ایستگاه خبر

3 پیشنهاد برای سفر‌های ارزان در پاییز ۹۷

رپورتاژ: پاییز بهترین فرصت برای سفر ارزان است مخصوصا اگر مقصدی که انتخاب می‌کنید هم پرواز های چارتر داشته و هم نزیک ایران باشد؛ در این روز‌های پاییزی نرخ‌ تور‌ها کاهش یافته با تعطیلی چند روزه در میان این پاییز رنگارنگ به یکی ازمقاصد پرطرفدار گردشگری زیر سفر کنید.

 

تور دبی؛ آفتاب گرفتن در سواحل جمیرا


تور دبی بهترین انتخاب سفر در پاییز است این شهر مناسب تعطیلات چند روزه و کوتاه است. دبی با تنوع بسیار خوبی که در انتخاب‌ هتل‌ دارید می تواند تونع خوبی برای شما ایجاد کند و با هر توان مالی می‌توانید برای سفر به دبی برنامه‌ریزی کنید و به ساحل جمیرا بروید و شنا کنید برای تجربه متفاوت به خور دبی بروید و از تور‌های قایق سواری دبی استفاده کنید.
طول پرواز از تهران به دبی حدود دو ساعت است و به راحتی در دبی فرود می‌آیید؛ شرکت‌های هوا‌پیمایی ایران ایر و ماهان هر روز هفته پرواز دارند و به همراهترنسفر‌های آژانس مقتدر سیر به هتل می‌روید و تنوع خوبی به همین راحتی در روز های شما ایجاد می‌شود.
اینجا شهر بلند‌ترین برج دنیا است به برج خلیفه بروید و منظره شهر را تماشا کنید در کنار برج دیدن اب نمای رقصان را از دست ندهید؛ برای رفت و آمد در دبی مترو استفاده کنید و هم یره را بگردید و هم دبی مارینا و شیخ زائد را ببینید.
به بازار دبی بروید و خرید کنید و از غذاهای خوشمزه عربی در رستوارن‌های دیره و الرقه نوش جان کنید.
در وب سایت آژانس مقتدر سیر تابان انواع تور‌های تخصصی دبی نیز برنامه‌ریزی می‌شوند از تور‌های نمایشگاهی و فستیوال BAO گرفته تا خدمات تور جان ملت‌های آسیا، کارشناسان آژانس برای تمام گردشگرانی که مایل به دیدن بازی‌ها هستند بلیط رزو کرده و گردشگران با ترنسفر‌ آژانس به ورزشگاه‌ها می‌روند.
برای خرید و پاساژ گردی حتما سری به مراکز خرید دیره و امارات مال بزنید و از انواع برند‌های جهانی خرید کنید. و از رستوران‌های بین‌المللی این مجموعه‌ها نوش جان کنید.
تمام تور‌های آژانس مقتدر سیر دارای صبحانه‌های لذیذ عربی هستند و یکی از خوش‌مزه‌ترین سفر‌های خود را تجربه‌ می‌کنید برای رزرو تور با آژانس تماس بگیرید.

تور گرجستان؛ قدم زدن بر روی پل صلح در تفلیس


 تور گرجستان دید روشنی از پیشرفت یک کشور در جهت صنعت توریسم به شما می‌دهد و از امکانات خوبی که برای گردشگران تدارک دیده شده نهایت استفاده را می‌برید. اینجا شهری کهن و زیباست که از تحولات مدرن امروزی عقب نمانده و دولت برای پروژه های مدرن و زیبای معماری واقعا هزینه کرده است که نمونه بارز و زیبای آن پل صلح است حتما برای قدم زدن و لذت بردن از فضای این شهر برروی این پل قدم بزنید.
در خیابان های قدیمی شهر و همین‌طور قسمت قدیمی شهر ساختمان های قدیمی و زیبایی می‌بینید که گواه روشنی از تاریخ غنی این سرزمین است؛ مردم گرجی عادت به کافه نشینی و لذت بردن از موسیقی زنده دارند با مردم گرجی همراه شوید و از غذاها و نوشیدنی‌های خوش طعم گرجی لذت ببرید و به نوای موسیقی گوش کنید.
شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر و کیش ایر پرواز‌های مستقیم و بسیار به صرفه‌ای به مقصد گرجستان دارند؛ آژانس مقتدر سیر تور‌های گرجستان را با همین پرواز ها ارائه داده است و برای تمامی گردشگران ترتیب هماهنگی‌های لازم برای ترنسفر فرودگاهی رایگان را نیز داده است و به راحتی به هتل می‌رسید.
در تفلیس بسیاری از هتل‌های زیبای دنیا را می‌بینید؛ سعی کنید هتل چهار و پنج ستاره خوب انتخاب کنید تمام هتل‌ها دارای خدمات صبحانه نیز هستند. برای سفر به گرجستان از مشاوره کارشناسان مقتدر سیر استفاده کنید و از سفرتان لذت ببرید.

توراستانبول؛ قدم زدن در میدان تقسیم


به همراه یک همسفر عالی با تور استانبول سفر کنید و یک خاطره خوب از این سفر پاییزی بسازید. در این هوای پاییزی هم استانبول خلوت‌تر شده و قیمت تور‌ها به دلیل پایان یافتن تابستان به صرفه‌تر شده است. تور‌های مختلف را در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر بررسی کنید یک هتل زیبای چهار ستاره با صبحانه ترکی در اطراف میدان تقسیم انتخاب کنید از تور‌های استانبول آژانس لذت ببرید.
از میدان تفسیم قدم بزنید و در امتداد خیابان استقلال از فروشگاهای مختلف دیدن کنید به سمت برج گالاتا بروید و از بالای برج منظره زیبای استانبول و بسفور را ببینید. درکافه‌های اطراف چای ترکی بنوشید و قهوه ترک را به همراه باقلوا نوش جان کنید.
از موزه‌های زیبای شهر دیدن کنید کاخ دلما‌باغچه یکی از زیبا ترین و با ارزش ترین‌دیدنی های شهر است توصیه می‌کنیم به دیدن یکی از مساجد معروف شهر بروید و یا ایاصوفیه را ببینید؛ با وارد شدن به آن مدهوش زیایی ساختارش می‌شوید.
به همراه همسفراتان در کنار بسفور بنشینید و از منظره زیبای غروب خورشید لذت ببرید. سفر به استانبول نیاز به چند روزی تعطیلی دارد و به راحتی با پرواز‌های ایران ایر و ماهان به آتاتورک می‌رسید و تمام تور‌ها برای گردشگران دارای ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی نیز هستند و همین‌طور در تمام روز‌های هفته می‌شود برای این سفر برنامه‌ریزی کنید؛ بار سفر ببندید و با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور استانبول را رزرو کنید.

 

 

منبع: ویرلن

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا