سوبارو

گرامیداشت 40 سال حضور سوبارو در آلمان با فارستر ادیشن اسپرت 40

سوبارو نسخه‌ای سفارشی از فارستر را در آلمان با نام ادیشن اسپرت ۴۰ معرفی کرد.

این خودرو که به منظور گرامیداشت چهل‌سالگی حضور سوبارو در آلمان معرفی شده تنها به تعداد ۴۶۸ دستگاه و با قیمت ۳۹,۹۵۶ یورو عرضه خواهد شد.

آنچه باعث تمایز فارستر ادیشن اسپرت ۴۰ از سایر نسخه‌های این خانواده می‌شود جلوپنجره، محیط اطراف مه شکن‌ها و ریل‌های سقف مشکی‌رنگ هستند. تکمیل کننده این طرح مشکی نیز عناصر نارنجی‌رنگ می‌باشد. این خودرو از رینگ‌های ۱۸ اینچی سود برده و می‌توان رنگ بدنه سفارشی آبی تیره را نیز انتخاب کرد.

دوخت های نارنجی را نیز می‌توان در سراسر کابین از فرمان و دسته‌دنده چرمی گرفته تا پانل پشت آمپرها و صندلی‌ها مشاهده نمود. اطراف ورودی‌های هوا نیز دارای همین طرح بوده و یک نشان ویژه نیز دیده می‌شود که میزان خاص بودن این فارستر را به سرنشینان نشان می‌دهد.

فارستر ادیشن اسپرت ۴۰ بر پایه مدل رده میانی کامفورت بنا شده و از تجهیزاتی همچون سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، سانروف پانورامیک، آینه‌های برقی و گرم شونده، غربیلک فرمان گرم شونده، صفحه‌نمایش ۸ اینچی، رادیو DAB، اپل کارپلی و اندروید اتو، دوربین دنده‌عقب، ناوبری و… سود می‌برد.

بسته ایمنی مخصوص سوبارو نیز به‌صورت استاندارد وجود داشته و شامل مواردی همچون ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از مسیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی، تشخیص عابران و… می‌باشد.

نیروبخش فارستر ادیشن اسپرت ۴۰ پیشرانه ۲ لیتری هیبریدی ملایم با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۱۹۴ نیوتون متر است. این نیرو از طریق یک گیربکس CVT و سیستم چهار چرخ محرک به چرخ ها فرستاده می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (4819 ديدگاه)

    این یک واقعیت است که محصولات کمپانی سوبارو از همون اولین روزای تاسیس تونسته عاشقای خودشو پیدا کنه، ماشینایی که روحو روان شما رو درگیر دریفتو درگ خاهد کرد

    موافقم 36
    مخالفم 1
  2. پارسا عشق ماشین

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    کی میان این رو یک فیس لیفت خوب بزنن

    موافقم 8
    مخالفم 1
  3. AMG///

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    هیچ ماشینی اون حس سوبارو رو نداره
    سوبارو یه حسی داره که هیچ ماشینی اون حس رو نداره

    موافقم 6
    مخالفم 1
  4. امید

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (166 ديدگاه)

    سوبارو ماشینهای خیلی خوب و باکیفیتی تولید میکنه اما اگه فیس های بهتر و بازارپسندتری طراحی می کرد قطعا جایگاهی خیلی بهتر از الانش میداشت.

    موافقم 5
    مخالفم 0
  5. دانیال

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (596 ديدگاه)

    چرا سوبارو با اینکه ظاهر خیلی خاص و به روزی نداره اینقد طرفدار داره؟ کسی اطلاعات کاملی داره از این برند؟ کسی تجربه سواری با یه سوبارو رو داره بیاد یه کم توضیح بده واسمون؟ چون ژاپنیه قطعا با کیفیت و کم اسهلاکه اما آیا چیز خاص دیگه ای هم داره؟ دوستان مطلع راهنمایی کنن ممنون میشم
    البته میگن سیستم چهارچرخ متحرکش هم خیلی خوب کار میکنه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا