رنو

رنو کجار آرمور لوکس با طعم آب‌شور!

آن روزها را که فورد نسخه‌های سفارشی Bauer از اکسپلورر و اکسپدیشن را عرضه می‌کرد به یاد دارید؟ خب ما از آن زمان تاکنون خودروهای سفارشی مد آمریکایی را ندیده‌ایم اما این روش هنوز هم در اروپا زنده بوده و ادامه دارد.


در اروپا نسخه‌های سفارشی دیزل و گوچی از فیات ۵۰۰ و مزراتی های سفارشی زگنا ارائه شده و جدیدترین این خودروها رنو کجار است که نسخه آرمور لوکس آن معرفی شده است.


شاید نام این نسخه سفارشی ما را به یاد یک لیموزین ضد گلوله بیندازد اما فرانسوی‌ها آرمور لوکس را به عنوان یک برند لباس دریایی مشهور می‌شناسند. آرمور لوکس سابقه‌ای ۸۰ ساله در این زمینه داشته و هم‌اکنون مهارت‌های خود را برای خاص‌تر کردن کراس اوور کامپکت رنو بکار برده است.


این مدل سفارشی بر پایه تریم اینتنس ساخته شده و نسبت به نسخه‌های استاندارد دارای برخی تفاوت‌ها می‌باشد. طرح سفارشی آرمور لوکس در بخش عقب، روی قوس چرخ‌ها و غربیلک فرمان بکار رفته است. لوگوهای این برند نیز در داخل و خارج خودرو دیده می‌شود. کجار سفارشی مورد بحث همچنین به رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی، چراغ‌های جلوی LED و پوشش چرم و پارچه کابین مجهز است.

کجار آرمور لوکس تنها در فرانسه عرضه خواهد شد و خریداران می‌توانند آن را با رنگ‌های آبی، خاکستری و یا سفید خریداری کنند. کجار سفارشی با پیشرانه بنزینی یا دیزلی، گیربکس دستی یا اتوماتیک و طراحی دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک در دسترس بوده و بهای آن از ۳۱۴۰۰ تا ۳۶۹۰۰ یورو متغیر است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. be brave#

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (96 ديدگاه)

    اگه ما میگیم نیسان قشقایی پس باید این را هم بگیم قاجار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیرهمایون

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (33 ديدگاه)

    نشانه هایی از متریال لوکس داخل و بیرون کابین دیده نمیشه . شاید رینگ 19اینچی لوکس باشه که ما خبر نداشتیم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ahmad

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (566 ديدگاه)

    شبیه کولیوسه ولی به هر حال زیباست ، البته فکر کنم طراحی داخلیش با کولیوس یکی باشه ، نمیدونم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (3686 ديدگاه)

      وقتشه ک نسل جدیدش معرفی بشه. اون دیگه میشه کپی کولئوس در سایز کوچک تر.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا