سوبارو

قیمت‌گذاری سوبارو اوت‌بک مدل 2018

سوبارو جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و مشخصات اوت بک را اعلام کرد. خریداران بریتانیایی این خودرو هم‌اکنون می‌توانند مدل SE را با قیمت ۲۹۹۹۵ پوند خریداری کنند درحالی‌که قیمت مدل مجهزتر SE پریمیوم از ۳۳۰۱۰ پوند آغاز می‌شود.


تغییرات این خودرو برای سال ۲۰۱۸ عبارت‌اند از جلوپنجره، آینه‌ها و چراغ‌های جلوی متفاوت، دوربین دید جلوی جدید و اضافه شدن سیستم دستیار حفظ خودرو بین خطوط به بسته ایمنی EyeSight سوبارو.

سوبارو اوت‌بک
بسته تکنولوژی یاد شده همچنین شامل طیف متنوعی از تجهیزات ایمنی و کمک راننده می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، هشدار استارت خودرو، هشدار خروج خودرو از خط، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، سیستم ترمز پیشگیری از برخورد و مدیریت پدال گاز پیش از برخورد می‌باشد.

سوبارو اوت‌بک
همچنین دوربین کناری اضافی نیز در پایه آینه جانبی سرنشین نصب شده است. این دوربین باعث مانورهای آسان‌تر خودرو در فضاهای تنگ‌تر می‌شود.


داخل کابین اوت بک ۲۰۱۸ نیز پانل‌های دکوراتیو مشکی براق و نقره‌ای بکار رفته و صفحه‌نمایش لمسی بزرگ‌تر این خودرو هم‌اکنون در مدل‌های SE پریمیوم ابعاد ۸ اینچی دارد. مدل پایه SE از صفحه لمسی ۶.۵ اینچی استفاده می‌کند و البته صندلی‌های پارچه‌ای آن مجهز به گرم‌کن هستند.

نیروبخش سوبارو اوت بک ۲۰۱۸ پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۷۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۵ نیوتون متری بوده و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی به ۷.۳ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد. اوت بک در هر کیلومتر نیز ۱۶۶ گرم دی‌اکسید کربن آزاد می‌کند.


شایان ذکر است قیمت این خودرو با مدل سال قبل خود برابر بوده و از این نظر تغییری نداشته است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. مهدی

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    حیف سوبارو که درایران حضور نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا