سئات

وقتی کوپرا دست به طراحی لامپ می‌زند!

اکثر خودروسازان علاوه بر صنعت خودرو در تجارت‌های دیگر هم مشغول هستند و هم‌اکنون برخی برندها اقدام به تولید اسکوترهای الکتریکی، دوچرخه، وسایل خانه و لباس می‌کنند.

کوپرا به عنوان یک برند اسپورت اسپانیایی فرصت مناسبی برای حضور در صنعت روشنایی پیدا کرده و با کمپانی مارست بارسلونا برای طراحی و تولید لامپ‌ها همکاری کرده است.

این لامپ پرتابل و قابل شارژی که مشاهده می‌کنید چیپسا مارست برای کوپرا نام داشته و طراحی آن از لامپ گاراژ الهام گرفته است. این لامپ با گواهینامه IP44 دارای قسمت های مناسب برای حفاظت از منبع نوری و همچنین لوازمی برای آویزان کردن بوده و وقتی که روشن شود نمایی شبیه به لوگوی کوپرا ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل کوپرا می‌گوید:

همکاری ما با مارست فراتر از یک محصول بوده زیرا محصولات آن‌ها باعث روشنایی گاراژ کوپرا شده و در شبکه نمایندگی ما و در نمایشگاه‌های خودرویی نیز محصولات آن‌ها دیده می‌شود. ما کلکسیون طراحی خود در ماه‌های آینده را با همکاری شرکای جدید گسترش خواهیم داد.

این لامپ در شبکه توزیع جهانی کوپرا به نمایش گذاشته خواهد شد اما برای خرید آن باید به فروشگاه‌های مارست مراجعه کنید. هیچ‌یک از دو کمپانی اشاره‌ای به قیمت این لامپ نکرده‌اند اما انتظار داریم در آینده و پیش از عرضه انبوه به بازار در ماه اکتبر قیمت نهایی آن مشخص شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ارسلان

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (125 ديدگاه)

    یه روش کلاه برداری جدیدا بین نمایشگاه داران مد شده که منم دیروز از کسی شنیدم گفتم اینجا بگم بقیه در جریان باشن سرشون کلاه نره
    مثله اینکه یکی میخواسته ماشین ش رو بفروشه میره با یه نمایشگاه دار قول نامه میکنه بعد نمایشگاهیه بهش میگه برو ماشین رو بزار پارکینگ من فلان جا اینم کلید پارگینک فردا بیا تا پولش رو بت بدم
    فرداش میرن برای برای رد و بدل کردن پول بعد نمایشگاهیه میگه ماشینت روغن سوزی داره دود آبی میده میخواستی سره منو کلاه بزاری … الان من بخاطر روغن سوزی 8 تومن کمتر بهت میدم یا اگه معامله رو فسخ کنی طبق قول نامه یه تومن باید بخاطر فسخ کردن طرفی که معامله رو بهم میزنه باید بدی

    خلاصه صاب ماشین تعجب میکنه ماشین روغن سوزی داره چون تازه ماشین معاینه فنی شده بود و مشکلی نداشت خلاصه معامله رو فسخ میکنن بعدا صاب ماشین بررسی میکنه میبینه نمایشگاهیه عمدا توی باک بنزین روغن ریخته بوده تا ماشین دود آبی بده بتونه یه پوله مفتی از طرف بگیره … با این کارش در کمترین حالت یه تومن مفت کاسب شد و در بهترین حالت ماشین رو 8 تومن زیر قیمت میخرید

    اینم روش جدید کلاه برداری

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      اون اعتباری که اون نمایشگاهی ازدست میده ارزششو نداره.
      پول حرام هر جوری باشه یه روز تو زندگی نمایان میشه!!
      یا بچه اشون تو کار خلاف می افتن یا زنشون یا خودشون دچار بیماری میشن یا سرمایشون رو از دست میدن.
      خلاصه یه ضربه ای تو زندگیشون میبینن.
      خودم ادمای رو دیدم که پول حرام سر سفره اورده بودند حالا به کجا رسیدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (10057 ديدگاه)

        مزدا جان
        به شدت با شما موافقم
        زیاد دیدم که چه اتفاقاتی برای خانواده‌ها و اَموال حروم خورها افتاده .
        این دنیا دار مکافاته که از هر دست بدی از همون دست هم پس میگیری .
        اینقدر دیدم دیدم دیدم از هر صنف و قِشری که فکرش را نمیکنید .

        البته دل سوزاندن هم به حرام خوردن اضافه کنید که اَمان از وقتی دل کسی که ضعیف‌تر از شماست بسوزانید ، خونت میسوزه ، اینقدر میسوزه تا آبی باشه برای دل ضعیفی که سوزاندین و خدا پشتش بوده .

        به شخصه خیلی به کارما اعتقاد دارم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مانی

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        واقعا؟
        نون حرام بیچاره میکنه ولی‌ خون مردم کاری نمیکنه؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. مصطفی

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (56 ديدگاه)

    چقدر بهشون فشار اومده…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ATa

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (146 ديدگاه)

    برندی زیر مجموعه و سخت افزارش رو صرف توسعه باطری و سلول خورشیدی می کنه برخی هم پی تولید لامپ، ساعت مچی، چتر آفتابی و تبلیغ برای هیچ … (لوکس بودن با بی فایده بودن عجین شده)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا