سئات

سئات لئون کوپرا R ST تیون شده توسط ABT، جادار و اسپورت!

ABT که تبحر خاصی در ارتقای محصولات گروه فولکس‌واگن دارد نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی دیگر از سئات لئون را معرفی کرده است. البته این بار ABT دست روی مدل کوپرا R ST گذاشته است.


با استفاده از ECU دوباره برنامه ریزی شده، پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی این خودرو قدرت ۳۵۰ اسبی و گشتاور ۴۴۰ نیوتون متری دارد که نسبت به قدرت و گشتاور ۳۰۰ اسبی و ۴۰۰ نیوتون متری نسخه استاندارد بهبود مناسبی را نشان می‌دهد.


فنرهای سفارشی بکار رفته در خودرو نیز ارتفاع لئون کوپرا R ST را در جلو و عقب به ترتیب ۱۵ و ۲۰ میلی‌متر کم کرده‌اند. ABT می‌گوید این تغییرات باعث می‌شوند پشت سر گذاشتن پیچ‌ها با جذابیت و هیجان بیشتری انجام شود. شایان ذکر است رینگ‌های ۱۹ اینچی مدل استاندارد هم جای خود را به رینگ‌های ۲۰ اینچی سری GR داده‌اند.

این تیونر نام‌آشنا قبلاً نسخه قوی‌تری از لئون کوپرا R ST را نیز معرفی کرده است. این نسخه از خروجی ۳۷۰ اسبی برخوردار بوده و می‌تواند در عرض ۴.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. این تغییرات بخشی از پکیج تیونینگ ABT است که ۵۰۰ پوند دیگر را به بهای ۳۷۹۷۵ پوندی این خودرو در بریتانیا اضافه می‌کند. شایان ذکر است تنها ۱۵۰ دستگاه از این خودروی ارتقا یافته در بازار بریتانیا عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. حسین

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2820 ديدگاه)

    فقط ecu را عوض کرده این شده!!
    جالبه!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا