افزایش قیمت به محصولات زامیاد رسیده و این شرکت با ارسال نامهای به اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس اوراق بهادار، از فهرست قیمت جدید محصولات خود خبر داد.
از خرداد ۱۴۰۴ نسخههای مختلف وانت نیسان جونیور و پادرا ساخت زامیاد حدود ۱۱ تا ۳۴ درصد قیمت بیشتر نسبت به ابتدای سال خواهند داشت.
بیشتر بخوانید:
مقایسه وانت زامیاد آبی با پادرا پلاس
پادرا پلاس اساساً همان وانت نیسان با اتاق جدید است و حتی قسمت اتاق بار این وانت هم با نیسان آبی تفاوتی ندارد. زیر کاپوت پادرا پلاس همان پیشرانهٔ قدیمی ۲.۴ لیتری چهار سیلندر بنزینی نیسان را میبینیم که ۹۴ اسب بخار قدرت و ۱۸۷ نیوتن متر گشتاور دارد. البته زامیاد از سال گذشته نسخهٔ ارتقاءیافتهٔ این موتور را روی وانت نیسان و پادرا پلاس نصب کرده است که با نام M24 پلاس شناخته میشود. این موتور با هدف مدیریت بهتر مصرف سوخت و کنترل آلایندههای خروجی از اگزوز، به کاتالیست جدید، کالیبراسیون موتور با ECU جدید ساخت داخل و دریچه گاز برقی مجهز شده و مسیر برگشت سوخت از ریل به باک نیز حذف شده است.
فهرست قیمت محصولات زامیاد را در جدول زیر قابل مشاهده است:
نام محصول | قیمت خرداد ۱۴۰۴ (تومان) | قیمت اسفند ۱۴۰۳ (تومان) | درصد تغییر |
---|---|---|---|
وانت زامیاد تکسوز آپشنال SVPD | ۶۳۴,۶۲۵,۰۶۲ | ۵۶۴,۵۶۶,۶۹۹ | ۱۲.۴۱% |
وانت زامیاد تکسوز آپشنال SVPDH | ۶۴۱,۹۹۹,۶۲۳ | ۵۶۸,۱۰۶,۵۲۲ | ۱۳.۰۱% |
وانت زامیاد دوگانهسوز آپشنال SVD | ۶۷۲,۳۰۰,۵۰۰ | ۵۹۹,۲۵۶,۹۶۵ | ۱۲.۱۹% |
وانت زامیاد دوگانهسوز آپشنال SVDH | ۶۷۹,۶۷۵,۰۶۲ | ۶۰۲,۷۹۶,۷۸۸ | ۱۲.۷۵% |
وانت دوگانهسوز آپشنال SVPD | ۶۸۰,۷۳۶,۴۶۵ | ۶۰۵,۴۵۱,۶۵۵ | ۱۲.۴۳% |
وانت دوگانهسوز آپشنال SVPDH | ۶۸۸,۱۱۱,۰۲۷ | ۶۰۸,۹۹۱,۴۷۸ | ۱۲.۹۹% |
وانت زامیاد تکسوز آپشنال SVD | ۶۲۶,۶۰۴,۰۰۹ | ۵۶۱,۹۱۱,۸۳۲ | ۱۱.۵۱% |
پادرا پلاس انژکتوری PE6VD با لاستیک رادیال | ۷۸۲,۳۳۹,۰۹۷ | ۶۰۴,۷۸۹,۷۹۸ | ۲۹.۳۴% |
پادرا پلاس انژکتوری PE6VD دوگانهسوز با لاستیک رادیال | ۸۳۸,۳۶۴,۱۴۰ | ۶۴۸,۲۴۳,۹۲۸ | ۲۹.۳۳% |
وانت پادرا دوکابین (کارون) | ۹۲۴,۴۷۴,۵۲۸ | ۷۲۳,۷۹۶,۰۶۰ | ۲۷.۷۱% |
وانت پادرا لانگ | ۸۹۳,۸۳۰,۳۲۵ | ۶۶۷,۰۷۰,۵۰۰ | ۳۳.۹۸% |
برای اطلاع از قیمت روز نیسان وانت صفر در کارخانه و بازار به این صفحه اختصاصی مراجعه کنید.
Arash2009
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴هنوز هم باید سوار این شاهکار ها بشیم، هعی روزگار، ماشین نیم قرن پیش، نه آپشن داره، نه ایمنی، نه سواری خوبی داره
این ماشینا سالانه بلای جون هزاران نفر میشن، خداشاهده عموی بابام قبلا یکی ازشون داشت، تعریف می کرد میگفت این ماشین اصلا ترمز نداره،
من موندم اینا با چه رویی هنوز این ماشینو تولید میکنن، مردم بیچاره هم مجبورن بخاطر کسب درامد سوار این آشغالا بشن
راننده هاشونم که دیگه ته بی فرهنگن،(البته بجز بعضیاشون)اصلا انگار از آینه بغل استفاده نمیکنن، انگار مسیر مال خودشونه اعصاب هم که ندارن. همینطوری سرشونو میندازن پایین میپیچن به چپ و راست
mickeyy
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴اگه روشون میشد یک گاری رو رنگ آبی میزدن وصل میکردن به یک الاغ و به عنوان وانت میفروختن به مردم بیچاره که نیاز به وانت دارن
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴لعنت بر سایپا
دیا
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ببخشید سوء تفاهم نشه قصدم بی ادبی به شما نیست .ولی شما هم یه لگن تولید کنید و مردم براش صف بکشن تولیدش رو متوقف نمیکنید. درسته که همه درها رو به روی مردم بستن و از روی ناچاری میرن طرفش ولی هر کشور پیشرفته در دنیا رو نگاه کنی مردمش با یک بایکوت چند ماهه دولت رو به زانو درمیارن.
قدرت طهماسبی
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ملت بیچاره ایران باید بسوزند و بسازند
Mustang
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴بابا بیخیال شو سایپا این چیه می سازی ارابه از این قراضه بهتره
علی
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴نظراتتون همش سیاسیه درصورتی که مردم خودشون مقصرند اگه نخرند میمیرند گشنه میمونند دوسه ماه ماشینهای ناجورنخرند ببین چه تحولی میشه . ازماشت که برماست
حمید
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴نظراتتون همش سیاسیه درصورتی که مردم خودشون مقصرند اگه نخرند میمیرند گشنه میمونند دوسه ماه ماشینهای ناجورنخرند ببین چه تحولی میشه . ازماشت که برماست
محمد عظیمی
۶ خرداد ۱۴۰۴بنظر من اگه اتاق جلوی نیسان جادار تر میشد که امکان استراحت بیشتری داشت و محور عقب هم جفت چرخ کوچک میشد هم ثبات بیشتری در جاده داشت و هم پله های اتاق بار از بین می رفت.در این صورت قابل قبول تر می بود مشابه آنچه در عراق هست و البته شکیل تر.بگذریم که قطعات تولید داخل هم بی کیفیت هستم. برای مثال نیسان مدل 63هنوز هست که نه دیفرانسیل و نه جعبه دنده باز کرده و نه روزه داره ولی مدل 404از کارخانه نیامده احتیاج به تعمیر این قطعات را داره