ایستگاه خبر

نمایشگاه کرمان، پذیرای دو خودروی جدید

سه شنبه ۶ بهمن‌ماه، ششمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان آغاز می‌شود. در این نمایشگاه رونمایی ۲ خودرو جدید در روزهای برگزاری نمایشگاه در برنامه قرار دارد.
مدیرعامل شرکت مجری این نمایشگاه با اعلام این خبر افزود : ششمین نمایشگاه کرمان از تاریخ ۶ تا ۹ بهمن‌ماه در مساحت تقریبی شش هزار مترمربع و با حضور ۱۰ شرکت خودروساز و واردکننده خودرو و حدود ۳۰ شرکت فعال درزمینهٔ قطعات و صنایع وابسته در سایت دائمی نمایشگاه بین‌المللی کرمان برگزار خواهد شد.

kerman 93
مصطفی حمیدیان بابیان اینکه مهم‌ترین هدف در نظر گرفته‌شده برای این نمایشگاه معرفی خودروسازان فعال در استان کرمان و جدیدترین خودروهای تولیدشده توسط این شرکت‌ها است گفت: که البته آشنایی مردم کرمان با جدیدترین و آخرین محصولات و دستاوردهای صنعت خودرو کشور نیز یکی دیگر از دلایل برگزاری این نمایشگاه است.

BYD S6
BYD S6
BYD S6
BYD S6
BYD S6
BYD S6
وی همچنین بابیان اعلام اینکه متأسفانه به دلیل محدودیت فضای نمایشگاهی نتوانستیم پذیرای برخی شرکت‌های متقاضی باشیم تصریح کرد: نحوه حضور شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از طریق ارسال دعوت‌نامه برای شرکت‌های مادر و همچنین ارسال فراخوان از طریق نشریات بوده است. لذا امیدواریم در سال‌های آینده با حضور گسترده‌تر شرکت‌های فعال در این زمینه باشیم.

JAC S5 Eagle 2014

JAC S5 Eagle 2014

JAC S5 Eagle Interior
JAC S5 Eagle Interior
مجری ششمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در ادامه نیز با اعلام این خبر که در این نمایشگاه ۲ شرکت مطرح و فعال در صنعت خودرو از جدیدترین محصولات خود رونمایی خواهند کرد اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز اول با حضور مسئولین استانی برگزار می‌شود و ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این نمایشگاه می‌توان به رونمایی از خودرو BYD S6 محصول جدید شرکت خودروسازی کارمانیا و رونمایی از خودرو JAC S5 اتوماتیک محصول جدید شرکت کرمان موتور اشاره کرد.

JAC S5 Eagle
JAC S5 Eagle
وی در انتها نیز با اشاره به اینکه بسیاری از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه محصولات خود را برای اولین بار به مردم عزیز کرمان معرفی خواهند کرد گفت: از شرکت‌های کرمان موتور، خودروسازان راین، مدیران خودرو، خودروسازان کارمانیا، گروه صنعتی بارز و …. به‌عنوان شرکت‌های کرمانی حاضر در این نمایشگاه می‌توان نام برد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. واقعا

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    پنج سال دیگه خودروهای چینی به سطح خودروهای کره و ژاپن خواهند رسید بعد از اون ارزش خرید دارن اما در حال حاضر نه……..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بنده خدا

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (233 ديدگاه)

    شرافتا آدم ماشینای چینی بخره شرف داره به این لگن هایی که همه جاشون خرابه.از بدنه این لگن ها بگیر که هر روز نازک تر میشن تا واشر سرسیلند و سر سیلنداشون که ظرف سه سال اول می بکن….هییییییی…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سپنتا

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (25 ديدگاه)

    اقای محترم “نیما” که خودتم اعتراف میکنی کارمند ایران خودرویی. جوک سال رو تعریف میکنی وقتی شما ها از ایمنی جانی و احترام به مردم صحبت میکنید با اون ماشینایی که … بگذریم . دوستان مشخصه که تکنولوژی چین از بسیاری بله بسیار عقبتره ولی شما اقا نماینده ویران خودرو برو یه دوربا بعضی ماشیناش بغیر از ام وی ام وشبه شاسی بلندابزن با اون خودروی ملیتون مقایسه کن.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*******………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علیرضا

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بازم دم همین چین گرم که 4 تا ماشین نسبتا خوب میده ایران و گر نه تو مدت تحریم باید همش لگن های ایران خودرو میگرفتیم ….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا