ایستگاه خبر

با شرکت مدیران خودرو بیشتر آشنا شوید

رپورتاژ: بی تردید مدیران خودرو را می توان یکی از اهرم های صنعت خودرو دانست که توانسته است با تکیه بر دانش روز و مهارت های مدیریتی جایگاه قابل تحسینی در میان بزرگان صنعت خودرو پیدا کند. هر کدام از مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو همواره توانسته اند با بهره گیری از پشتیبانی شرکت اصلی مدیران خودرو خدمات ویژه و منحصر به فردی را به مشتریان ارائه کنند.

http://www.mvmco.ir

 

 

سابقه تیم مدیران خودرو

مجموعه مدیران خودرو با هدف ورود قدرتمند به حوزه تولید و واردات و صادرات خودرو از سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ بم کرمان راه اندازی شد. کارخانه مدیران خودرو با وسعت ۵۰۰ هزار متر مربع در بم توانسته است متضمن تامین معاش بیش از ۴۵۰۰ نیروی کار باشد. راه اندازی و استفاده از سیستم پیشرفته و بین المللی DMS نیز یاری گر مدیران خودرو در این راه دشوار بوده است. این سیستم به مدیران مجموعه های مدیران خودرو کمک کرده است تا فروش و خدمات پس از فروش را به بهترین نحو مدیریت کنند و بتوانند همواره به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای مشتریان باشند.

https://autoheydari.ir/modiran-khodro-representation

 

 

کیفیت محصولات مدیران خودرو

به کار گیری بهترین مواد اولیه موجود در بازارهای جهانی این شرکت را به یکی از موفق ترین قطب های صنعت پر مسئولیت خودرو تبدیل کرده است. کسب استاندارد آلایندگی EU IV یکی از گامهای تیم مدیران خودرو در جهت حفاظت از محیط زیست بوده است. مجموعه های بهترین نمایندگی مدیران خودرو همواره تلاش کرده اند تا خدمت رسانی و ارائه خدمات پس از فروش مستمر خود را در حد استانداردهای بین المللی ISO 9001:2008 ،ISOTS 10004:2010  ISO10002:2004  بالا ببرد. استانداردهای ذکر شده مربوط به نظرسنجی از مشتریان و میزان رسیدگی به شکایات مشتریان هستند که مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو خود را ملزم به عمل به آنها می داند. مطابق با امارها موجود تا کنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مردم عزیز کشورمان از خدمات مدیران خودرو بهره برده اند.

 

محصولات مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو

مجموعه های فروش مدیران خودرو همواره تلاش کرده اند تا دو برند خودروی چری و ام وی ام را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه کنند. این دو برند با بهره گیری از دانش روز دنیا و برخورداری از قیمت‌های بسیار مقرون به مصرفه نسبت به مدل‌های با کفیت مشابه تولید شده در آمریکا و اروپا و کره جنوبی، به برندهایی محبوب در اذهان جامعه تبدیل شده اند.

mvm 315

MVM 315 با کیفیت و مقرون به صرفه

یکی از انواع خودروهای با کیفیت و مقرون به صرفه مدیران خودرو، H315  است که با دارای ویژگی هایی منحصر به فرد مانند ظاهر فیس لیفت شده و چراغ ها و سپرها و جلو پنجره جدید است. نمای جلوی خودروی H315 چندان خشن نیست و افراد زیادی با سلایق گوناگون به آن علاقه‌مند خواهند شد. رینگ‌های آلومینیومی ۱۰ پره این خودرو به زیبایی نماهای کناری آن افزوده است. از امکانات این خودرو می توان به صفحه نمایش لمسی در تیپ اکسلنت و اسپورت، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، سنسور دنده عقب، شیشه ها و آینه های برقی، کلید کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان در تیپ اکسلنت و اسپورت و کامپیوتر سفری اشاره کرد. H315 از موتوری با قدرت ۱۰۷ اسب بخار از نوع ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی بهره می برد و توان تولید گشتاوری معادل با ۱۴۰ نیوتن متر را دارد.

تیگو ۵   (TIGGO 5)مدلی محبوب در خانواده مدیران خودرو

یکی از اتومبیل های محبوب مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو، تیگو ۵ Tiggo 5 است. این خودرو در میان رقبای خود از ارتفاع بیشتری برخوردار است. فلاشرهای روی سپر عقب تیگو ۵ به آن ظاهری اسپرت تر داده اند. حجم صندوق تیگو ۵ پانصد و هفتاد لیتر است که در مقایسه با مدل های مشابه موجود در بازار، آن را به مدلی کارآ برای خانواده های ایرانی تبدیل کرده است. رینگ های تیگو ۵، ۱۷ اینچی هستند و طراحی سپر و چراغ های جلو در نسخه های فعلی آن نسبت به مدل اولیه زیباتر است. موتور استفاده شده در تولید تیگو ۵، موتوری ۲ لیتری و تنفس طبیعی است که قابلیت تولید ۱۳۹ اسب بخار و ۱۸۲ نیوتن متر گشتاور را دارد. تنفس طبیعی این خودرو، دغدغه بسیاری از خریداران را برای استفاده از بنزین با اکتان بالا از بین برده است.

MVM X33s سه نسل از مدیران خودرو

نسل سوم ایکس ۳۳،  با نام ایکس ۳۳ اس X33S با فاصله بسیار اندکی نسبت به مدل دوم توسط مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو به بازار عرضه شد. رینگ ها و نمای جلو و سقف دو رنگ این خودرو، آن را کاملا متمایز کرده است. رینگ استفاده شده در چرخ ها ۱۷ اینچی ده پرده آلومینیومی می باشد. موتور ایکس ۳۳، موتور چهار سیلندر دو لیتری تنفس طبیعی است و در این چند سال گذشته از عرضه‌ اش به بازار تغییر چندانی نکرده است. اما در نسل آخر، این خودرو بهینه تر شده و توان تولید ۱۳۶ اسب بخار و ۱۸۲ نیوتن متر گشتاور را دارد. همچنین در این خودرو رانندگان می توانند نوع رانندگی را بین دو حالت eco و sport تغییر دهند.

آریزو ۵  (ARRIZO 5)محصول با کیفیت مدیران خودرو

یکی از بهترین خودروهایی که در میان علاقه‌مندان به محصولات مدیران خودرو از اقبال گسترده‌ای برخوردار شد، آریزو ۵ بوده است. آریزو ۵ با داشتن امکاناتی مانند سیستم تهویه هوا، نمایشگر فشار باد، استارت بی سوئیچ و صندوق عقب ۴۳۰ لیتری، اتومبیل بسیار مناسبی برای خانواده ها به شمار می‌آید. موتور این خودرو ۱.۵ لیتری بوده و مجهز به تکنولوژی DVVT و گریبکس ۷ سرعته CVT است. آریزو ۵ از شاسی آلمانی بهره می برد و به دلیل داشتن کیسه های هوای با سیستم سوئدی ایمنی سرنشینان را به بهترین نحو تامین می کند.

 MVM X22 اسپرت و جوان پسند

یکی از انتخاب های همیشگی مشتریان جوان مدیران خودرو X22 است. سپر جلو ایکس ۲۲ طراحی منحصر به فردی دارد و به ظاهر اسپرت این خودرو زیبایی مضاعف بخشیده زیبایی بخش روبروی X22 به همین‌جا ختم نمی‌شود و با قطعه‌ای نقره‌ای رنگ در پایین سپر و فضاسازی بسیار خوب گوشه‌های سپر همراه با چراغ‌های مه‌شکن، همراه شده است. صندلی های عقب ایکس ۲۲ فضای بسیار جاداری را مهیا کرده‌اند. ایکس ۲۲ از نظر فنی نیز، از قدرت بالایی برخوردار است. پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و قدرت ۱۰۵ اسب بخار و دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه آن از جمله ویژگی هایی است که باعث می شود کارشناسان مدیران خودرو همواره آن را به عنوان یک گزینه پیشنهادی برای خریداران ارائه دهند.

 

اتو حیدری نمایندگی برتر مدیران خودرو

با توجه به گستره وسیع فعالیت های مدیران خودرو و دارا بودن بیش از ۱۴۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور، مسئولیت ارائه بهترین خدمات فروش و پس از فروش به عهده این نمایندگی ها قرار گرفته است. یکی از این نمایندگی ها که با شایستگی توانسته است عنوان نمایندگی برتر مدیران خودرو را بارها از آن خود کند، اتو حیدری است که با داشتن ۵ شعبه فعال در تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. در نمایندگی های اتو حیدری تمامی مدل های اتومبیل ارائه شده در مجموعه های مدیران خودرو به فروش می رسد. از جمله این مدل ها می توان به تیگو ۵، تیگو ۷، تیگو ۸ آریزو ۵، آریزو ۶ و X22، X33، X55 و H315 اشاره کرد. اتو حیدری با داشتن شرایط فروش استثنایی مانند پیش فروش اقساطی و بدون ضامن، امکان پرداخت به صورت دلخواه، امکان پرداخت با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه، ارائه بیمه بدنه تا پایان اقساط و ارائه گارانتی ۵ ساله توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. در مجموعه های اتو حیدری برای پرسنل سازمان های دولتی شرایط پرداخت ویژه در نظر گرفته شده است. ارائه خدمات پس از فروش شگفت انگیز مانند خدمات دوره ای خودرو، کارواش رایگان، فروش قطعات و نصب انواع آپشن های شرکتی و امکان فروش اتومبیل های کارکرده نیز اتو حیدری را به یکی از نمایندگی های مورد علاقه طرفداران مجموعه های مدیران خودرو تبدیل کرده است.

پرسنل اتو حیدری همواره برای ارائه بهترین خدمات در خدمت مردم تهران هستند:

شماره تماس شعبه آزادی ۶۶۰۰۸۳۶۰

شماره تماس شعبه فاطمی ۸۸۹۹۵۳۰۰

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. reza s4

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (144 ديدگاه)

    به به به به به به به به به به به به
    سلطان خودروسازی چینی ایران
    به به به به به به به به به به به به

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (10176 ديدگاه)

      بله بله بله
      آشنا هستیم ، حسابی هم آشنائیم ..

      خودروسازی که بی‌بندبار تر از کشور ایران و مردمی که همچون موش آزمایشگاهی محکوم به خرید محصولاتش بودند و هستند و به سبب پولهای ما ، تحقیق و پیشرفت کرد (( نوش جونش لیاقتشو داره و نه سایپا ایرانخودروی بو گندوی بی‌لیاقت مفت خور )) و حالا چیزی نمانده همین شرکت هم چند روز دیگه تاقچه بالا بزاره بره از کشور ، شایدم تا حالاش باج خوبی گرفته که نرفته که مطمئناً همینه ، چون دلیلی نداره با این تحریم‌ها وایستاده ایران و دلش برای مردم ما نسوخته که .

      تا همین حالاشم که مونده ، مطمئناً دوبله سوبله چوبله پول مفت و احتمالاً نفت یا هر کالای با ارزش دیگری را میبره چین با قیمت مُفت اَرزان و بی‌حاشیه .
      میدونستید که ما دلال واسطه‌گری برای شرکتها و کشورها داریم و چه پولهای میلیاردی به سبب همین واسطه‌گری‌ها رَدوبدل میشه (( حسین دلاور قبلاً توضیح داده در پیج شخصیش )) .

      ولی از نظر مثبت هم به قضیه نگاه کنیم که لنگه دمپایی در بیان این روزهای خودرویی کشور نعمت محسوب میگردد که حداقلش یه خودروی صفر کیلومتر چینی با ظاهر مثلاً به روزتر از داخلی‌ها میشود سوار شد و این دوران را گذراند در غیر این صورت هیف و صد هیف از پولی که به جیب چینی‌ها ریخته میشه .

      اگر یه تصادف با یه چینی داشته باشید ، قشنگتر به عرایض بنده پِی میبرید که قطعاتشون از هر مدلشون به سبب ارز‌بَری پا به پای خارجی‌های درجه یک مثل ژاپنی یا کره‌ای یا آلمانی گران و روی مخه .
      با این تفاوت که چینی‌ها را اسیر شدگان میخرند و خارجی‌های ناب را آزادگان مالی میخرند .

      در عجبم چرا پدال قسمت نظرات این مقاله را نبسته ، احتمالاً مدیران خودرو علاقه‌ای به سانسور ندارند ، چون میدونند در این بازار فرغون موتور هم تو صف و با اِلتماس میخرند ، همونایی که برای صف تعویض پلاک هم پول میدهند ، برای صف خرید خودرو پول میدهند ، برای صف خرید مسکن مهر پول میدهند اما به اصل کاری‌ها که باید برسه نمیرسه چون کسی را ندارند یا اصلاً حتی توان پرداخت پول پیش هم ندارند اما به نام آنهاست ولی به کام اونها….. .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسن

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (326 ديدگاه)

        با بخشی از مطالبتون موافقم و با بخشی مخالف.اینکه فکر کنیم چری فقط به خاطر فروش محصولاتش به ایران پیشرفت کرده توهمه.چری سالانه نزدیک به ۵۰۰ هزار خودرو تولید میکنه و فوقش ۲۵ هزارتا در ایران بفروشه و سالهاست که بزرگترین صادرکننده ی چین هست.ما اگر انتقادی داریم باید به مسئولین خودمون باشه که چرا کشور ثروتمندمون رو به این روز سیاه نشوندن نه چینی ها چون چین ما را مجبور نمی کنه جنس چینی بخریم خود بازرگانان و مسئولین ما میرن سراغشون.

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. مهدی

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (41 ديدگاه)

      واقعا ماشیناش نه کیفیت مونتاژ خوبی دارن . نه سواری و هندلینگشون خوبه . به شدت ضعف کیفیت دارن . و قیمت گزاری هاشون هم کاملا غیر منطقی و احمقانس و دارن توی این بازار داغون و بدون نظارت ایران میتازونن

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. شاهین

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (4524 ديدگاه)

        سلام
        بی تعصب عرض کنم از نظر کیفیت وضعیت به نسبت بهتری دارن اما خب از نظر تامین قطعات و بازار فروش اینطور نیست.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (10176 ديدگاه)

          شاهین جان
          از نظر کیفیت نسبت به چه میسنجید
          خب مشخصه نسبت به ایرانیزه شده‌های ۳۰ سال پیش بهتر هستند .

          حتی به اندازه کوچکی از کیفیت ، نسبت به شرکتی مثل سانگ‌یانگ و رکستونش هم نیستند چه برسه به باقی خودروسازان بزرگ کره‌ای یا ژاپنی و آمریکایی و……. .

          البته هستند شرکتهایی مثل Geely که یه مدت در ایران بودن و خوب هم استقبال شدن ولی تا فهمیدند با کیفیته و مردم ما هرچیزی که کیفیت خوبی داره را باید گران بخرند یا اصلاً نخرند ، دیگر اجازه ورود و منتاژ ندادند ولی شرکتی مثل چری را پروبال میدهند با اینکه چری خودش هم بدش نمیاد تو ایران باشه .

          یا شرکت ترامپچی که خیلی خیلی کم وارد شد به ایران با اینکه کیفیت خوبی داشت .

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. شاهین

          ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          همون نسبت به تولیدات داخلی عرض کردم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. M.A.S

          ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (815 ديدگاه)

          ببینید چری در کل برند خوبی حتی نسبت به کره ای ها هست و از نظر کیفیت نمیگم بهتر از اوناس ولی کمتر نیس
          اما مشکلی که قبلا داشتن و خوشبختانه تو مدلای جدیدشون برطرف شده کشش مخصوصاً ایکس 33 بود و 315 قدیم. الان شما 315 های جدیدو با قدیمیا مقایسه کنید. وقتی که یه برندی میاد تو نسخه جدید ماشینش ایراداشو برطرف میکنه یعنی برای مشتری و انتقاداش ارزش قائله و میخواد واقعاً رقابت کنه نه اینکه مث بعضیا!!!!! فقط چند تا دلال جم کنه چهار تا هم مفت خور که بیان بگن دنا پلاس پورشه کیمن رو میبره بعد با چهار تا چرت و پرت ماشینشو با ده درصد کیفیت اصلی و 10 برابر قیمت واقعی بفروشه اونم با منت و قرعه کشی و شرط و شروط
          ماشینایی مثل همین 550 یا 315 شاید درجه 1 نباشن ولی با اختلاف زیاد از این مسخره های داخلی بهترن. سال 96 رو یادتون بیاد که برای اینکه رقیبای پژو 301 رو فروشش تاثیر نذارن به زور حذفشون کردن یعنی همین 550 و جک جی 5 و رقیبای 2008 رو هم با این سیا بازیا زدن بره اگه نمیدونین فقط یکم به لیست ماشینای حذف شده از خط تولید و ممنوع التولید های سال 96 با دقت بیشترنگاه کنین.
          چری برای مشتریاش ارزش قائله و تو هر سری مشکلات ماشیناشو برطرف میکنه نه مث داخلیا که ماشین درجه 5 چینی رو با کیفیت پایین تر از خود اون بدن با قیمتای نجومی.
          اونیم که اقای شاهین فرمودن بازار فروش اونم به همین مافیای قدرتمند خودرو برمیگرده و اینکه با نفوذش از این ماشینا یه ذهنیت بد برا مردم درست کرده
          هنوزم بعضی ماشینای مدیران مشکلای کوچیکی دارن ولی با اختلاف بهترن نسبت به داخلیا و رقبا. قیمتشونم نسبت به کره ای ها بهتره و درکل برند خوبیه اگه بزارن بمونه و فردا بهش جرم نبندن وبیان برای کار نکرده تعطیلش کنن .منم نه کارمند مدیران هستم نه ماشینای مدیران رو خریدم ولی توی نمایندگی هاش که میری برخوردشون خیلی باادبانه تر از این داخلیا هست و خدماتشونم به نظر میاد اونقدرام بد نباشه ولی درباره این مورد با مالکا گفت و گو کنین
          با تشکر از پدال

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. MOHAMAD.n.r

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    بازار مناسبی هم ندارند.
    قیمت صفر کیلومترشون در بازار ازاد ۱۰-۲۰ میلیون از قیمت کارخونه کمتره.
    همین که ماشین رو ثبت نام کنی کلی افت قیمت داری تازه سوار هم نشی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      این تفاوت الان برعکسه
      قیمت بیرون بالاتره چون هیچ خودرویی عرضه نمیشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MOHAMAD.n.r

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1141 ديدگاه)

        اتفاقا الان هم وجود داره.
        قىمت تىگو ۷ الان در بازار ازاد ۵۰۰م هست ولى کارخونه ۵۲۰ م.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (10176 ديدگاه)

    بحث کیفیت در خودروهای چینی خیلی مهمه خیلی خیلی .

    برای انتخاب متریال ، خیلی گزینه‌ها هست روی میز مثل صدها نمونه جنس چرم یا جنس پلاستیک یا ورق آهن و آلومینیوم یا رنگ خودروها از کیفیت‌های متفاوت .
    من نمیدونم چرا واقعاً چینی‌ها حداقل یه فکری برای ظاهر ماشیناشون نمیکنند تا حداقل اگر باطنشون خوب نیست ، لااقل ظاهرشون را از یه کیفیت معقول و خوب بسازند تا کمتر شکننده و زشت در نظر برسند که اگر بهترین طراحی هم بکنند ، کیفیت پائینشون ، ظاهر زیباشون را تحت شعاع قرار میده .

    اگر به تصادف سپرهای خودروهای چینی نگاه کنید ، متوجه میشوید که دقیقاً همون شکنندگی‌ای که در ظاهر دارند ، در باطن هم دارند که با یک ضربه مسخره در تصادفی ساده میشکنند در حالی که طبق قوانین مخصوص اروپا یا آمریکا نباید به این راحتی‌ها بشکنند و باید تغییر حالت دهند مگر اینکه تصادف خیلی شدید و متلاشی کننده باشه .

    مثلاً (( مثلاً گفتم )) فکر کنید همین mvm x22 را یه شرکتی مثل کیا ، تویوتا یا فولکس میساخت با همین ظاهر و فرمی که داره ، میدونید چقدر تفاوت داشت که از دور هم میشد پی به کیفیت برد که در ظاهر داد میزد .

    ظاهر تیگو ۷ بد نیست اما اون کیفیت بد متریالش هست که ظاهرش را چینی و بد نشون میده که البته در رنگ مشکی خیلی از عیب‌ها پوشیده شده اما باز داد میزنه که من چینی‌ هستم ، با اینکه اکثر خودروسازان شناخته شده با تمام سالها اصالت هنوز هم در تلاش برای بهبود کیفیت در ظاهر هستند چه برسه باطن .
    اما چینی‌ها هنوز که هنوزه به جزء موارد استثناء ، هیچ تلاشی نمیکنند و هر خودرویی که معرفی میکنند از دور داد میزنه که جنس مواد شکننده و ضعیفه .

    بازم خدا پدر هندی‌ها را بیامرزه که اگر هر کوفتی هم تولید میکنند ، حداقل چندین برابر با کیفیت‌تر از چینی‌هاست .
    هندی‌ها در ساخت موتورسیکلت در این چند ساله خیلی حرفها برای گفتن دارند که بازار موتورسیکلت اکثر نقاط جهان را برای خودشون کردن و ژاپنیها را در موتورهای روزانه و اقتصادی به حاشیه بردن به سبب قیمت پایینتر و کیفیت خوب (( عالی نه )) (( منظور موتورهایی برای استفاده روزمره و حمل‌ونقل هست )) .

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. meysam

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    یکی از بهترین و پرطرفدارترین ماشینای چینی در ایران جک S5 که از نظر کیفیت همینو بگم که با یه موتور 2 لیتری توربو صدی 13 مصرف میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamidreza

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      صدی ۱۳ !!!!!
      یا خدا
      مگه V12 آونتادور روشه ؟!!!!
      صد رحمت به پراید
      راستش از این ماشینای چری متنفرم متنفر !
      هیچ ماشین چینی نیس که دلم بخواد سوار شم …
      بین کره ای ها هم بین هیوندای و کیا ؛ بنده کیا رو ترجیح میدم
      خلاصه ؛ ماشین چینی خیلی خوب نیس یعنی نقطه مثبت نداره
      هر چند تو کشور ما فقط اجازه ورود آشغال ها رو میدن
      آخه مسئول نفهم
      برو اجازه بده یه ماشین ژاپنی بیاد ؛ گمرکو کم کن
      بزار ما یه هوندا سیویکی ؛ سوبارو عی ؛ تویوتایی ؛ نیسانی ؛ مزدایی ؛ یا حداقل فوردی چیزی بخریم
      بخدا هلاک شدیم واسه خرید یه آشغال داخلی
      حاضرم یه نیسان ( که نام مدلش رو یادم نیس ؛ ولی یه سدان پرطرفداره ) رو دست دوم بخرم ! بخدا میشه ۱۰۰ تومن !
      نو نمیخوام همون دست دو ! در ضمن اگه وضعیت درست بود قطعا قیمت پایین تری داشت و ما میتونستیم یه صفرش رو بخریم !
      موندم مردم ایران میان واسه فلوید شمع روشن میکنن ؛ صدا سیما داره خودشو *** میده ؛ ولی این مردم نمی بینن که داره چه بلایی سرشون میاد! یا کورن یا باز کورن ! میگن نه به نژاد پرستی ! در صورتی خودشون بد ترین نژاد پرستن
      ترکا با کوردا نمیسازن
      جنوبیا با شمالیا (مثاله عزیزان )
      حتی تو یع استان دوتا شهر با هم دشمن اند !!!
      بخدا حق نسل جوان نیست که دوباره مث نسل قبل بشه ! عه عه عه
      روز به روز قیمت داره میره بالا و هیچکس چیزی نمیگه
      شیاطین مفسد دارن حالشون رو میبرن ! ما در فکر اینکه چطور پراید رو بفروشیم پژو بخریم
      چطور قسطی یه ماشین چینی بخریم
      محاسبه کنیم یه کارمند معمولی چند ده سال میتونه هیچی نخوره و یه بی ام و سری ۵ بخره !
      دیگه طاقت نداریم عزیزان
      خواهشمندم واسه پول دیگه از این مطالب نزارین
      خیانته بخدا !
      عه عه عه
      فرار از اینجا بهترین کاره
      موندم چرا وقتی یع بار پام رسید اونور نموندم ?????

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. حسین

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (225 ديدگاه)

    از هرچی چینیه حالم به هم میخوره چون کرونا رو به جهان معرفی کردن وچون کمونیستن و کپی کار.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. اعتمادیان

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (257 ديدگاه)

    گریبکس ۷ سرعته CVT چجوریه کسی میتونه توضیح فنی بده
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. M.A.S

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (815 ديدگاه)

      انتقال دهنده های قدرت CVT اصلا دنده ندارن دوست عزیز و شامل یک تسمه و دو عدد پولی هستن که با تغییر فواصل پولی ها از هم نیروی رانش تولید میشه
      در اینجا و مدلهایی که برای گیربکس CVT تعدادی دنده وجود داره منظور دنده های شبیه سازی شده هستن یعنی میخواد برای شاید القا هیجان یا حتی القا حس تعویض دنده تعدادی دنده رو شبیه سازی کنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. M.A.S

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (815 ديدگاه)

      انتقال دهنده های قدرت CVT دنده ندارن دوست عزیز و شامل یه تسمه و دوتا پولی میشن که با تغییر فواصل پولی ها از هم نیروی رانش تولید میشه
      زمانی که برای CVT دنده مشخص میشه همه اون دنده ها حالا یا برای القا حس تعویض دنده یا القا هیجان( شاید)شبیه سازی شده و غیر واقعی هستن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. آرمین

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (79 ديدگاه)

    ***چندین سال پیش داداشم یه ام وی ام 530 صفر از نمایندگی قربانی رشت خرید.بعد 6 ماه که ماشین رو میخواست بفروشه موقع فروش فهمیدن که یه در ماشین رنگه.اینم چون سریع به پول نیاز داشت نتونست پیگیر شکایت از این ***بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا