اشکودا

معرفی اشکودا کاروک و کودیاک 2020 با تغییرات بصری و رفاهی

اشکودا به‌روزرسانی شاسی بلندهای کاروک و کودیاک برای مدل سال ۲۰۲۰ را در دستور کار داشته و آن‌ها را به تجهیزات ایمنی و رفاهی جدیدی مجهز نموده است.


یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دو خودرو آپشن دستیار جانبی است که برد ۷۰ متری داشته و چراغ‌های قابل‌تشخیص راحت‌تری دارد. همچنین روی درب پشتی این خودروها بجای نشان سنتی اشکودا نام این برند نقش بسته است. این موضوع در مدل‌های جدید اسکالا، کامیک و ساپرب هم دیده می‌شود.


دستیار جانبی سفارشی جایگزین سیستم تشخیص نقاط کور قدیمی شده است. این سیستم در دو خودروی یاد شده تنها ۲۰ متر برد داشته است. این سیستم جدید که از هشدار ترافیک عقب هم سود می‌برد دارای دو حسگر راداری برای تشخیص خودروها می‌باشد. همچنین چراغ‌های هشدار هم از شیشه‌ی آینه حذف شده و داخل قاب آینه‌ها جاسازی شده است.


از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این دو خودرو می‌توان به همراه کردن شاسی تطبیقی DCC با سیستم دیفرانسیل جلو و آپشن ورود بدون کلید اشاره کرد.


خریداران کاروک همچنین شاهد پیشرانه‌ی ۲ لیتری دیزلی جدید با قدرت ۱۹۰ اسبی و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری خواهند بود. این پیشرانه استانداردهای آلایندگی یورو ۶d-TEMP را پاس می‌کند. پیشرانه‌ی موردبحث به‌صورت استاندارد با گیربکس ۷ سرعته DSG و سیستم چهار چرخ محرک جفت شده است.


نهایتاً باید به رینگ‌های ۲۰ اینچی جدید کودیاک اشاره کرد. البته این رینگ‌ها به‌صورت سفارشی در دسترس خریداران اشکودا کودیاک اسپورت لاین و کودیاک RS و L&K می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مزدا

    ۲۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2029 ديدگاه)

    چراغ عقب کودیاک خیلی خوب شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. siavash

    ۲۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (221 ديدگاه)

    زشت بود زشت تر شد

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا