ایستگاه خبر

بلیط ارزان هواپیما برای تهران به شیراز از سایت کارناوال

رپورتاژ: با توجه به اوج گیری بیش از پیش بیماری و همه گیری کرونا ویروس ، کارناوال همه علاقمندان سفر را همچنان دعوت به صبوری در جهت حفظ سلامت و انسداد چرخه بیماری می کند و پیشنهاد می کنیم فقط در صورت ضرورت کاری سفر کنید.

بلیط هواپیما با کارناوال

همانطور که گفته شد، ارزانترین قیمت بلیط هواپیما برای مسیر های پر تردد مانند پرواز تهران به شیراز و پرواز تهران به قشم را ارائه میکند.

شما می توانید با مراجعه به لینک صفحه بلیط هواپیما https://www.karnaval.ir/domestic-flights  لیست تمامی مسیر های پروازی موجود در سایت کارناوال را مشاهده کنید.

چه سفرتان ضروری باشد و چه تفریحی حتما بایستی در طول سفر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید.

در ادامه قیمت بلیط هواپیما شیراز، قشم و بندرعباس را بررسی و بیان خواهیم کرد.

بلیط هواپیما تهران شیراز

بر اساس تصویر زیر، ازان ترین قیمت  ۶۰۱ هزار تومان است که میتوانید برای آن تاریخ  از آدرس اینترنتی خریداری کنید.

برای خرید بلیط تهران به شیراز لازم است که ابتدا کمی با شهر شیراز آشنا شویم.

تعدادی از بهترین و معروفترین جاذبه های باستانی ایران مانند تخت جمشید، مجموعه پاسارگاد و مقبره کوروش، کاخ ها، قلعه ها و شهرهای دوران ساسانی، نقش رستم، نقش رجب و … در نزدیکی شهر شیراز قرار گرفته اند.

تعدادی از برترین بناهای تاریخی و معماری ایران مانند مسجد نصیرالملک، مجموعه وکیل، مسجد جامع عتیق، دروازه قرآن، ارگ کریمخانی و … در این شهر قرار دارد.

تعدادی از بهترین و زیباترین باغ های ایرانی مانند باغ ارم، نارنجستان قوام، باغ دلگشا، قصرالدشت و … در این شهر جای گرفته اند.

شیراز به دلیل وجود مراکز خرید متعدد، متنوع، مدرن و سنتی یکی از بهترین شهرهای ایران برای خرید محسوب می شود.

بلیط هواپیما تهران به قشم

بلیط هواپیما تهران به قشم، ازان ترین قیمت ۷۵۳ هزار تومان است که میتوانید در تاریخ مذکور پرواز خود را  رزرو نمایید.

قشم یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که بلیط هواپیما تهران به قشم را میتوانید از همین صفحه بخرید.

این جزیره عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس و ایران شناخته می شود. نخستین ژئوپارک خاورمیانه است و جاذبه های طبیعی منحصر به فردی در آن وجود دارند.

با عنوان ژئوپارک قشم، ثبت جهانی شده است. تاریخی بس طولانی دارد و جاذبه های تاریخی فراوانی را در خود جای داده است.

در این جزیره می توانید تفریحات آبی و غواصی را تجربه کنید و لحظات هیجان انگیزی داشته باشید. از معدود مقاصدی است که بافت و چهره سنتی خود را حفظ کرده است و تجربه ای متفاوت برای تان رقم می زند.

بلیط هواپیما تهران به بندرعباس

برای خرید بلیط تهران به بندرعباس لازم است که ابتدا کمی با شهر بندرعباس آشنا شویم و سپس به قیمت پرواز تهران بندر عباس، مدت زمان پرواز و… بپردازیم.

بزرگترین بندر ایران است.فرهنگ مردم این خطه دست نخورده است. در همسایگی خلیج فارس قرار دارد و می توانید از سواحل زیبای آن لذت ببرید.

مردمش به مهمان نوازی مشهورند و همنشینی با آنها برای گردشگران لذت بخش است. از این شهر می توانید سفر دریایی به جزایر قشم و هرمز را تجربه کنید.

مقصد خوبی برای سفرهای زمستانی به شمار می رود. یکی از مقاصد محبوب برای خرید است.

در تعیین قیمت بلیط تهران بندرعباس موارد متعددی موثرند که هر کدام می‌توانند بر قیمت پرواز اثر بگذارند. اولین دلیل را شاید بتوان گذر زمان دانست؛ به طورکلی قیمت پرواز تهران بندرعباس با گذر زمان افزایش می‌یابد. به طور مثال متوسط بلیط هواپیما تهران به بندرعباس در اوایل سال حدود ۱۰۰ درصد با افزایش همراه بوده است، اما این به معنای آن نیست که شما دیگر بلیط ارزان هواپیما پیدا نمی‌کنید. روز پرواز مورد دیگری است که تاثیر زیادی در قیمت بلیط هواپیما دارد. در روزهای عادی و ایام معمول سال، بلیط در روزهای وسط هفته ارزان‌تر از آخر هفته است و زمان مناسب‌تری برای خرید بلیط هواپیما بندرعباس است.

نحوه خرید بلیط هواپیما از سایت کارناوال

پس از ورود به سایت، شما میتوانید از طریق بخش کنترل سفر، “پرواز داخلی” را انتخاب کنید تا لیست تمامی مسیر های پروازی را مشاهده کنید. سپس مسیر و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید. بر اساس تصاویر بالا که صفحه بلیط هواپیما تهران بندرعباس را نشان داده است، در قسمت بالایی قیمت بلیط را در ۷ روز آینده مشاهده می کنید، که ارزانترین قیمت با رنگ سبز مشخص شده است. در قسمت اصلی صفحه، تمامی پرواز های موجود برای تاریخ مورد نظر شما نمایش داده شده است. با انتخاب ایرلاین و ساعت مد نظر خود میتوانید جزئیات پرواز مانند: مدت زمان پرواز، فاصله شهر مبدا تا شهر مقصد، کلاس پرواز و… مشاهده کنید. در آخرین مرحله نیز با کلیک روی گزینه “انتخاب بلیط” به صفحه ای منتقل خواهید شد که بایستی اطلاعات مسافر را وارد کنید و سپس اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. قاسم

    ۲۲ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (218 ديدگاه)

    دلم میخواد یه مدت برم شیراز زندگی کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۲ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      شیراز جای معرکه ای هستش، پایتخت تمدنه و چیزای باستانی زیادی اونجا هست برای من و امثال کسایی که خیلی به تاریخ علاقه داریم خیلی لذت بخشه، تهران فعلا مازوت همه رو خفه کرده!😂 فقط یه چیز رو نمیفهمم،این دسته اخبار متفرقه رو ایستگاه نام گذاری کردین، یعنی با خوندنش ایستگاه شدیم؟😂

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. mohamadreza

        ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (30 ديدگاه)

        ن داوش
        مهم ترین قسمت شیرازو نگفتی
        شیراز همه جاش عین اندرزگوی خودمون میمونه😂😂😂😂😂😂😂

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا