تویوتا

تویوتا هایلوکس بلک بایسون ادیشن، محصولی متمایز از والد

والد اینترنشنال کاری با تویوتا هایلوکس کرده که این پیکاپ مشهور ژاپنی به یکی از متمایزترین خودروهای کلاس بدل شده است. این خودرو که اسپورت لاین بلک بایسون ادیشن نام گرفته کاملاً آماده‌ی حمله به مسیرهای خشن می‌باشد.

هایلوکس والد کاملاً تیره‌رنگ و عصبی بوده که دلیل آن تغییرات گسترده در خودرو همچون اضافه شدن بچه گلگیرها، لاستیک‌های بزرگ، کاپوت متمایز و… می‌باشد.

کیت بدنه پهن والد نیز ۵۵ میلی‌متر بر پهنای خودرو افزوده و چراغ‌های LED اضافی نیز باعث بهبود میدان دید راننده در شب می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های پیکاپ والد می‌توان بال عقب روی سقف، سپر جلوی سفارشی، گارد مخصوص در جلو، اسپویلر درب پشتی و خروجی اگزوز جانبی اشاره کرد. رینگ‌های جارت ۱PC نیز با ابعاد ۲۰ اینچی در دسترس هستند هرچند می‌توان رینگ‌های ۲۲ اینچی را نیز سفارش داد.

چراغ‌های جلوی LED در اسپویلر سقف از طراحی آشنایی برخوردار شده‌اند زیرا قبلاً آن‌ها را در محصولات دیگر والد همچون سوزوکی جیمنی بلک بایسون دیده‌ایم.

اما آیا این خشن‌ترین و گیراترین محصول تیون شده از نسل هشتم تویوتا هایلوکس می‌باشد؟ شاید این‌طور نباشد زیرا قبلاً محصولات تیون شده دیگری را دیده‌ایم که کاملاً جذاب هستند. حتی یکی از نسخه‌های تیون شده هایلوکس از نظر عمق غوطه‌وری در آب می‌تواند هایلوکس والد را پشت سر بگذارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. بهنام

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (492 ديدگاه)

    والد طوری محصولات تویوتا رو ارتقاء میده که سرنوشتشون عوض میشه. عالی شده.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. darlyn

      ۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (344 ديدگاه)

      کاملا باهات موافقم . بجز اگزوزش خیلی خوب شده .

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. meysam

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    اگزوزش

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا