تویوتا

آیا تویوتا هنوز برترین خودروساز دنیا است؟

بر اساس آخرین گزارش‌ها،رقابت بین سه خودروساز معروف تویوتا، فولکس واگن و جنرال موتورز بسیار جنجال برانگیز شده است.طبق آمار های ارائه شده، تویوتا باز هم مقام اول را به تصاحب خود در آورده است.

تویوتا،برترین خودروساز دنیا
تویوتا،برترین خودروساز دنیا

تویوتا در نیمه اول سال ۲۰۱۳ با فروش ۴ میلیون و ۹۱۱ هزار دستگاه خودرو اول، جنرال موتورز با فروش ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار دستگاه دوم و فولکس واگن با فروش ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه می‌باشند.البته میزان فروش جنرال موتورز در ماه های ۴،۵ و ۶ کمی از تویوتا بیشتر بوده است.

بدین ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که تویوتا در مقایسه با سال گذشته ۱.۱ درصد کاهش فروش داشته است اما جنرال موتورز و فولکس واگن به ترتیب ۴ درصد و ۵.۵ درصد افزایش فروش را تجربه کرده‌اند.

toyota

یکی از دلایل افت فروش تویوتا، تاکید جدی دولت ژاپن بر روی خودروهای لوکس و جدی‌تر شدن این دولت بر این صنعت بوده است،با اینکه تویوتا در ژاپن فروش خوبی نداشته است اما در آمریکا سود خوبی به دست آورده است و همچنان طرفداران خاص خودش را دارد.شما چی فکر می‌کنید؟آیا کیفیت ساخت عالی، خدمات پس از فروش فوق‌العاده و مقرون به صرفه بودن محصولات، می‌تواند تویوتا را همچنان در صدر نگه دارد؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. ali

    ۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    سلام دوستان ماشین های المان عالی و کار درست هستن تویوتا و لکسوسم عالی و لی یه نصیحت از من :سایت ویکیپیدیا فارسی بنز بی ام و ائودی رو بخونید سرشار از زیبایی هنر کلاس عظمت همانند یک کتاب هنری زیبا و جذاب و بعد سایت ویکیپیدیا فارسب بخش تویوتا و لکسوز را بخونید همانند یک استراتژی فوق مدرن فوق انسانی سرشار از برنامه و سیاست و طرح و نقشه انگار داری یه کتاب جنگی یا سیاسی میخونی دوستانم باید قبول کنیم که ژاپنی ها )تویوتا) واقعا در این عرصه با هوش وذکاوت پا گذاشتن و تفکر و سیاست ذیرکانه رو بر زرقو برق ترجیح دادن و حالا رفته رفته و لاکپشت وار هم در ساخت خودرو لاکس هم اسپرت و سوپر اسپرت دارن پبشرفت میکنن به عقیده من اگه اوثاع جهان همینجور پیش بره در 50 سال اینده سوپر اسپرت هایی فراتر از ایتالیایی ها از ژاپن میبینیم و سدان های لوکسی شانه به شانه بنز و شاید هم بالا تر و ماشین های کم مصرف رباتیک برای عموم فراموش نکنیم که ژاپن غول الکترنیک و رباتیک جهانه و نه تنها خودرو بلکه وسایل خونه و خود ساختمان های ما هم داره رو به سوی الکترونیک میبره .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا