سوبارو

پیش‌نمایش سدانی اسپورت با سوبارو Viziv کانسپت

سوبارو کانسپت جدیدی را برای نمایشگاه خودروی توکیو تدارک دیده و اولین نشانه‌ها از این خودرو در صفحات دنیای مجازی پدیدار شده‌اند.

سوبارو Viziv
خودروی موردنظر Viziv Performance کانسپت نام داشته و دنباله‌روی لیست بلندبالای خودروها و تراک های نمایشی با همین نام است: Viziv اولیه، Viziv اوولوشن در سال ۲۰۱۳، Viziv 2 و Viziv GT در سال ۲۰۱۴، Viziv فیوچر در سال ۲۰۱۵ و Viziv-7 در سال گذشته.

سوبارو Viziv
این کانسپت پرفورمنس جدید بنا به گفته سوبارو فرم سدانی اسپورت را به خود گرفته اما تنها روی راننده تمرکز نکرده است. بجای این موضوع، خودروی نمایشی این خودروساز ژاپنی دید کمپانی به این است که یک خودروی خودران اسپورت چگونه می‌تواند تکنولوژی‌های خودران پیشرفته را در آینده‌ای نزدیک در خود جای داده و سیستم‌های کمک‌راننده کمپانی را به سطحی بالاتر ارتقا دهد.

ما هنوز جزئیات بیشتری از این خودرو را دریافت نکرده‌ایم اما در روزهای آینده و با رونمایی از کامل از کانسپت سوبارو Viziv پرفورمنس اطلاعات بیشتری را خدمت شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

    ۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2761 ديدگاه)

    آقا تبریک به آلمانی بازا و مخصوصا طرفدارای پورشه.
    بار دیگه پورشه خون به پا کرد،این بار با gt2rs رکورد لامبو رو زد.
    Gt2rs:
    6:47.30
    ((دوستان ژاپنی باز،پوزش بابت مطلب بی ربط))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. hussein

    ۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (74 ديدگاه)

    تو سوئد تو بحث خودروی زمستانی چهار چرخ سوبارو و هالدکس رو قبول دارن کشش سوبارو رو از جیپ هم بهتر میدونن و واقعا هم بهترین سیستم رو داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا