رولز رویس

روح نقره ای بر پرده ی نقره ای – اثری دیگر از اسکورسیزی

مارتین اسکورسیزی Martin Scorces بعد از فیلم موفق هوگو Hugo با فیلمی دیگر به پرده ی نقره ای باز خواهد گشت . فیلم جدید اسکورسیزی، روح نقره ای  Silver Ghost ، همانند هوگو با صنعت ارتباط دارد و نمایش جالبی خواهد بود از یک دوره ی زمانی که اتومبیل بعنوان یک پدیده ی کاملا جدید نظر همگان را به خود جلب کرده بود.

Martin Scorsese

این فیلم در مورد داستان زندگی چارلز رولز Charles Rolls و هنری رویس Henry Royce بنیانگذاران شرکت رولزرویس خواهد بود . اما قهرمان واقعی این فیلم لرد مونتاگو Lord Montgu سیاستمدار انگلیسی و یکی از اولین مالکان خودروهای بنزین می باشد ، وی در زمانی که سرعت خودروها تنها به ۳.۲ کیلومتر بر ساعت در داخل و ۶.۴ کیلومتر در ساعت در خارج شهر می رسید و فردی برای نشان دادن حضور یک خودرو با پرچم قرمز در فاصله ۶۰ متری خودرو می دودید اقدام به راه اندازی یک مجله ماهانه خودرو به نام Car Illustrated کرده بود. لرد مونتاگو اولین کسی بود که با یک خودرو  که تنها ۱۲ اسب بخار قدرت داشت وارد حیاط مجلس عوام انگلیس شد .

Lord-Montagu-Daimler

وی چند سال بعد با خرید یک خودروی Silver Ghost از کمپانی رولزرویس و با کمک و توصیه های دوستش اقدام به شخصی سازی خودروی خود کرد تا متفاوت از سایر محصولات مشابه رولزرویس باشد . همین امر موجب شد تا مجسمه ی معشوق لرد ، النور تورنتون Eleanor Thornton ، برروی هود قرار گیرد.

بنا بر گفته ی سر رالف رابینز رئیس سابق رولزرویس ، داستان این فیلم شامل وقایع هیجان انگیز و غم انگیزای است که طی آن یکی از بزرگترین نام های دنیای مهندسی ایجاد گردیده است .

ریچارد آتنبوروگ Richard Attenborough و آنتونی هاس Anthony Haas اسکورسیزی را در ساخت این فیلم همراهی خواهند کرد . فیلم نامه این فیلم کاری است از شارمان مک دونالد Sharman Macdonald و بنابر شایعات کریستین بیل Christian Bale نقش لرد مونتاگ را بازی خواهد کرد .

بنابر گزارش IMDB  این فیلم در سال ۲۰۱۳ به نمایش در خواهد آمد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. sunmartin

    ۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    واقعا خبری جالبی بود از مدیر سایتتشکر میکنم مارتین اسکورسیزی جزو نوابغصنعتسینماهست از بهترین فیلم هاش میشه به شاتر آیلند اشاره کردکه ذهن ادم رو درگیر وقایع میکنهمن تمامی کارهای اینهنرمند رو دیدم حالا بریم ببینیماین اثر که راجع به خالقان رولس رویس هست چی از آب دراومده/؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. كيا

    ۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اسم فیلم هیوگواست نه هوگو.بااین سوتی هاابروی خودتونومیبرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. vahid

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    حالا چه فرقی میکنه توهم گیردادی..! نوع تلفظ کردنش دیگه توهم…!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا