ بلندگو سود برده است. سیستم اطلاعات سرگرمی، سیستم تهویه مطبوع و فرمان چندکاره از دیگر ویژگی‌های این پیکاپ مفهومی هستند.


نیروبخش رنو آلاسکان آیس ادیشن کانسپت پیشرانه‌ی ۲.۳ لیتری دیزلی است. این پیشرانه که طبق ادعای فرانسوی‌ها کم‌مصرف‌ترین پیشرانه در این کلاس خودرویی است با دو خروجی ۱۶۰ و ۱۹۰ اسب بخاری معرفی شده است.


مشتریان می‌توانند بسته به تریم انتخابی از پیشرانه‌های ۲.۵ لیتری بنزینی یا دیزلی و گیربکس‌های ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته اتوماتیک و طراحی تک یا دو دیفرانسیل برخوردار شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ایمان

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    بهترین و نزدیک ترین شراکت در دنیای خودرو احتمالاً بین دو شرکت رنو و نیسان هست ؛ واقعاً ستودنی هست کارشون
    اشتراک انجین و پلتفرم که خیلی زیاد هست بِینشون
    نزدیک تر از این دو فقط یک مورد داریم : شورولت _ GMC

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا