اشکودا

ارتقای چشمگیر اشکودا کودیاک توسط ABT

کودیاک یکی از مهم‌ترین محصولات اشکوداست. این خودرو به عنوان پرچم‌دار شاسی بلندهای این برند انجام‌وظیفه کرده و دارای موارد اشتراک متعدد با فولکس‌واگن تیگوان می‌باشد.


مشتریانی که به دنبال نسخه قوی‌تر از این شاسی‌بلند چکی هستند هم‌اکنون می‌توانند پیشرانه ۲ لیتری TSI با قدرت ۱۸۰ اسب بخار و یا نمونه ۲ لیتری دیزلی TDI با خروجی ۱۹۰ اسب بخار را سفارش دهند.

اشکودا در آینده‌ای نزدیک نسخه پرفورمنس این خودرو با پسوند RS را نیز عرضه خواهد کرد. این شاسی‌بلند اخیراً رکورد سریع‌ترین شاسی بلندهای ۷ نفره در نوربرگ رینگ را با رانندگی سابین اشمیتز شکسته است و به‌صورت رسمی در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ حضور خواهد یافت.

اما تا آن زمان مالکان کودیاک می‌توانند سری به گاراژ تیونینگ ABT بزنند. این تیونر واحد کنترل پیشرانه جدیدی را برای مدل‌های بنزینی و دیزلی کودیاک تدارک دیده است.


ABT می‌گوید مدل ۲ لیتری بنزینی در زمان استفاده از این کیت قدرت ۲۱۶ اسب بخاری و گشتاور ۳۶۰ نیوتون متری خواهد داشت. قدرت مدل بنزینی هم به ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور آن نیز به ۴۴۰ نیوتون متر می‌رسد. این تیونر همچنین قدرت پیشرانه ۱۵۰ اسب بخاری پایه را به ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور آن را به ۳۸۰ نیوتون متر رسانده است.

یک دست رینگ‌های جدید با ابعاد ۱۸ تا ۲۱ اینچ نیز تکمیل کننده پکیج این تیونر هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. سید

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (132 ديدگاه)

    همه دارن پیشرفت میکنن جز ما…
    ماشیناشون خوشگلن…پراید ماهم زیباس البته??????

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا