اشکودا

اشکودا کاروک RS در آینده متولد می‌شود؟

به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۹ برای اشکودا سال شلوغی خواهد بود زیرا این خودروساز اهل جمهوری چک نه تنها اقدام به معرفی ساپرب فیس لیفت با قوای محرکه‌ی پلاگین هیبریدی خواهد کرد بلکه هاچبک جمع‌وجور اسکالا را نیز به جنگ فولکس‌واگن گلف خواهد فرستاد. همچنین سال آینده شاهد معرفی یک کراس اوور ساب کامپکت شکل گرفته بر مبنای کانسپت ویژن X خواهیم بود. البته باید به رخ نمایی سیتی گوی الکتریکی هم اشاره کنیم.


هم‌اکنون خبر جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این برند به دنبال تولید نسخه‌ی اسپورت کراس اوور کاروک RS می‌باشد. این خودرو که به دو عضو دیگر خانواده‌ی RS یعنی اوکتاویا و کودیاک خواهد پیوست به‌صورت استاندارد دارای سیستم چهار چرخ محرک و سیستم تعلیق تطبیقی خواهد بود و از پیشرانه‌ی آشنای ۲ لیتری فولکس‌واگن سود خواهد برد.


این پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربو قدرتی در حدود ۳۰۰ اسب بخار خواهد داشت و بنابراین قدرت بیشتری در مقایسه با خروجی ۲۳۶ اسبی برادر بزرگ‌تر خود نشان خواهد داد. گشتاور پیشرانه‌ی کاروک RS در حدود ۵۰۰ نیوتون متر خواهد بود که به‌طور قابل‌توجهی بالاتر از گشتاور ۳۸۰ نیوتون متری کودیاک RS می‌باشد.

SKODA-FABIA
جدای از تولید یک کراس اوور اسپورت، آینده‌ی محصولات RS اشکودا می‌تواند روشن‌تر باشد زیرا این خودروساز احتمال تولید هاچبک اسپورت فابیا RS را رد نکرده است. قبلاً تولید یک نسخه‌ی الکتریکی RS تأیید شده است و شاید یک روزی شاهد تولید اسکالا RS هم باشیم.

کاروک RS احتمالاً سال آینده معرفی خواهد شد و شاید آن را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ببینیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا