سوبارو

کانسپت‌های سفارشی سوبارو در نمایشگاه توکیو

سوبارو روزهای کاملاً شلوغی را در نمایشگاه خودروی توکیوی امسال دارد. ما قبلاً جزئیات کانسپت پرفورمنس Viziv، مدل BRZ STI اسپورت و WRX STI S208 را خدمت شما عزیزان ارائه کرده‌ایم اما سوبارو به همین مدل‌ها بسنده نکرده و خودروهای بیشتری را روانه کارزار کرده است.

علاوه بر مدل‌های یاد شده، این خودروساز ژاپنی سه مدل تولیدی خود را نیز با تغییرات جالب برای تمایز از نسخه‌های عادی در توکیو حاضر کرده است.


یکی از خودروهای حاضر در تصاویر نسخه‌ای از ایمپرزا با نام فیوچر اسپورت کانسپت است که به واسطه رنگ زرد روشن، سپرهای جدید جلو و عقب، یک جفت خروجی اگزوز در وسط و… از مدل‌های عادی متمایز شده و دارای ظاهر اسپورتی است.


مدل بعدی XV Fun Adventure کانسپت نام دارد که روش کاملاً متفاوتی را در پیش گرفته و برای لذت بردن از هوای بیرون خش تر شده است. لاستیک‌های آفرود، محافظ‌های بزرگ‌تر در بخش‌های پایین بدنه و ریل سقف از جمله ویژگی‌های خودرو هستند.


نهایتاً به مدل اوت بک لیمیتد اسمارت ادیشن می‌رسیم که روش ظریف‌تری را در پیش گرفته است. این خودرو نیز دارای جلوپنجره جدید، رینگ‌هایی با طراحی متفاوت و کابینی با صندلی‌های راحت و جزئیات نقره‌ای و البته صفحه‌نمایش ۸ اینچی با سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو و البته سیستم صوتی هارمن کاردون است.


اوت بک بیشتر از همه آماده تولید به نظر می‌رسد اما هر سه خودرو اگر بازخوردهای مثبتی را در نمایشگاه دریافت کنند در آینده‌ای نزدیک می‌توانند وارد خط تولید شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ایلیا

    ۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (731 ديدگاه)

    ظاهرا دیگه باید قید دوئل ها رو بزنیم.
    ما کمک داریم فراموش میکنیم که دوئلی وجود داشته و خود پدال هم روز به روز بی انگیزه تر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. sina

    ۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    کار درست و بی ادعا بعنی سوبارو

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا