رنو

جوگر، نام شاسی‌بلند جدید و هفت‌نفره داچیا

با جوگر Jogger، خودروی خانوادگی جدید و ارزان‌قیمت داچیا آشنا شوید. این خودرو که چند روز دیگر معرفی می‌شود جایگزین لوگان MCV شده و از همان روند نام‌گذاری مشابه داستر سود می‌برد به گونه‌ای که در انتهای نام خود دارای پسوند er می‌باشد.

تیزر جدید منتشر شده توسط داچیا تائید کننده آن است که جوگر نسخه استیشن لوگان سدان/ساندرو هاچبک بوده و از ویژگی‌های خشن مدل‌های استپ وی و همان رنگ نارنجی دوست‌داشتنی سود می‌برد. در این ویدئوی کوتاه بخشی از شیشه‌های خودرو را می‌بینیم. همچنین میله‌های سقف بزرگ مشابه ساندرو استپ وی نیز دیده می‌شوند.

جوگر به‌صورت پنج یا هفت‌نفره در دسترس خواهد بود و از چراغ‌های عقب مشابه محصولات ولوو با گرافیک Y شکل سود می‌برد. نمای عقب سرراست این خودرو نیز به‌ منظور ایجاد حداکثر فضای بار طراحی ‌شده است. به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو نیز از لوگان و ساندرو گرفته شده‌اند و احتمالاً به‌صورت استاندارد از دیلایت های LED سود خواهند برد.

فعلاً تصاویری از کابین جوگر جدید منتشر نشده اما از آنجایی که محصولات داچیا به دنبال ارائه ویژگی‌های مناسب با قیمت ارزان هستند بنابراین انتظار می‌رود این بخش خودرو از ساندرو استپ وی گرفته شده باشد. به لطف طراحی سه ردیفه در نسخه هفت‌نفره و وجود فضای بار کافی، جوگر گزینه مناسبی برای خانواده‌ها خواهد بود.

اگرچه داچیا به خاطر قیمت ارزان محصولاتش شناخته می‌شود اما افراد زیادی به نبود پیشرانه قوی‌تر در لوگان و ساندرو معترض هستند. هنوز مشخص نیست که جوگر جدید نیز با پیشرانه‌های ۳ و ۴ سیلندر برادران خود عرضه خواهد شد یا خیر. گزینه منطقی افزوده شدن پیشرانه‌ای قوی‌تر به جوگر خواهد بود زیرا این شاسی‌بلند هفت‌نفره ابعاد بزرگ‌تر و وزن بیشتری دارد.

این خودرو پس از معرفی رسمی روانه نمایشگاه مونیخ شده و روند فروش آن نیز از اواخر سال جاری یا اوایل سال ۲۰۲۲ شروع خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. KASTECH

    ۹ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (202 ديدگاه)

    جاگر از پشت ولو خوشش آمد!

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. Sina

    ۹ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (809 ديدگاه)

    اگه در حدواندازه تویوتا راش باشه منتهی با یه موتور قوی تر دولیتری و تنفس طبیعی مطمئنا مثل ساندرو کلی فروش میکنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. یوسف

    ۹ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (740 ديدگاه)

    آنچه که از این تصاویر میشه فهمید، این خودرو بیش از اینکه یک کراس اوور باشه، یک کراس واگن هستش چون پروفیل جانبی شبیه یک استیشن یا MPV هستش تا یک کراس اوور.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۹ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    هنوز نیومده درست نمیشه درموردش نظر داد اما احساس میکنم در سبک ال نود استیشن میمونه،حالا یکم بزرگتر…،به هرحال آفرین به داچیا یه خودروساز سطح پایین رومانیایی به هر طریقی خودشو کشید بالا، ای کاش شرکتای وطنی هم یاد میگرفتن با رانت و محصول آشغال نمیشه اعتبار جمع کرد…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. علی

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (214 ديدگاه)

    داچیا محصولات بسیار محکم و بادوامی تولید میکنه که فکر نکنم شرکتی باشه با این قیمت با داچیا رقابت کنه لوگان یه ماشین بسیار ارزون و بادوام بود ساندرو همینطور این مدل هم مطمئنم عالی خواهد بود داچیا همیشه ماشین هاشو جلوبندی محکم بدنه محکم در عین حال سواری نرم با مورتو معقول تولید میکنه البته تجربه و مهندسی رنو رو در اختیار داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. علی

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (214 ديدگاه)

    بنظرم بجای چینی ها تمام مدلها و محصولات داچیا رو وارد ایران کنن که استهلاک بسیار پایینی دارند و شتاب و قدرت خوبی دارن و تعلیق نرم و جلوبندی محکمی دارن یکم آپشن کم دارن ولی شاسی بلند هاشون آفرودر خوبی هستن سواری هاشون هم نرم و راحت هستن کاملا اقتصادی

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. محمدرضا

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1064 ديدگاه)

      اگر میتونستن قطعا بجای چینی ها این هارو منتاژ میکردن ولی چون تحریم هستن همون ال۹۰ هم نمیدن

      موافقم 1
      مخالفم 0
  7. حسین دهمرد

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2417 ديدگاه)

    چیز چرتی از آب در میاد احتمالا ولی با تکیه بر قیمت مناسب میتونه خوب بفروشه.
    اسم شاسی بلند رو به گند کشیدن.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  8. Ali

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (267 ديدگاه)

    داچیا عشقه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ali+a

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (775 ديدگاه)

    بنظرم اگه اسمش رو میزاشت جیگر فروش عالی رو در ایران و جهان تجربه میکرد…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا