تویوتا

معرفی تویوتا سی‌نا وودلند ادیشن 2022 با ارتفاعی بیشتر از سطح زمین

تویوتا در حال معرفی سی نا وودلند ادیشن ۲۰۲۲ برای افرادی است که طرفدار مینی ون‌ها هستند اما از سر زدن به جنگل‌ها و مسیرهای خارج از جاده نیز بدشان نمی‌آید.

تنها تفاوت بصری این خودرو با نسخه‌های استاندارد سی نا به رنگ بدنه سیمانی انحصاری، نشان‌های تیره و ریل‌های سقف جدید مربوط می‌شوند.

تویوتا همچنین از سیستم چهار چرخ محرک استاندارد در سی نا وودلند ادیشن استفاده کرده و چند سانتی‌متری ارتفاع سیستم تعلیق را بالاتر برده است. به این موارد باید رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی را نیز اضافه کرد.

در داخل کابین صندلی‌های اسپورت مشکی با دوخت های منحصربه‌فرد، صندلی‌های کاپیتانی در ردیف دوم، طراحی منعطف صندلی‌ها و محفظه بار، درب‌های کشویی، هفت درگاه USB، سیستم صوتی JBL با ۱۲ بلندگو و… دیده می‌شوند.

درست همانند سی نا استاندارد، سیستم چهار چرخ محرک هیبریدی این خودرو از پیشرانه الکتریکی جداگانه برای به حرکت در آوردن چرخ های عقب استفاده کرده و این مجموعه کشش آنی بیشتری را در تمامی سرعت‌ها ارائه می‌کند. ژاپنی‌ها می‌گویند این سیستم در زمان استارت‌های از سکون و در سطوح لغزنده تا ۸۰ درصد قدرت را به چرخ های عقب می‌فرستد.

سی نا وودلند ادیشن ۲۰۲۲ به‌صورت استاندارد با بسته ایمنی تویوتا ارائه می‌شود که شامل سیستم‌های کمک‌راننده مختلف همچون سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر، کروز کنترل تطبیقی و… است.

تویوتا با فروش هر دستگاه سی نا وودلند ادیشن مبلغ ۲۵۰ دلار را به موسسه آموزش محیط‌زیست ملی آمریکا اهدا خواهد کرد. این شرکت گفته حداقل ۲۵۰ هزار دلار را برای اهدا به این موسسه در نظر گرفته است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. ممد ژانگولر

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    داشبور ساخته در حد پل هوایی
    ی پارتی حد فاصل بین کنسول و کف ماشین میتونی بگیری نیروی انتظامی هم نمیتونه ببینه ?

    موافقم 12
    مخالفم 5
    1. RezaRs

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      کابینش بد نیست خوبه به نظرم ?

      موافقم 3
      مخالفم 0
    2. کیان

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1435 ديدگاه)

      125

      موافقم 1
      مخالفم 3
  2. زیزیگولو

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (4876 ديدگاه)

    انگار این مدل جدید سی نا یه سیستم انتقال قدرت قوی ترو کارآمدتر داره و تو قسمتای بیرونیشم دستخوش تغیرای ظاهری شده و البته تو بخشای ایمنیو راحتیم مجهزترو بروزتر شده ولی کمپانی تویوتا باید بدونه سی نا رقیبای قدری مثل هوندا ادیسه و کرایسلر پاسیفیکا و کیا سدونا و دوج گراند کاروان و نیسان قشقایی ر مقابل خودش داره

    موافقم 3
    مخالفم 0
  3. میثم

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    عجب خوشگل و خوش رنگه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. Amirreza

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    مگه سی ینا مال فیات نبود؟

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. mahan

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    عجیب خوشگل شده.افرین.اینتریورش هم جذاب و خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا