سوبارو

سوبارو S208، یک WRX STI مخوف با قدرت بیشتر!

پس از عرضه نسخه تولید محدود S207 به عنوان مدل قدرتمندتر از WRX STI مخصوص بازار ژاپن، سوبارو تصمیم گرفته تا بار دیگر این سدان پرفورمنس را ویژه‌تر کند. همانند نسل قبلی، مدل S208 جدید نیز تنها در ژاپن عرضه شده و تنها به تعداد ۴۵۰ دستگاه تولید خواهد شد. سوبارو در این خودرو فقط به ایجاد تغییرات ظاهری و کابین بسنده نکرده و تغییرات چشمگیر دیگری را نیز تدارک دیده است.


برای مثال هم‌اکنون سقف خودرو از فیبر کربن ساخته شده تا وزن آن کمتر از WRX STI باشد و با پایین آمدن مرکز ثقل شاهد بهبود تجربه سواری هستیم. سوبارو و بخش STI به منظور بازنگری سیستم تعلیق و چابک‌تر شدن S208 در عبور از پیچ‌ها با یکدیگر همکاری کرده‌اند.


سوبارو بدون اشاره به جزئیات گفته که این خودرو از خروجی بیشتر پیشرانه در مقایسه با نسل قبلی S207 سود می‌برد. به عنوان یادآوری باید گفت نسخه مخصوص قبلی از پیشرانه ۲ لیتری توربو با قدرت ۳۲۳ اسب بخار بهره می‌برد که ۱۳ اسب بخار بیشتر از خروجی مدل اخیر WRX STI 2018 می‌باشد. گشتاور S207 نیز بیشتر است.


سوبارو S208 در نمایشگاه خودروی توکیو نشان داده خواهد شد. امکان دارد اولین نشانه‌ها از نسل بعدی WRX STI نیز در این رویداد پدیدار شوند. ما درباره کانسپت جدید Viziv صحبت می‌کنیم که چند روز پیش رونمایی شده است. بد نیست به مدل BRZ STI نیز اشاره کنیم که تنها مختص بازار ژاپن خواهد بود.

این دو خودروی تولید محدود دست پرورده JDM تنها از طریق لاتاری به فروش می‌رسند بدین معنی که شما اول باید نام خود را در یک نمایندگی شرکت ثبت کنید تا شاید با برنده شدن بتوانید یک دستگاه را بخرید. در این مورد به چیزی بیشتر از پول نیاز دارید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    عاشقشم، یکی از جذاب‌ترین و همه فن‌حریف‌ترین خودروهای زیر ۵۰ هزار دلار همین WRX STiه‌. ‌. . کیفیت، ظاهر، مجموعه فنی. ‌. ‌. همه‌چیش ایده‌آله

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. morteza

      ۴ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (63 ديدگاه)

      گزینه خوبی برای مناطق آزاد هست با توجه به حجم موتور.البته قیمت خوبی هم داره که وی آر ایکس از 100 میلیون تا مدل اس تی آی حدود 145میلیون.البته اگر2017تو دبی باشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. PaRHaM

    ۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    یکی از خوشگل ترین و باحال ترین سدان هاس این WRX!??❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Wrx

    ۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    عشقم?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ShoMpeT

    ۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (271 ديدگاه)

    متاسفانه اون BRZ STI هیچ گونه تغییری در قسمت موتور نخواهد داشت. همون موتور که روی نسخه های معمولی BRZ هست رون این نسخه هم قرار میگیره، هیچ گونه توربو ای هم قرار نیست به این نسخه اضافه کنند! فقط چند تا تغییر کوچیک در داخل و بیرون و Coilover های جدید و این چیز ها!

    فقط من نمیدونم چرا اسم این نسخه رو STI گذاشتن! به نظرم همون Sport Edition خالی میزاشتن بدون پسوند STI خیلی بهتر بود…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا