سوبارو

معرفی سوبارو فارستر 2021 با سیستم‌های ایمنی بیشتر

سوبارو جزئیات مربوط به قیمت گذاری فارستر ۲۰۲۱ در آمریکا را اعلام کرد. علیرغم اینکه فارستر ۲۰۲۱ به‌روزرسانی‌های مناسبی داشته اما قیمت این خودرو فقط ۴۰۰ دلار بیشتر شده است.

ژاپنی‌ها تریم های پایه و پریمیوم این خودرو را به چراغ‌های جلوی LED با دستیار نوربالا مجهز کرده‌اند ویژگی‌ای که قبلاً فقط مختص تریم های لیمیتد و تورینگ بوده است. فارستر مدل ۲۰۲۱ همچنین به‌صورت استاندارد دارای یادآور کمربند ایمنی صندلی عقب می‌باشد.

مدل پایه قیمت ۲۴۷۹۵ دلاری داشته و از جمله تجهیزات استاندارد آن می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی استارلینک سوبارو با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو و بلوتوث اشاره کرد. این خودرو با رینگ‌های ۱۷ اینچی و ریل‌های سقف ۶۰۰ دلاری هم در دسترس می‌باشد.

سوبارو فارستر

یک پله بالاتر مدل فارستر پریمیوم با قیمت ۲۷۷۹۵ دلار قرار دارد. در این نسخه ویژگی‌هایی همچون پکیج چهارفصل با صندلی‌ها و آینه‌های گرم شونده، صندلی برقی راننده با تنظیم در ۱۰ جهت، رینگ‌های ۱۷ اینچی مشکی، ریل‌های سقف، شیشه‌های تیره و مونروف پانورامیک دیده می‌شوند. نسخه سال ۲۰۲۱ این خودرو به‌صورت استاندارد از ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای سود می‌برد.

سوبارو فارستر

مدل بعدی فارستر اسپورت است که قیمت ۲۹۹۳۵ دلاری دارد. این خودرو ظاهر جوان‌پسند و خشن‌تری داشته و از تریم مشکی براق در بدنه و رینگ‌های ۱۸ اینچی تیره و اسپویلر سقف مشکی برخوردار شده است. افرادی که به دنبال مدلی لوکس‌تر هستند می‌توانند فارستر لیمیتد ۲۰۲۱ با قیمت ۳۱۳۹۵ دلار را انتخاب کنند که از تجهیزاتی همچون رینگ‌های ۱۸ اینچی، آینه‌های همرنگ بدنه و تریم کرومی مه شکن‌ها برخوردار است. پایش نقاط کور و دستیار تغییر لاین حرکت و هشدار ترافیک پشتی نیز در فارستر لیمیتد وجود دارند.

پرچم‌دار این خودرو فارستر تورینگ است که ۳۴۸۹۵ دلار قیمت دارد. این خودرو از سیستم پیشگیری از برخورد و تمرکز روی راننده سود برده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (96 ديدگاه)

    قیمت پایه این ماشین رو نگاه میکنه آدم افسردگی میگیره، فکر کن اگه دلار ۱۰هزار تومن هم بود میشد زیره ۳۰ملیون، اون وقت مردم مظلوم مملکتم باید آشغالهایی چینی رو قیمت خون بابای مسولین سوار شن،
    همش یاد بچه گیم میوفتم تو گروه سرود مدرسه جار میزدیم
    دیو چو بیرون رود فرشته در آید
    کی پس فرشته در میاد الله علم?????

    موافقم 12
    مخالفم 12
    1. masoud

      ۱ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (23 ديدگاه)

      دلار 10تومن باشه قیمت پایه میشه 300میلیون تومن
      3 مییییلیییییارد ریال

      الان که تقریبا 23 هست
      ینی میشه 6میلیارد و 900 میلیون ریال

      بدون هزینه نازنین گمرک
      و و و هزارتا چیز دیگه

      خیلی پایینییم
      هیچوقت قیمتا رو حساب نکن

      موافقم 8
      مخالفم 2
  2. مهدی

    ۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    جلوپنجره ش یه افتضاح تمام عیاره

    موافقم 2
    مخالفم 9
  3. Afg

    ۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (497 ديدگاه)

    این ماشین حرف نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا