سوزوکی

سوزوکی جیمنی بلک بایسون، یک بچه جی کلاس واقعی!

سوزوکی جیمنی یکی از میوه‌های ممنوعه برای بازار آمریکاست. این آفرودر کوچک ژاپنی به خاطر پرفورمنسی که بسیار بالاتر از قیمت و ابعادش است شناخته شده و در کل خودرویی بسیار دوست‌داشتنی به حساب می‌آید. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این خودرو ظاهر آن است که به ویژه در نسل جدیدش ما را به یاد مرسدس جی کلاس افسانه‌ای می‌اندازد. برخی تیونرها تلاش کرده‌اند این خودرو را بیش از پیش به جی کلاس شبیه کنند اما کمپانی والد اینترنشنال سرانجام توانسته این کار را به نحو احسن انجام دهد.

هدف والد اینترنشنال از ارائه جدیدترین نسخه بلک بایسون برای جیمنی ایجاد حجمی مناسب روی بدنه این خودرو بوده است. کیت تیونینگ سوزوکی جیمنی یاد شده شامل تغییراتی در بدنه و کابین و یک دست رینگ‌های جدید است. اول اینکه این رینگ‌ها با ابعاد ۱۵ و ۱۶ اینچی در دسترس بوده و دور آن‌ها را لاستیک‌های فربه‌ای فرا گرفته‌اند.

کیت بلک بایسون جیمنی همچنین شامل کاپوتی جدید با ورودی‌ها، جلوپنجره‌ای جدید و فلاپ گیرای جلوست. یک نوار نورانی نیز روی سقف جا خوش کرده و بچه گلگیرهای بزرگ نیز بر هیبت این بزرگ‌مرد کوچک افزوده‌اند. بخش عقب خودرو هم پذیرای اسپویلری کوچک شده است. یکی از جنبه‌های دوست‌داشتنی این شاسی‌بلند تیون شده سیستم اگزوز خروجی از طرفین است که قیمت ۱۲۱۲ دلاری داشته و آن را کاملاً به یک بچه جی کلاس تبدیل کرده است.

در کابین نیز تریم های جدیدی روی ستون‌های A بکار رفته و فرمان نیز از چرم پوشیده شده است. کف‌پوش‌های این خودرو نشان والد اینترنشنال را به خود گرفته‌اند.

این تیونر فعلاً قیمت کلی کیت خود را اعلام نکرده اما در وب‌سایت آن می‌توان قیمت تکی قطعات در نظر گرفته شده را مشاهده کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    خیلی قشنگه و دلنشین

    موافقم 32
    مخالفم 15
    1. ممد ژانگولر

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (3505 ديدگاه)

      خداییش کلوچه شاسی بلند زیبایی شده
      دمش گرم ?

      موافقم 7
      مخالفم 5
  2. AMG///

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    خیلی باحاله
    انگاری یه بچه g class

    موافقم 18
    مخالفم 10
  3. AMG///

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    خیلی باحاله

    موافقم 12
    مخالفم 7
  4. meysam

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    یدونه از اینا داشته باشی تو خیابونای تهران همه میخکوبت میشن

    موافقم 19
    مخالفم 7
  5. امیر

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (6 ديدگاه)

    دوستان چطور میتونم مث شما تو سایت پدال اطلاعاتمو ثبت کنم؟

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا