ایستگاه خبر

 بدون کارنامه خودرو معامله نکنید!

رپورتاژ: «کارنامه» یک اتفاق جذاب در سایت دیوار است. اتفاق جذابی که باعث می‌شود شما بیشتر از گذشته به دیوار و آگهی‌هایی که در آن گذاشته می‌شود اعتماد کنید. «کارنامه» کارشناسان حرفه‌ای، آموزش دیده و متخصص در اختیار خریداران و فروشندگان خودرو قرار داده تا بتوانند با اطمینان این خرید و فروش را انجام دهند. شما با درخواست کارشناس از «کارنامه» می‌توانید از نظر فنی، بدنه و مدارک حقوقی آن را مورد بررسی قرار دهید.

حالا «کارنامه» چیست و چطور توانسته به این دغدغه پایان دهد؟ «کارنامه» به عنوان یک همکار تازه آمده تا با کمک آن بتوان اعتماد بیشتری بین خریدار و فروشنده خودرو به وجود آورد. استفاده از «کارنامه» نیز دشوار نیست. شما می‌توانید با بررسی آگهی خودروهایی که در این سایت گذاشته می‌شود درخواست کارشناسی کنید. کارشناسان این بخش به شما این امکان را می‌دهند تا از نظر فنی، بدنه و مدارک حقوقی خودرویی که در نظر دارید با دقت بررسی و سپس تصمیم به خرید آن بگیرید.

از این تصور هم خارج شوید که اگر برای انتخاب یک خودرو درخواست کارشناس کنید ممکن است وقت شما را بگیرد. کافیست زمانی که می‌توانید وقت بگذارید تا کارشناس حضور داشته باشد را تعیین کنید تا کارشناس راس همان زمان حاضر شده و به بررسی خودروی مدنظر بپردازد. برای درخواست کارشناسی هم ۳۰ دقیقه قبل کافی است. از زمان ثبت درخواست تا اعزام کارشناس تنها ۳۰ دقیقه زمان لازم است.

این بررسی هم چندان زمان‌بر نیست و نهایت در کمتر از یک ساعت، ۴۳۵ آیتم خودرو مورد بررسی قرار گرفته و گزارش کاملی از وضعیت سلامت خودرو در اختیار شما قرار می‌گیرد. گزارشی جامع، دقیق و قابل فهم که شما بدون دشواری و به سادگی متوجه می‌شوید وضعیت و قیمت خودرویی که می‌خواهید بخرید مناسب هست یا نه.

هم به نفع خریدار، هم فروشنده

«کارنامه» با این بررسی کار شما را در تعیین قیمت بسیار ساده خواهد کرد. حداکثر و حداقل قیمت و بررسی وضعیت بازار از جمله کارهایی است که «کارنامه» برای شما انجام خواهد داد. کارنامه با دسترسی به اطلاعات آگهی‌های سایت دیوار و با رصد روزانه بازار خودرو و همین‌طور آخرین قیمت معاملات انجام شده، یک قیمت‌گذاری دقیق را برای شما انجام خواهد داد.

این موضوع نه تنها به نفع خریدار است، بلکه فروشنده هم با انتشار گزارش کارشناسی خودروی «کارنامه» روی آگهی خود روی سایت دیوار می‌تواند اطمینان را برای خریدار ایجاد کند که خودرو با توجه به بررسی‌های دقیق به قیمت درستی رسیده است. اتفاقی که نتیجه‌اش فروش راحت‌تر و سریع‌تر نیز خواهد بود.

صرفه‌جویی در وقت با استفاده از کارشناسان «کارنامه» موجب شده تا محبوبیت آن در دیوار بالاتر برود. به طوری که دیگر شما مجبور نیستید برای پیدا کردن صافکار و تعمیرکار مطمئن و حرفه‌ای جستجویی زمان‌بر داشته باشید.

همچنین از حجم صحبت کردن و سر و کله زدن شما با فروشنده‌ها نیز به میزان قابل توجهی کاسته خواهد شد چون «کارنامه» به بسیاری از سوالات خریداران پاسخ داده و نیاز نیست فروشنده به هر خریداری درباره خودروی خود توضیحات تکراری بدهد.

این مزیت تنها برای فروشنده‌ها نیست. بلکه خریداران هم با درخواست کارشناس می‌توانند خرید مطمئن، دقیق و شفافی داشته باشند چون این کارشناسان مشکلات پنهان فنی را گزارش داده و مانع از هدر رفت پول به دلیل هزینه‌های تعمیر خواهند شد.

همان‌طور که دیدید، خرید و فروش هوشیارانه نتیجه مطلوب استفاده از سرویس کارشناسی «کارنامه» است. کارشناسان بی‌طرفی که با ارائه گزارش‌شان پیچیدگی‌های معامله خودرو را از بین برده و باعث اعتماد بیشتر بین خریدار و فروشنده می‌شوند.

 

ضمانت گزارش، افزایش اعتماد به نتیجه

تعداد آیتم‌های مورد بررسی از طریق کارشناسان «کارنامه» یک تفاوت فاحش در مقایسه با کارشناسان موجود در بازار دارد. چون این کارشناسان در گزارش خود به بررسی ۴۳۵ آیتم جامع‌ترین کارشناسی خودرو را ارائه می‌دهند. این در حالی است که کارشناسان موجود در بازار نهایت به بررسی حدود ۲۵۰ آیتم خواهند پرداخت.

ضمانت گزارش کارنامه هم یک امتیاز مهم دیگر است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. ضمانت گزارش «کارنامه» میزان اعتماد به نتیجه گزارش ارائه شده توسط کارشناس را بالا می‌برد. این ضمانت نشان می‌دهد کیفیت کار کارشناسان «کارنامه» تا چه حد قابل اطمینان است که نتیجه آن را ضمانت می‌کنند. چون کارشناسانی که در این زمینه فعال هستند افراد با تجربه‌ای‌ هستند که در «آکادمی کارنامه» زیر نظر اساتید برتر حوزه خودرو آموزش دیده‌اند. این کارشناسان علاوه بر این یک دوره‌ تخصصی را برای کسب دانش روز خودروهای پیشرفته در دانشگاه صنعتی شریف گذرانده و بعد از آن وارد دوره آزمایشی کارهای عملی شده‌اند تا قبل از آنکه به عنوان کارشناس وارد کار شوند خدمات درست و قابل قبولی به مشتریان ارائه دهند.

برای اطلاعات بیشتر به سایت karnameh.com مراجعه کنید.

 

منبع : ویرلن

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا