ایستگاه خبر

نحوه تعیین قیمت ماشین‌های دست دوم توسط خودرو 45

رپورتاژ: قیمت خودرو در بازار پرتلاطم ایران همیشه روی موج سوار بوده! یک روز قیمت دلار است که قیمت ماشین‌های دست دوم و صفر را بالا می‌برد و روز دیگر، لغو برجام و ممنوعیت لوازم یدکی خودرو باعث می‌شود که خودروسازان محتاطانه‌تر نسب به فروش خودرو اقدام کنند.

قیمت ماشین دست دوم

بالا رفتن قیمت خودروهای کارخانه‌ای، مسیر را برای فروش ماشین‌های دست دوم باز کرده. کسانی که به دنبال خرید فوری ماشین هستند یا اینکه قبلاً پلاک انتظامی به نامشان بوده و حالا تصمیم دارند یک خودروی دیگر هم داشته باشند، فقط و فقط با خرید خودرو دست دوم است که می‌توانند به هدفشان برسند. خودرو ۴۵ بهترین بستر خرید و فروش انواع خودرو دست دوم برای  شماست.

فروش فوری ماشین‌های کارکرده با خودرو ۴۵

پیش از ظهور اینترنت بستر خرید و فروش اقلام مختلف مانند خودرو آمیخته با حضور دلالان بود. چون هر کسی نیاز به فروش فوری ماشین کارکرده داشت، باید به مراکزی که این خودروها را برای فروش عرضه می‌کردند سر می‌زد. به همین خاطر هم قیمت بازار را نمایشگاه داران ماشین و دلالان خرده پای بازار که کارشان فقط خرید و فروش ماشین‌های کارکرده بود تعیین می‌کردند.

البته مشکل فروش ماشین کارکرده فقط تعیین قیمت نبود! هر کسی ممکن بود ماشین شما را نپسندد؛ بنابراین برای فروختن یک ماشین دست دوم گاهی لازم بود به اندازه روزهای کارکرد آن زمانم صرف کنید، تا شاید یک مشتری از آن ماشین خوشش بیاید و برای خرید خودرو پای معامله بیاید!

پس از پسند شدن ماشین توسط مشتری، مشکلات چکی خریدن ماشین، عدم توافق روی قیمت، نیامدن مشتری پای معامله و پشیمان شدن او در لحظه آخر و… همه و همه مشکلاتی بود که باعث می‌شد فروشنده ماشین کارکرده  تا حد امکان دست به فروش ماشین خودش نزند!

اما به لطف ظهور تکنولوژی، این امکان برای همه فراهم شده است که این بار خودشان فروش فوری ماشین کارکرده با خودرو۴۵ را تجربه کنند. در خودرو ۴۵ خود مالک خودرو ماشینش را برای فروش می‌گذارد. با وجود این وب سایت، نیازی نیست که مشخصات ماشینتان را روزنامه کنید تا شاید کسی آن را ببینند و پسند کند، یا اینکه ساعت‌ها زیر تیغ آفتاب صبر کنید تا شاید مشتری‌های گذری نگاهی هم به ماشین شما که برای فروش گذاشته‌اید بیندازند! چون خودرو ۴۵ در کمتر از یک ساعت فروش ماشین کارکرده را برای شما ممکن می‌کند!

فروش ماشین کارکرده در خودرو ۴۵ در کمتر از یک ساعت

برای اینکه ماشینتان را سریع و بی‌دردسر بفروشید، فقط باید در سایت خودرو ۴۵ عضو شوید. پس از عضویت، از شما می‌خواهیم که مشخصات ماشین از جمله برند، مدل، سال ساخت، کارکرد، آپشن­های ماشین و … را به همراه شهر محل سکونت و شماره تلفن در فرم فروش وارد کنید. مرحله بعدی همان قسمت شیرین ماجرا یعنی تعیین قیمت ماشین کارکرده است؛ اما قیمتی که شما وارد می‌کنید باید توسط کارشناسان ما تایید شود!

به محض تعیین قیمت، کارشناسان خودرو ۴۵ از شما درخواست می‌کنند که ماشین را تمیز و مرتب به نزدیک‌ترین شعبه ما تحویل دهید و در عرض ۴۵ دقیقه کارشناسی خودرو شما به پایان می‌رسد. اگر از مبلغ تعیین شده رضایت داشته باشید، معامله تمام شده است! خودرو ۴۵ تا تمام شدن کارهای انتقال پول و سند کنار شما خواهد بود تا بهترین معامله فروش ماشین کارکرده را تجربه کنید.

قیمت ماشین صفر در خودرو ۴۵

همه که قرار نیست مشتری ماشین دست دوم و کارکرده باشند! اغلب جوان‌ترها و کسانی که زمان زیادی را برای جمع‌کردن پول خرید ماشین صرف کرده‌اند، رویای داشتن یک ماشین صفر را دارند. ماشینی که بوی پلاستیک‌های داشبورد آن هنوز هم نرفته و دست اول است؛ اما با وجود شرایط خاصی که کارخانه‌ها برای فروش ماشین در نظر گرفته‌اند، دیگر کمتر کسی می‌تواند رویای ماشین نو سوار شدن را محقق کند!

از مراحل ثبت نام و گواهی‌نامه داشتن و … که بگذریم، چقدر باید یک نفر خوش شانس باشد تا نامش در قرعه کشی در بیاید! حتی اگر هم اسمتان در قرعه کشی بیاید، مگر به این زودی‌ها خودروسازی‌ها به شما ماشین تحویل می‌دهند؟ حداقل یک ماه تا یک سال باید صبر کنید تا اگر کارخانه خوش‌قول باشد، دستتان به سوییچ ماشین صفر برسد!

خودرو ۴۵ آرزوی شما را برای خرید ماشین صفر برآورده می‌کند. در این وب سایت قیمت گذاری ماشین نو انجام می‌شود و قیمت روز خودرو مشخص شده؛ بنابراین هر کسی که پولش به اندازه قیمت تعیین شده برای ماشین صفر باشد می‌تواند آن را از خودرو ۴۵ بخرد.

البته با چک کردن قیمت امروز خودرو در خودرو ۴۵ می‌توانید قیمت روز دقیق تمام ماشین‌های صفر را در بیاورید و دقیقاً ماشینی که با بودجه شما جود در می‌آید را بخرید!

ارائه قیمت ماشین صفر در خودرو ۴۵ از ما، خرید سریع و آسان ماشین دست اول و پانخورده از شما!

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا