اشکودا

تأیید تولید نسخه پلاگین هیبریدی اشکودا کودیاک در سال 2019

به عنوان بخشی از برنامه‌ی الکتریکی سازی گروه فولکس‌واگن، اشکودا کودیاک پلاگین هیبرید به همراه ساپرب پلاگین هیبریدی در بازه‌ی زمانی سه‌ساله عرضه خواهند شد.

2017-Skoda-Kodiaq-34~1
این خبر که توسط رئیس شرکت برنارد مایر در زمان معرفی شاسی‌بلند ۷ سرنشینه تأیید شده، این خودروی دوستدار محیط‌زیست ابتدا در چین فروخته خواهد شد و اندکی بعد نیز مشتریان اروپایی خواهند توانست این خودرو را سفارش دهند.

مایر گفت:

ما اندکی پس از ساپرب هیبرید مدل هیبریدی کودیاک را خواهیم داشت. اولین بار این خودرو در چین معرفی خواهد شد اما اندکی بعد بازار اروپا نیز این خودرو را خواهد دید.

زمانی که درباره‌ی زمان عرضه‌ی این خودرو از مایر سؤال شد او گفت:

همان‌گونه که قبلاً اعلام کرده بودیم، ما عجله‌ای برای استفاده‌ی فوری از تمامی تکنولوژی‌های گروه فولکس در اشکودا نداریم. ما می‌توانیم صبر کنیم. چیزی که واقعاً مهم است حفظ محبوبیت مدل‌های کنونی در بازارهای مهم است. احساس می‌کنیم که سال ۲۰۱۹ زمان مناسبی برای عرضه‌ی مدل پلاگین هیبریدی است.

کابین اشکودا کودیاک
اشکودا به‌طور رسمی هیچ نکته‌ی فنی چنین مدلی را منتشر نکرده اما انتظار می‌رود که از قوای محرکه فولکس‌واگن پاسات GTE و ساپرب بهره بگیرد بدین معنی که می‌توانیم پیشرانه‌ی ۱.۴ لیتری توربوی ۱۵۴ اسب بخاری را در حال همکاری با واحد الکتریکی ۱۱۳ اسب بخاری ببینیم.

در پاسات GTE نیروی تولیدی پیشرانه از طریق گیربکس ۶ سرعته DSG به چرخ‌های جلو فرستاده می‌شود. این خودرو در ۷.۶ ثانیه به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن ۲۲۵ کیلومتر در ساعت است. در حالت تمام الکتریکی پاسات GTE محدوده‌ی حرکتی ۵۰ کیلومتری دارد اما با وارد مدار شدن پیشرانه‌ی احتراق داخلی این میزان به ۱۰۶۰ کیلومتر افزایش می‌یابد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. sunmartin

    ۲۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    265 اسب بخار واقعا رقم کمی نیست طراحی بغایت زیا و الهام گرفته از آئودی q5 و فولوکس تیگوان با تریم داخلی زیبا و نسخه بروز شده انجین و از همه مهمتر اعلام این شرکت برای عرضه در ایران که نوید یک خودروی لوکس زیبا و پر آوازه میده کاش قیمتش در ایران مشخص میشد بی هیچ تردید ام جی gs اولین بازنده در مقابل این زیبای اروپایی است که هم آلایندگی کمتری دارد و هم کیفیت مثال زدنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. احمد باقری

    ۲۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    دیگه همه دارن کم کم الکتریکی میشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا