رنو

رونمایی از رنو کپچر فیس لیفت 2017

همان‌گونه که در کنفرانس خبری هفته‌ی پیش قول داده شده بود، رنو دیروز از نسخه‌ی به‌روز شده‌ی کپچر رونمایی کرد. این خودرو پرفروش‌ترین کراس اوور ساب کامپکت اروپا بوده و رنو با عرضه‌ی نسخه‌ی فیس لیفت آن تلاش دارد فروش ۲۱۵۶۷۰ دستگاهی کپچر در سال ۲۰۱۶ را افزایش دهد.

2017-renault-captur-facelift-01
رنو امیدوار است با ایجاد تغییراتی چون چراغ‌های جلوی کاملاً LED آپشنال و سقف شیشه‌ای ثابت مشتریان زیادی را به نمایندگی‌های خود بکشاند.

2017-renault-captur-facelift-03
از دیگر تغییرات کپچر فیس لیفت ۲۰۱۷ می‌توان به رنگ‌های جدید با نام‌های نارنجی Atacama و آبی اقیانوسی و همچنین رنگ جدید سقف خاکستری پلاتینیوم اشاره کرد. در کل بیش از ۳۰ ترکیب متغیر برای شخصی‌سازی ظاهر این کراس اوور ساب کامپکت در دسترس بوده و البته کابین خودرو نیز با ۶ گزینه‌ی شخصی‌سازی ارائه می‌شود. علاوه بر این مشتریان می‌توانند مجموعه رنگ‌های زیادی را برای ظاهر خودرو و کابین انتخاب کنند.

renault-captur-old-vs-new
طراحان رنو همچنین با استفاده از نوار کرومی تغییرات مناسبی را در جلوپنجره‌ی خودرو به وجود آورده‌اند و کپچر بیش از پیش شبیه برادران بزرگ‌تر خود یعنی کجار و کولئوس شده است. به علاوه هم‌اکنون سپرهای جلو و عقب از چراغ‌های روز روشن LED با شکل C بهره برده و همانند اکثر کراس اوورها رکاب‌های اصلاح شده‌ای دارد. بسته به تریم انتخابی کپچر دارای رینگ‌های ۱۶ یا ۱۷ اینچی آلیاژی با طراحی متفاوت خواهد بود.

رنو تغییری را در زیر کاپوت خودرو ایجاد نکرده بنابراین کپچر ۲۰۱۷ از پیشرانه‌های ۰.۹ و ۱.۲ لیتری توربوی بنزینی و ۱.۵ لیتری دیزلی استفاده خواهد کرد.

2017-renault-captur-facelift
این خودرو به همراه یک سورپرایزی الکتریکی در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ حاضر خواهند بود. خودروهای یاد شده تنها نخواهند بود و کولئوس مخصوص اروپا و پیکاپ آلاسکان نیز به همراه مدل کاملاً جدید آلپاین A110 به عموم مردم معرفی خواهند شد؛ اما برند ارزان‌قیمت رنو یعنی داچیا نیز با لوگان MCV استپ وی در این رویداد حاضر خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. sunmartin

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    با قیمت یک ساب کامپکت در اروپا به فروش میرسه پلت فرم B مشترک با کلیو و درایران با قیمت 120 ملیونی که اصلا ارزش خرید نداره چرا که خودروهای توانا و زیبا و خوش ساختی مثل کیا سراتو وارداتی 2016 و الانترا را میشه با این قیمت خرید رنوی 120 ملیونی با کابینی هم اندازه 206 توجیهی برای خرید نداره ضمن اینکه انجین 1200 cc با توربو شارژ هم خودش مزید برعلت است

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. فقط تویوتا و هوندا

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (571 ديدگاه)

      چه عجب شما تو مطلبی غیر از کره ای ها کامنت گذاشتی. واقعا جای تعجب داره. ولی باز هم تو مطلبی که ربطی به کره ای ها نداره شروع به تعریف از کره ای ها کرده اید. از نظر شما ماشین بهتر از کره ای ها وجود داره اصلاً؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 1
    2. امیرحسین (Lion26)

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (257 ديدگاه)

      خداوکیلی کره ای ها رو با اروپایی ها مقایسه نکنید، کره هم ماشین های خوبی داره ولی مقایسشون با خودروهای ژاپنی و اروپایی در این حد مسخرست. همچین میگی خودروهای توانا و زیبا و خوش ساختی مثل کیا سراتو که انگار داری درباره بوگاتی یا لندکروز صحبت می کنی، همون سیستم تعلیقشون کافیه برای اینکه به اروپایی ها نرسن.برای همینم هست که کره ای تو همه ی مقایسه ها آخر میشن.
      کابین در حد 206 :) جوک خوبی بود.
      طراحی خوب، طراحی هست که بعد یه مدت دل آدم نزنه یا آدم نسبت بهش بی تفاوت نشه.
      Just France and Japan

      موافقم 0
      مخالفم 1
    3. رامین

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (3048 ديدگاه)

      همین کپچر مدل بنام rs داره که سال دیگه عرضه میشه و 200 اسبه و النترا و سراتوی فعلی موجود در ایران را به خاک و خون میکشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. amin

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    زیبا شده
    در متن اشاره شده که این خودرو پرفروشترین خودروی کراس آور کامپکت اروپا میباشد،اونوقت در سایت مجاور برخی دوستان کره ای پرست که کاربر این سایت هم هستندبه شدت این خودرو را کوبیده و از آن ایراد و اشکال گرفته و این خودرو را ٢٠۶ ارتفاع گرفته لقب داده اند که بسیار تنگ ،ضعیف،پر هزینه و قدیمی میباشد و تیوولی را به شدت برتر دانسته اند و در آخر هم متاسفانه بدون در نظر گرفتن غیرت ایرانی عنوان کرده اند که باید بر سنگ فرش خیابان های سئول بوسه زد

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Mehrbod

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (247 ديدگاه)

      امین جان جدی نگیر ، ایشان دچار گونه ای … است که هیچ کدام از کاربرهای با سابقه ، هم کلام اش نمی شوند !

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. حامد

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (73 ديدگاه)

        من بخاطر همین دیگه توی اون سایت نمیرم!! بدجور توی اعصابه! حالا اینجا هم سر و کلش پیدا شده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. amin

          ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1126 ديدگاه)

          آخه اینکه یه فرد ایرانی اینجوری غرق در پرستش یک کشور بشه و بگه باید بر سنگ فرش خیابانهای کره بوسه بزنیم خیلی ***
          درسته که هممون از شرایط کشور ناراضی هستیم اما بوسه بر خاک بیگانه زدن یه حرف دیگه ست.به بنده به عنوان یک ایرانی خیلی برخورد و منو بهم ریخت

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. ایران و فرانسه

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (49 ديدگاه)

        همه اون ۲۱۶۰۰۰ نفر که این ماشین را خریدید در جهل بودند اگر با سراتو ۱۶۰۰دنده ای سایپا نمره کرمانشاه آشنا می شدند این اشتباه را مرتکب نمی شدند!!!

        موافقم 0
        مخالفم 1
  3. VIPER ACR

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    خیلی قشنگ تر شده ، مخصوصا گرافیک چراغ های جلو . قیمتش هم مثل همه ی ماشین های خارجی اعم از کره ای ، چینی ، ژاپنی و آلمانی متاسفانه با پول من نمیخوره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ASA

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    از نزدیک واقعا زیبا هست کپچر
    جدیدا فرانسه داره عالی عمل میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علیرضا

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (754 ديدگاه)

    120 تومن داستر بیشتر میرزه ولی حیف خوشکل نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید.بهترین یا هیچ.

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      نه اتفاقاً ، داستر محصول داچیاست ، سطحش خیلی از کپچر پایین تره.
      شما یک نگاه به شکوه و زیبایی این ماشین (نسبت به داستر) بنداز.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. sunmartin

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    بهر حال من 120 ملیون بابت اتاق ساب کامپکت و این توان موتور و این جثه زیاد میدونم شاید برای شما 120 ملیون پولی نباشه اما برای من پول هنگفتیه و واقعا ارزش خرید نداره
    در رابطه با اروپایی ها و کیفیت کره ای ها شما را ازجاع میدم به امارهای چپ و راست انواع موسسات و سایت های برتر بین المللی که کره ها را در لیست ده تای اول انتخاب کردند براستی تاکی بر طبل ضدیت با محصولات کره ای میکوبید باینکه نیک میدانید که این حب و کینه تاثیری در پیشرفت سریع کره ای ها و رشد فروش اخیر 13 درصدی کیا موتورز در قلب اروپا ندارد لطفا قدری مطالعه خویش را افزایش داده و سایر مطالب ارزش یابی ها تست ها گزارشات و مقالات داخلی و برگردان خارجی را هم مطالعه کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amin

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      از نظر ایشون ریو و اکسنت به این قیمت میارزند اما کپچر نه!!!!!
      آخه ریو و اکسنت اتاق خیلی بزرگ و جاداری دارند!!!!یا مثلا آی١٠ فسقلی و آی٢٠ به قیمت فضاییشون ارزش خرید دارند اما رنو کپچر ارزش نداره.
      البته یادم رفت سیر تکاملی ایشون رو بگم که اولش به این خودرو میگفتند کپتئور!!!!!بعد کمی اصلاح شد به جاش میگفتند کپتچر!الان دیگه الحمدلله همون کپچر اصلی رو تلفظ میکنند!!!
      شما به قول خودتون به بوسه زدن به سنگ فرشهای طلایی سئول ادامه بدید.ما خودمون میدونیم چی ارزش داره چی نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا