تویوتا

دست‌پخت جذاب مودلیستا برای تویوتا راو 4 پرایم

تویوتا اواخر سال پیش بود که راو ۴ پرایم را عرضه کرد و حالا بخش افترمارکتی این برند یعنی مودلیستا قطعات مدنظر خود برای این شاسی‌بلند را معرفی کرده است. مودلیستا بهبودهای ظاهری و داخلی را برای این خودروی پرفروش در نظر گرفته است. البته افرادی که می‌خواهند محصول بسیار سریعی را در دست داشته باشند بهتر است به دنبال تیونر دیگری باشند زیرا قطعات این شرکت فقط ظاهر راو ۴ را ارتقا داده است.

بهبودهای ظاهری این خودرو ساده اما مؤثر هستند. کیت قطعات آئرودینامیک مودلیستا شامل اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی و فلاپ عقب است. کیت براق هم در جلوپنجره، چراغ‌های جلو و درب پشتی دیده می‌شوند. به این موارد باید رینگ‌های ۲۰ اینچی را هم اضافه کرد؛ اما در داخل کابین شاهد نورپردازی ساده LED هستیم. نبود بهبودهای فنی شاید باعث شود برخی افراد ناامید شوند اما پرفورمنس راو ۴ پرایم هنوز هم احساس‌برانگیز است.

این خودرو از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری و دو پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و قدرت ۳۰۲ اسب بخاری دارد. تویوتا می‌گوید این شاسی‌بلند حدود ۲ تنی شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۷ ثانیه‌ای دارد که برای چنین خودرویی قابل‌توجه است. این خودرو می‌تواند تویوتا کمری ۳۰۱ اسبی را در مسابقه درگ شکست دهد که یکی از دلایل آن می‌تواند گشتاور آنی پیشرانه‌های الکتریکی باشد.

این تغییرات حداقلی بوده اما باعث شده‌اند راو ۴ محبوب خودروی جذاب‌تری شود. تقاضا برای راو ۴ بسیار بالا بوده درحالی که تویوتا در سال اول تنها ۵ هزار دستگاه از آن را تولید کرده است. به همین خاطر است که برخی نمایندگی‌ها این خودرو را تا ۱۰ هزار دلار گران‌تر از قیمت رسمی هم می‌فروشند. اگرچه تولید راو ۴ پرایم فعلاً محدود است اما وقتی تولید افزایش یابد این خودرو می‌تواند فروشی استثنایی را تجربه کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Malt hill

    ۲۹ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (514 ديدگاه)

    ????

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. مهدی موتورز

    ۲۹ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1195 ديدگاه)

    چرا جلوش شبیه ار ۸ اه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Farzad

    ۲۹ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    لطفا درگ جدید carwow رو بزارید با تشکر ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۲۹ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    چقدر خفن شده ایول

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. " Swedish Arrogant Tiger"

    ۲۹ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    عکس اولش منو یاد x33 s میندازه!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا