سوبارو

لیست قیمت و تریم های سوبارو ایسنت 2019

سوبارو از خانواده پرجمعیت سگ‌ها برای ارائه پیامی تبلیغاتی درباره مدل جدید خود یعنی ایسنت استفاده کرده است. البته این خودروساز ژاپنی تاکنون سخنی درباره قیمت شاسی‌بلند سه ردیفه جدید خود نزده بود اما هم‌اکنون گفته شده بهای پایه این خودرو ۳۲۹۷۰ دلار خواهد بود و فروش آن از تابستان سال جاری شروع خواهد شد.


این قیمت‌گذاری باعث می‌شود ایسنت در قلمروی دیگر محصول سوبارو یعنی اوت بک حضور داشته باشد. تریم رده میانی لیمیتد اوت بک بهای ۳۳۶۱۰ دلاری داشته درحالی‌که نسخه پریمیوم ۲۸۹۱۰ دلار برچسب قیمتی می‌خورد.

سوبارو ایسنت در چهار تریم پایه، پریمیوم، لیمیتد و تورینگ عرضه خواهد شد. همه این مدل‌ها دارای یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربوی تختی هستند که قدرت ۲۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۷۶ نیوتون متری دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس CVT ارتقا یافته به همراه حالت رانندگی ۸ سرعته به چرخ‌ها انتقال می‌یابد. شایان ذکر است سیستم چهار چرخ محرک به همراه هدایت گشتاور نیز به‌صورت استاندارد در این نسخه‌ها وجود دارند.


همچنین یک نسخه از تکنولوژی کمک‌راننده EyeSight سوبارو به‌صورت استاندارد عرضه می‌شود. این تکنولوژی شامل ترمز پیشگیری از برخورد و مدیریت پدال گاز، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج خودرو از خط و هشدار انحراف تریلر می‌باشد. دیگر آپشن های ایمنی این شاسی‌بلند عبارت‌اند از تشخیص نقاط کور، دستیار تغییر لاین حرکتی، هشدار ترافیک عقب، دستیار نوربالا و ترمز خودکار عقب. هم‌اکنون هدآپ دیسپلی بکار رفته در ایسنت هشدارهای سیستم EyeSight را نیز نشان می‌دهد.


تمامی نسخه‌های این خودرو در کابین از سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی و ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی سود می‌برند. همچنین ۴ پورت USB، سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای و ۱۹ نگه‌دارنده فنجان وجود دارند. صندلی‌های ردیف دوم و سوم این خودرو به منظور ایجاد حداکثر فضای بار مکانیسم تاشوندگی ۶۰/۴۰ دارند. صندلی‌های کاپیتانی آپشنال ردیف دوم نیز بدون هزینه‌ای بیشتر در تریم های بالاتر تعبیه شده‌اند.


با قیمت ۳۵۱۷۰ دلار شما می‌توانید تریم پریمیوم را به همراه تجهیزات بیشتر بخرید. صفحه‌نمایش این مدل ۸ اینچی بوده و همچنین صندلی برقی راننده به همراه غربیلک فرمان و اهرم دنده چرمی به این نسخه اضافه شده‌اند. سرنشینان عقب نیز کنترل تهویه مطبوع خود را دارند.


مدل بعدی لیمیتد است که قیمت ۳۹۹۷۰ دلاری دارد. این خودرو از تجهیزات بیشتری همچون چراغ‌های جلوی LED، مه شکن‌های LED، عناصر کرومی بیشتر و رینگ‌های ۲۰ اینچی استفاده می‌کند. در کابین نیز پوشش چرم، آفتاب‌گیرهای صندلی ردیف دوم و درب پشتی برقی به چشم می‌خورند.

نهایتاً به مدل فول کامل تورینگ با قیمت ۴۵۶۷۰ دلاری می‌رسیم که مجهزترین نسخه ایسنت می‌باشد. برای مثال این مدل دارای آینه‌های جانبی با علائم گردش یکپارچه و کروم کار شده روی گاردهای پایین بدنه است. داخل کابین نیز تریم چوبی، صندلی‌های جلوی تهویه دار، سیستم ناوبری، سیستم صوتی با ۱۴ بلندگو و مونروف پانورامیک وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (87 ديدگاه)

    صد افسوس که تو ایران نماینده درست و حسابی نداشت
    ماشین غولیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (6809 ديدگاه)

      هىچ کدوم از نماىندگىها درست و حسابى نىستن چه خارجى و چه داخلى
      راستى چند روز پىش از سمت نماىندگى مرکزى توىوتا و رنو که کنار هم هستن تو جاده دماوند رد مىشدم ترىلى ترىلى براشون داشتن ماشىن صفر کىلومتر مىاوردن
      تو پارکىنگهاى توىوتا پر بود از انواع و اقسام کمرى. پرىوس و لکسوس

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ali

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (262 ديدگاه)

        مگه کمری وارد میکنن؟ مدلش چی بود؟ 2018 یا همون 2016 هایی که مونده بود تو گمرک؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (Ali (Chevy nova

          ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (6809 ديدگاه)

          اونهاى که دىدم مدلهاى جدىدش بود
          اگه تهران بودىن و گذرتون خورد حتما سر بزنىد اونجا واقعا نماىندگى بزرگى داره با 4-5 تا پارکىنگ که ىدونش اونور اتوبان هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. me84

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    ماشین همه کاره ایه. باهاش برو سرکار، مهمونی، خرید، سفر، بار جابجا کن، تو خاکی و جاده و برف و … این کلاس واقعا ماشینای همه کاره اند. بخاطر همین تمام مردم دنیا دارن رو میارن به این کلاس .
    البته هیچ کدوم از این وظایف رو نمیتونن کامل انجام بدن. مثلا سواری و هندلینگشون مثل یه سواری 4 در نیست یا قدرت آفرودشون مثل یه شاسی اصیل نیست یا مثل یه ون جادار و راحت نیست. اما از هر کدوم یه تیکه داره . بنظر من خیلی کار راه اندازه این کلاس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Abadan

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (308 ديدگاه)

    درجه یک مثل ژاپن . زنده باد ژاپن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Omid622

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    به نظرم خیلی بهتر از رقبای کره ای و فرانسه ای هستش البته در بحث کیفیت شاید یه زره از تویوتا کم بیاره خیلی خوب میشد این وارد میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Wrx

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    ووووو?????
    یکی دیگه از بهترینای سوبارووو
    چه میکنه این شرکت
    همیشه عالی ??????
    عااشقشم دیگه?☺️?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ali a

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    بهترین و جذاب ترین کراس اوری که س.وبارو تا الان تولید کرده…خیلی تودل برو هست…طراحی بیرون و داخلی زیبا..فنی هم خوب …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا