رولز رویس

کلکسیون سفارشی رولزرویس سیلور گوست

رولزرویس در حالی گرامیداشت یک‌صد و یکمین سالگرد رکورد مؤسسان خود می‌باشد. چارلز رولز، کلاد جانسون و سر هنری رویس از نسل اول سیلور گوست برای طی فاصله‌ای ۲۳۱۲۷ کیلومتری بدون توقف استفاده کردند و موفقیت آن‌ها فورا در سراسر جهان بازتاب یافت.


امروز به منظور گرامیداشت این رکورد رولزرویس در حال عرضه کلکسیون سیلور گوست خود که بر پایه مدل گوست ۲۰۱۸ بنا شده می‌باشد. تنها ۳۵ دستگاه از این خودروی ویژه تولید خواهد شد. خودروهای یاد شده در گوودوود بریتانیا ساخته خواهند شد.


تمامی ۳۵ خودرو دارای رنگ بدنه ویژه نقره‌ای هستند که ما را به یاد رنگ اولین نسل سیلور گوست می‌اندازد. دستگاه رنگ‌آمیزی درجه‌یک رولزرویس به ۸ ساعت زمان نیاز دارد تا بتواند هر خودرو را رنگ نماید و البته از ذرات خالص نقره استفاده می‌کند.


دیگر فاکتوری که ما را به یاد سیلور گوست قدیمی می‌اندازد جلوپنجره مشکی براق و همچنین مراکز رینگ کاملاً پولیش خورده است. جلوپنجره یاد شده پذیرای مجسمه نمادین روح اکستازی بوده و هم‌اکنون بیشتر از همیشه به چشم می‌آید.


رولزرویس در داخل کابین نیز از پوشش چرم سبز جنگلی به همراه چرم نقره‌ای نوینی که اولین بار در محصولات این کمپانی بکار رفته سود برده است. کنسول مرکزی نیز منحصربه‌فرد بوده و دارای جایگاه ویژه فنجان‌ها می‌باشد. پلاک کوچک با شیک نصب شده نیز با افتخار نشان دهنده سری تولید خودرو است.


البته این استایل ویژه و منحصر به معنی عدم تجهیز به جدیدترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات رولزرویس همچون سه هدفون وای فای Kleer، ارتباطات USB و HDMI بهبود یافته، آنتن استاندارد ۴G LTE، سرویس رادیوی دیجیتال ماهواره‌ای و… نیست.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. امیر.عارف

    ۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (876 ديدگاه)

    اگه امید داشته باشم که یک روز شاید ماشینهای خوب دنیا (آمریکایی،انگیسی و …..) را بتونم بخرم و از سواری باهاش لذت ببرم هیچ رقمه حتی تصور داشتن این اعجوبه ی زیبا و نماد اشرافیت را نمیتونم حضمش کنم . من کجا و این کاخ متحرک کجا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ماتئوس

    ۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (687 ديدگاه)

    یاد اون یارو عربه ?افتادم با این ماشین? علف ?جابجا? میکرد واسه شترهاش ?

    ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. doubt

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (257 ديدگاه)

      ینی یه تنه ….. به پیکر و سردر رولزرویس. همه کمپانیهای رقیب باهم میخاستن خرابش کنن نمیتونستن همچین اثری بذارن. یادمه مدیرای رولزرو یس حسابی شاکی شده بودن. البته واقعا کارش درست نبود اما در عین حال جالب و خنده دار بود واسم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. ایمان

    ۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    رولزرویس : لوکس ساز ترین خودروساز جهان ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Mercede kaviani

    ۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (551 ديدگاه)

    رولز-رویس سیلور گوست جقدر زیباتر از مدل گوست است وبا پرستیز تر وبا شخصیت تر وبا اصلت تر وبا ابهت تر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا