تسلا

معرفی پکیج تراک برای تسلا مدل 3 پرفورمنس

تسلا در حال کار روی نسخه پرفورمنس از تسلا مدل S با پسوند Plaid است اما برای مشتریانی که صبر کافی ندارند، پکیج تراک جدید برای مدل ۳ معرفی شده است.

این پکیج که منحصراً برای نسخه پرچم‌دار تسلا مدل ۳ پرفورمنس تدارک دیده شده باعث بهبود عملکرد این خودرو می‌شود. تسلا این پکیج را به عنوان بسته‌ی سخت‌افزاری کامل که برای ایجاد حداکثر نیروی پیشرانه، ترمز و پایداری در سرعت‌های بالا طراحی شده تعریف می‌کند.

پکیج موردبحث قیمت ۵۵۰۰ دلاری داشته و دارای رینگ‌های ۲۰ اینچی زیرو جی پرفورمنس می‌باشد. لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت کاپ ۲ این رینگ‌ها را در آغوش گرفته و لنت‌های ترمز پرفورمنس به همراه روغن ترمز پیست محور نیز باعث اطمینان خاطر رانندگان می‌شوند.

انتظار می‌رود این پکیج از ماه آوریل در دسترس خریداران قرار گیرد و تسلا می‌گوید قیمت ۵۵۰۰ دلاری یاد شده شامل هزینه‌های ارسال و نصب در مرکز انتخابی مالک است. این خودروساز همچنین اعلام کرده رینگ و لاستیک‌های جدید می‌توانند شعاع ۴۸۱ کیلومتری خودرو را تحت تأثیر قرار دهند.

هنوز مشخص نیست که پکیج تراک چه تغییراتی ایجاد خواهد کرد اما بهبودهای عملکردی قبلی تسلا مدل ۳ شامل رینگ‌های ۲۰ اینچی و ترمزهای پرفورمنس بوده است. این پکیج همچنین باعث کاهش ارتفاع سیستم تعلیق و اضافه شدن اسپویلر فیبر کربنی عقب و پدال‌های آلیاژی به خودرو می‌شود.

جدای از تغییرات ظاهری، پرفورمنس بهبود یافته پکیج تراک شامل حالت ویژه‌ی تراک و افزایش حداکثر سرعت است. به این ترتیب سقف سرعت خودرو بجای ۲۳۳ کیلومتر در ساعت ۲۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود. البته شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت تسلا مدل ۳ بدون تغییر همان ۳.۲ ثانیه باقی مانده است.

البته دسترسی به خودرویی با این مشخصات ارزان نخواهد بود زیرا تسلا مدل ۳ پرفورمنس قیمت پایه ۵۶۹۹۰ دلاری دارد. البته باید گفت این خودرو هنوز هم سریع‌تر و ارزان‌تر از مرسدس-ای ام جی C63 با قیمت ۶۸۱۰۰ دلار می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Malt hill

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (514 ديدگاه)

    من c63 رو بر میدارم.
    هرچند گرونه ولی قطعا کیفیت بالاتری از تسلا داره.
    همچنین بنز طراحی معقول تری داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamidreza

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      Amg c63 مدل های قدیمی ترش بسیار بسیار زیباتر از این تسلا هست اصلا عالیه عالی
      نباید عشقت رو به چند ثانیه زود تر رسیدن بفروشی با این قیمت ها دست دوم بهترین انتخاب هام (شایدم ارزونتر) Gt350 , AMG c63 هستن
      مثلا ۳.۲ با ۲.۸ ثانیه شتاب صفر تا صد تو زندگی روزانه خیلی فرقی نمیکنه
      تازه سی ۶۳ قدیمی دست دوم خیلی ارزون تر ازاین تسلا هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. علیx76

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      بنز C63 فقط مدل های ۲۰۱۱ اینا
      که موتور V8 6.3 لیتری داشتن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Elmiraj

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    چند روز پیش یک تیم با تجهیز model 3 performance به لاستیک های DOT موفق شدن تایم ۱:۵۴:۶ را پیست ۴/۹۶ کیلومتری Buttonwillow کالیفرنیا بزنند ، که از تمامی رقباش سریعتره…!!!! ( با لاستیک های شهری هم تایم ۱:۵۸:۵ بوده )
    .
    اگر به این پکیج مجهز بشه کدوم رقیبی میخواد سر راهش قرار بگیره…؟!؟!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Khosrow

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    5500 دلار در واقع برای هیچی / یه لوگو پرفورمنس هم اشانتیون بدی مهد کودکت کامل میشه ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Hadi

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    انتخاب c63 معقول تره…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا