اشکودا

لو رفتن تصاویر اشکودا ساپرب فیس لیفت

این تصاویر به اشکودا ساپرب فیس لیفت تعلق دارند و بله ظاهر آن تقریباً مشابه مدل قبل از فیس لیفت می‌باشد.


تصاویری که مشاهده می‌کنید در تعدادی از وب‌سایت‌های چینی منتشر شده و نشان‌دهنده‌ی طراحی ظاهری خودروی پرچم‌دار اشکودا می‌باشند.


اما ساپرب فیس لیفت جزئیات کوچکی دارد که باعث تمایز آن در مقایسه با مدل قبلی می‌شود. البته برای تشخیص این تغییرات باید چشم‌های تیزبینی داشته باشد. چراغ‌های جلو ظاهر تیز و آشنای خود را حفظ کرده‌اند اما به نظر می‌رسد کمی نازک‌تر شده‌اند. جلوپنجره هم ظاهراً تغییری نداشته اما بخش پایینی سپر دارای شکل جدیدی بوده و مه شکن‌های متفاوتی را در خود جای داده است.


اما تغییرات صورت گرفته در بخش عقب مشهودتر هستند. اشکودا چراغ‌های عقب جدیدی را بکار برده که با یک نوار کرومی افقی به همدیگر اتصال پیدا کرده‌اند. سپر عقب نیز کمی متفاوت است.

اما مهم‌تر از ظاهر جدید اشکودا ساپرب فیس لیفت، زیرساخت خودرو است. بنا به گزارش‌های پیشین، این خودرو همانند فولکس‌واگن پاسات با قوای محرکه‌ی پلاگین هیبریدی عرضه خواهد شد. این مدل ظاهراً دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری توربو و واحدی الکتریکی با قدرت کل ۲۱۵ اسبی و محدود حرکتی ۵۰ کیلومتری در حالت الکتریکی خواهد بود.


قوای محرکه‌ی دیگری هم ارائه خواهد شد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پیشرانه‌ی جدید ۱.۵ لیتری TSI با تکنولوژی غیرفعال سازی سیلندر اشاره کرد.

اشکودا فعلاً نگفته چه زمانی این خودرو را معرفی خواهد کرد اما احتمالاً نمایشگاه ژنو انتخاب منطقی‌تری خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Ali.usa

    ۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (335 ديدگاه)

    واااای چقدر زیبا
    واقعا موندم پدال چرا فکر کرده همچین ماشینی جزاب برا مردم که مطلبش رو گزاشته?
    قصد اهانت ندارم ولی این طراحی زشتش عصبیم میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. OMID

    ۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    اشکودا باید رو طراحیاش واقعا کار کنه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. حمیدرضا

    ۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    چقدر اشکودا ماشین های خوبی داره واقعا خوبه به نظر من طراحی هاش حتی از خود فولکس هم بهتره به نظرم خوش چهرست خط شکنه خیلی سنتی نیست مشخصات فنیش خیلی خوبه و به نظرم برد تمام الکتریکیش هم واقعا خوبه الان تقریبا همه سدان ها یه نمونه هیبرید هم دارن که کلی در مصرف سوخت صرفه جویی میکنه البته در ظاهر ممکنه در واقع خیلیم موثرنباشه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا