ایستگاه خبر

لوبو و لیفان 520، میان ماندن و رفتن

احتمال دارد سال آینده با خودروهای چینی لوبو و لیفان ۵۲۰ بدلیل نداشتن استانداردهای یورو ۴ خداحافظی کنیم.

lifan-520
lifan 520

محمدجعفر مجذوبی، سخنگوی کرمان خودرو با بیان اینکه لوبو اگر بتواند استانداردهای یورو۴ را دریافت کند، تولید آن سال آینده نیز ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد:‌ اگر این خودرو نتواند این استانداردها را پاس کند، با توجه به مقررات، ناچار به توقف تولید آن خواهیم بود. او در پاسخ به این سوال که آیا لوبو استانداردهای یورو ۴ را پاس خواهد کرد؟ خاطرنشان کرد: این موضوع هنوز مشخص نشده و باید نتایج تستهای مربوطه مشخص شود. سخنگوی گروه صنعتی کرمان‌ خودرو همچنین در خصوص جایگزین احتمالی خودروی لوبو، اظهار کرد: در این زمینه با شرکت‌های خارجی مختلفی در حال مذاکره هستیم که امیدواریم بسیاری از این مذاکرات به نتیجه برسد.

hafei lobo
hafei lobo

لوبو محصول شرکت هافی موتور چین است که در یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی کرمان خودرو تولید می‌شود. این خودرو در کلاس A و خودروهایی همچون ماتیز و ام.‌وی.‌ام قرار دارد. لوبو حدود دو سال پیش و در سطح قیمتی حدود ۱۱ میلیون تومان وارد بازار ایران شد. در حال حاضر قیمت این خودرو در نمایندگی‌های گروه صنعتی کرمان خودرو حدود ۱۲ ملیون تومان است. پیش از این سخنگوی این گروه از احتمال توقف تولید لیفان۵۲۰ نیز به دلایل مشابه خبر داده بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (40 ديدگاه)

    خدارا شکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سام

    ۵ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (42 ديدگاه)

    اینا هم شدن ماشین.آشغالن بابا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۳ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      بدتر از آشغال

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. علی

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    تا وقتی به چین و روسیه باج میدن همین خودروها نصیب ملت میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. میثم

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دم چین و روسیه گرم اولا به اون باج نمیگن بهش میگن تعاملات دیپلماتیک ثانیا بگیم باج میدن حقشونه چون تو سازمان ملل از ایران دفاع میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. galardo

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (182 ديدگاه)

    برن دیگه پشتشون هم نگاه نکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. نیما2

    ۱۴ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (113 ديدگاه)

    با اینکه خودروهایی مثل لوبو مصرف خوبی دارند اما من هم مثل سایرین از رفتن ماشینهای چینی خوشحال می شم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. فرامرز

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    الآن حدود 20 ماه از این مقاله گذشته. من ایران نیستم ولی فکر نکنم خودروهای چینی از ایران رفته باشن! حداقل اون موقع فقط لیفان و ام وی ام رو میشناختم اما تو این چند ماه که پدال میخونم اسم 10 شرکت چینی رو شنیدم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. آرش

    ۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من که چینی دارم و راضیم…سگش میارزه به 90 درصد تولیدات داخلی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      حاضرم سوار الاغ بشم ولی لوبو رو حتی نبینم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. علي

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      همین لوبو که اینقدر پشت سرش حرف میزنن خیلی ها به زور دیدنش حتی سوار نشدن.یه نقدی دربارش هست بخونین بد نیست :
      http://www1.jamejamonline.ir/papertext.aspx?newsnum=100810152662

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. PEUGEOT

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    چیزی که براتون مهم نیست مردمه اینم تولیدش می کنید نگران نباشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. یه پسر

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    یادمه اوایل که تولید می شد تو ارزونی قیمتش 11.5 میلیون بود
    حتی فرم خریدش پر کرده بودم که خدارشکر سر نگرفت
    همین چن وقت پیش یه مشکی شو دیدم که دارن هلش می دن
    والا به عقیده من ماشین اگه بنز هم باشه وقتی تعمیر کار و قطعاتش به راحتی پیدا نشه میشه سرطان
    چه برسه به این چینی کوچولو زشت
    هر چن مهر ایتالیا روش خورده که خودش خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا