رولز رویس

همکاری رولزرویس و نشنال جئوگرافی برای تست نهایی کولینان

معمولاً خودروسازان تست خودروهای خود را بی سر و صدا انجام می‌دهند اما رولزرویس یک استثناست. اولین شاسی‌بلند فوق لوکس این برند یعنی کولینان برای اولین بار در برنامه تست عمومی دیده شده است. این برنامه که چالش نهایی نام دارد در یک همکاری جدید توسط نشنال جئوگرافی مستند شده است.


اگرچه فرایند این تست‌ها سه سال است که ادامه دارد اما رولزرویس هم‌اکنون پروتوتایپ های کولینان را به اروپا، خاورمیانه و آمریکا فرستاده تا تست نهایی پیش از معرفی در اواخر سال جاری را انجام دهد. این سفر بین‌المللی از چهارم آوریل در اسکاتلند آغاز شده و در اتریش، خاورمیانه و نهایتاً آمریکا ادامه می‌یابد. رولزرویس می‌گوید در این سفر چالش‌های آفرود متعددی برای کولینان وجود دارد.


اما همراه با رولزرویس تصویربرداران و عکاسان نشنال جئوگرافی حضور دارند که به‌روزرسانی‌های روزانه این برنامه تست را انجام خواهند داد. این تیم توسط کوری ریچاردز، عکاس مشهور نشنال جئوگرافی هدایت خواهد شد.

این برنامه برای مدیرعامل رولزرویس آقای Torsten Müller-Ötvös کلید جذب خریداران بالقوه است.

مدیر ارشد این برند بریتانیایی می‌گوید:

من سه سال پیش به‌صورت عمومی قول دادم که مردم را در مراحل توسعه و تست رولزرویس کولینان دخیل خواهم کرد. امروز مردم و مشتریان توانایی‌های این شاسی‌بلند را خواهند دید.

ما می‌دانستیم که رولزرویس می‌خواهد یک شاسی‌بلند فوق لوکس را تولید کند هرچند در ابتدا گفته شد نام کولینان تنها عنوان برای این پروژه بوده است. همچنین می‌دانیم که رولزرویس رنجروور را به عنوان سنگ محک در نظر گرفته و البته تصاویر جاسوسی منتشر شده از کابین نشان داده‌اند تکنولوژی و طراحی بکار رفته در این خودرو شبیه سدان فانتوم خواهد بود. در واقع کولینان از شاسی اصلاح شده فانتوم و احتمالاً پیشرانه ۱۲ سیلندر بای توربوی آن استفاده می‌کند. رولزرویس همچنین گفته یکی از ویژگی‌های جالب این خودرو صندلی های فوق العاده لوکس و راحت آن خواهند بود.

منتظر اخبار بیشتر از شاسی‌بلند رولزرویس کولینان باشید هرچند هنوز مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Amirferrari

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (352 ديدگاه)

    کی دلش میاد با یه خودرو سوپر لوکس شاسی بلند بره آفرود! من خودم به شخصه اگه بخوام یه شاسی بلند که هم لوکس باشه و هم واسه آفرود بازی استاد باشه رو انتخاب کنم صد در هزار درصد انتخابم مرسدس بنز g 63 amg 2019 هست،به نظر من با پرستیژ ترین شاسی بلند دنیا g 63 هستش،تنها خودرویی که نمیشه حتی کوچکترین ایرادی ازش گرفت،تو نسل جدید بینظیر شده جی کلاس،برید ویدئو های تست آفرود نسل جدیدشو تو یوتیوب ببینید بعد میدونید شاسی بلند واقعی به چی میگن،حضرت واقعی کدوم ماشینه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2777 ديدگاه)

    ??همچنین می‌دانیم که رولزرویس رنجروور را به عنوان سنگ محک در نظر گرفته??
    رولز رویس فوق لوکس ساز و ب ام و هر دو میدونن که رنج روور پادشاه این کلاسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (30 ديدگاه)

    شیخ نشین های دوبی و ابوظبی آماده باشن که تفریح جدیدشون داره میاد
    ما هم که متاسفانه و البته فعلا ، هیچی !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین دهمرد

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (2433 ديدگاه)

      غصه نخور صبر کنی نسخه پلاستیکیش تو اسباب بازی فروشیا میاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. PaRHaM

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (741 ديدگاه)

    واقعا شدیدا منتظرشم ?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا