کوپه

ب ام و

درگ ب‌ام‌و M4 چهارچرخ محرک با نیسان GT-R و آئودی RS5

شورولت

دعوای لات‌های دیترویت! کامارو ZL1، شلبی GT500 و چلنجر هلکت

تویوتا

اولین تجربهٔ رانندگی با تویوتا GR 86 جدید، نیازی به توربوشارژر نیست!

فورد

معرفی موستانگ استیلث ادیشن، پنهان‌کاری به سبک فورد!

سایر خودروهای اروپایی

پیچ GT، کوپهٔ الکتریکی ۶۰۰ اسب بخاری به سبک آستون‌مارتین

بنتلی

درگ کوپه‌های سنگین‌وزن! فراری GTC4Lusso و بنتلی کانتیننتال GT

مازراتی

اولین تجربهٔ رانندگی با مازراتی MC20، احیای اعتبار نیزهٔ سه‌شاخ

لوتوس

۹۴ هزار دلار، قیمت لوتوس امیرا V6 فرست ادیشن در آمریکا

مازراتی

نگاهی به طراحی نسل جدید مازراتی گرن‌توریسمو بدون پوشش‌های مزاحم

آکورا

آکورا اینتگرای جدید یک سدان پنج‌در فست‌بک خواهد بود

فورد

درگ برادرانهٔ موستانگ‌ها، مک‌وان در برابر GT500

خودروهای چینی

H6S، کراس‌اوور کوپه جدید هاوال

لوتوس

معرفی لوتوس امیرا GT4 مسابقه‌ای، بال‌های بیشتر و وزن کمتر!

لکسس

معرفی لکسس RC F 2022 به همراه نسخه سفارشی فوجی اسپیدوی ادیشن

نیسان

به کدام نسل نیسان Z بیشتر علاقه دارید؟

بیوک

بیوک GNX، قاتل سوپرکارها در دههٔ ۸۰

شورولت

کامارو ZL1 به پیشرانهٔ قوی‌تر کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ مجهز می‌شود

تویوتا

مقایسهٔ نیسان Z جدید با تویوتا سوپرا، اصالت ژاپنی یا مهندسی آلمانی؟

دکمه بازگشت به بالا