تویوتا

منتظر کانسپت تویوتا سوپرا TRD پرفورمنس لاین باشید!

پس از سال‌ها انتظار سرانجام پنجمین نسل تویوتا سوپرا رخ نمود. این خودرو حدود دو هفته پیش در نمایشگاه دیترویت معرفی شد و حالا به نظر می‌رسد بخش مسابقه‌ای تویوتا به نمایش توانایی‌های خود در ارتقای سوپرای جدید علاقه مند است. نهم فوریه شاهد رونمایی از کانسپت سوپرا TRD پرفورمنس لاین خواهید بود. این خودرو در نمایشگاه اوزاکا معرفی خواهد شد. این رویداد در واقع مشابه نمایشگاه تیونینگ SEMA آمریکا می‌باشد.


این خودروی نمایشی می‌تواند برخی اطلاعات درباره‌ی راه‌های ارتقای خودروی سوپرا با استفاده از قطعات TRD را افشا کند. رونمایی کانسپت مورد بحث عملی معمول بوده چراکه مدیر برنامه‌ریزی تولید تویوتا در نمایشگاه دیترویت به آن اشاره کرده است. او در مصاحبه با موتور ترند اعلام کرده بود برنامه‌هایی برای معرفی قطعات مختلف TRD وجود دارد. شاید هم در آینده خودروی سفارشی سوپرا TRD را ببینیم.


کانسپت سوپرا TRD پرفورمنس لاین با نشان‌های GRMN همراه خواهد شد. تویوتا قبلاً برنامه‌های خود برای تولید سوپرا GRMN پرفورمنس را اعلام کرده بنابراین این خودرو می‌تواند نقطه امید دیگری برای طرفداران محصول اسپورت ژاپنی‌ها باشد. البته مدیر تویوتا در همان مصاحبه با موتور ترند اذعان داشته که با توجه به تقاضای ضعیف خودروهای اسپورت در بازار کنونی باید انتظارات از حجم تولید این خودرو معقول و در حد پایین باشد.


جزئیات زیادی از کانسپت سوپرا TRD پرفورمنس لاین منتشر نشده اما احتمالاً شاهد برخی تغییرات در بدنه و سخت‌افزار این خودرو همچون سیستم تعلیق و ترمزها خواهیم بود. البته انتظار نمی‌رود قدرت ۳۳۵ اسبی و گشتاور ۴۹۵ نیوتون متری سوپرا دستخوش تغییر شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. مانی

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    چون مدل خاص و تولید محدوده شاید بی‌‌ام و اجازه بده قدرت موتور برابر با Z4 باشه
    ولی‌ بیشتر از اون به نظر بعید میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا