اشکودا

اشکودا کودیاک GT، جایگزینی ارزان‌تر برای ب‌ام‌و X4

اشکودا در حال برنامه‌ریزی برای تولید نسخه کوپه از اولین شاسی‌بلند خود یعنی کودیاک بوده و به نظر می‌رسد که نام کودیاک GT را برای آن در نظر گرفته است.


تصویری که توسط PCauto منتشر شده برنامه تولید آینده این برند در چین را نشان می‌دهد که شامل یک شاسی‌بلند کوپه با نام اشکودا کودیاک GT است. البته این نام هنوز از سوی مقامات کمپانی تأیید نشده است.


هنوز جزئیات زیادی درباره خودروی مذکور منتشر نشده اما شنیده‌ایم که طراحی آن تحت تأثیر کودیاک بوده و پلتفرم بکار رفته نیز از نوع MQB گروه فولکس‌واگن بوده که زیرساخت بسیاری از خودروهای این غول خودروسازی آلمانی است.


باور بر این است چندین پیشرانه دیزلی و بنزینی در کودیاک GT ارائه خواهند شد و گیربکس‌های دستی و دوکلاچه اتوماتیک در دسترس خریداران خواهند بود. همچنین احتمال تولید نسخه پلاگین هیبریدی از این خودرو نیز وجود دارد.


در صورت تأیید تولید، شاسی‌بلند کوپه‌ی جدید اشکودا می‌تواند جایگزینی ارزان‌تر برای ب‌ام‌و X4 و مرسدس بنز GLC کوپه باشد. البته گفته می‌شود این خودرو تنها در بازار چین عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که اشکودا کودیاک GT در بازارهای اروپایی نیز جولان خواهد داد یا خیر اما کمپانی این موضوع را نیز بررسی می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Peyman

    ۱۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2034 ديدگاه)

    X4 رو ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا