سئات

معرفی رئیس جدید برند سئات اسپانیا

هربرت دایس مدیرعامل گروه فولکس‌واگن وین گریفیتس مدیر اجرایی کوپرا را به عنوان رئیس جدید برند سئات اسپانیا انتخاب کرد. او از اول اکتبر در سمت جدید خود مشغول به کار خواهد شد.

گریفیتس همچنان مدیرعامل و رئیس برند کوپرا نیز باقی خواهد ماند و درعین‌حال سمت دیگر خود یعنی معاون بخش فروش و بازاریابی این شرکت را نیز حفظ خواهد کرد. هربرت اشتینر نیز به عنوان معاون جدید بخش تولید و لجستیک سئات انتخاب شده است.

گریفیتس پس از ملحق شدن به سئات در سال ۲۰۱۶ به عنوان مدیر فروش باعث شده این برند به رشد سریع خود در اروپا ادامه داده و رکورد فروش تاریخ خود را با افزایش بیش از ۴۰ درصدی بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ بشکند. او همچنین یکی از موسسان برند کوپرا بوده و سال پیش به عنوان مدیرعامل این برند فعالیت کرده است.

هربرت دایس گفته است:

وین گریفیتس یکی از بهترین مدیران گروه ماست. در طول چهار سال گذشته او میزان فروش سئات را به رکوردهای جدیدی رسانده و به تأسیس برند جدید کوپرا کمک شایانی کرده است. او از حمایت کامل من برخوردار بوده و من متقاعد شده‌ام که روند موفقیت او در سئات نیز ادامه خواهد داشت.

در ماه جولای بود که سئات اعلام کرد سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد یورویی بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵ انجام خواهد شد و طی یک سال آینده ۵ خودروی الکتریکی و پلاگین هیبریدی جدید را تولید خواهد نمود.

در اقدامی دیگر کریستین وولمر نیز به عنوان عضو هیئت‌مدیره برند فولکس‌واگن و مسئول بخش تولید انتخاب شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. مسعود

    ۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (222 ديدگاه)

    امثال مدیران موفق و قابل چون ایشان در کشور مانیز کم نیستند منتهی ساختار غلط سیاسی و وجود رانت و مافیا اجازه کار از بهترین مدیران رو هم میگیره …

    موافقم 13
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا