رنو

رنو مگان 2012 با موتورهای جدید و ظاهر ارتقا یافته

فیس لیفت و بروز رسانی طراحی مگان برای سال جدید رسما معرفی شد. رنو سعی کرده با تغییراتی، چهره این اتوموبیل پر فروش خود را امروزی تر کند. تغییرات در چراغهای جلو و سپرها، استفاده از لامپهای LED برای چراغهای روزتاب و طرح جدید چرخ ها از جمله این تغییرات ظاهری هستند.

2012 Renault Mégane
۲۰۱۲ Renault Mégane

در زیر کاپوت، سه موتور جدید در دسترس خواهند بود. از جمله dCi 110 که ۱۰۸ اسب بخار نیرو تولید می کند و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور دیزلی، مگان را قادر می سازد با مصرف سوخت ۳.۸ لیتر در هر صد کیلومتر، طی طریق کند. در عین حال میزان تولید دی اکسید کربن آن ۹۵ گرم در هر کیلومتر خواهد بود. اگر احتیاج به توان بیشتری دارید، می توانید مدل ۱.۶ لیتری همین موتور با قدرت ۱۲۸ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر را انتخاب کنید. مصرف سوخت این موتور ۴ لیتر در هر صد کیلومتر می باشد. سرانجام یک موتور ۱۱۳ اسب بخاری ۱.۲ لیتری بنزینی با مصرف سوخت ۵.۳ لیتر نیز در دسترس شماست.

2012 Renault Mégane
۲۰۱۲ Renault Mégane

مدلهای RS مگان نیز بصورت تیون شده و با تنظیمات اسپرتی، ۱۵ اسب بخار نیرو و ۲۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری تولید می کنند. این مدلها با چراغهای اسپرت و چرخهای ۱۸ اینچی و فضای داخلی ارتقا یافته تولید خواهند شد. زمان عرضه این خودروها از دو ماه دیگر (ماه مارچ) خواهد بود.

Renault Mégane Dashdoard
۲۰۱۲ Renault Mégane
2012 Renault Mégane
۲۰۱۲ Renault Mégane
2012 Renault Mégane RS
Renault Mégane RS

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. sina

    ۱۸ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (8 ديدگاه)

    بنظر ماشین زیبا ومحکم وجسور همهی ماشین های رنو اینجورین حالا باید با طنش رو ببینیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. SANA

    ۲۱ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (30 ديدگاه)

    تو طراحی این ماشین بخشی از زبان مهندسی لاگونا رو هم میتونین تو جلو پنجره و چراغا ببینم…. به نظر میرسه این میخواد یه خط مشی جدید برا رنو باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۶ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (14 ديدگاه)

      سلام … میشه بگی لاگونا چیه ..؟؟ نمیدونم .. ممنون میشم

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا