تویوتا

پکیج‌های تیره و تار تویوتا برای پیک‌آپ‌های قدبلند!

گردهمایی تگزاس استیت فیر به یک نمایشگاه خودرویی کوچک تبدیل شده و تعدادی از خودروسازان از این رویداد برای معرفی محصولات سفارشی خود استفاده کرده‌اند. جدیدترین خودروساز از این دست تویوتا است که از خودروی سفارشی ۴ رانر نایت شید و همچنین پکیج‌های جدید SX برای خودروهای تاکوما و توندرا رونمایی کرده است.


کار را با ۴ رانر آغاز می‌کنیم. نسخه‌ی نایت شید بر پایه مدل لیمیتد بنا شده است اما تغییرات ظاهری آن نسبتاً کم بوده و از جمله آن‌ها می‌توان به جلوپنجره مشکی، خروجی اگزوز تیره کرومی و رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی اشاره کرد. عناصر مشکی را نیز می‌توان روی آینه‌ها، دستگیره درب‌ها و اطراف شیشه‌ها مشاهده کرد.


این طرح تیره به کابین نیز راه یافته زیرا تریم مشکی روی غربیلک فرمان، کنسول مرکزی و پانل درب‌ها بکار رفته است. غیر از این‌ها تغییرات جدیدی را نمی‌بینیم اما ۴ رانر نایت شید از تجهیزات مناسبی سود می‌برد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان صندلی‌های چرمی جلو با عملکرد گرم و سرد شونده، مونروف برقی و سیستم صوتی مرغوب JBL را نام برد.

این خودروی سفارشی هم‌اکنون در نمایندگی‌ها موجود بوده و قیمت ۱۷۴۰ دلاری را به بهای ۴۳۲۲۵ دلاری خودرو اضافه می‌کند. ۴ رانر نایت شید به‌صورت دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک در دسترس بوده اما تمامی مدل‌ها از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۴ لیتری با قدرت ۲۷۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۷۶ نیوتون متری استفاده می‌کنند.

اما به پکیج‌های جدید SX هم اشاره کنیم. این پکیج برای مدل‌های تاکوما RS 2019 تدارک دیده شده و قیمت ۵۶۰ دلاری دارد. پکیج یاد شده شامل قطعات مشکی برای جلوپنجره، دستگیره درب‌ها و پوشش آینه‌های جانبی است. پکیج SX همچنین باعث اضافه شده کاسه‌چراغ‌ها و نشان‌های تیره و رینگ‌های ۱۶ اینچی مشکی مات به تاکوما می‌شود.

اما همین پکیج در توندرا SR5 دو کابین نیز عرضه شده اما کمی تفاوت دارد زیرا قیمت ۱۶۳۰ دلاری داشته و شامل صندلی‌های راحت‌تر و رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    درسته جیبا خالیه ولی روحیه ها عالیه بزار اسکتبار و مستکبرین برن سوار تویوتا بشن ما با تمام وجود شل میکنیم و جلوی اونا وامیستیم تا درسی بشیم برای ایندگان چون خودمون انتخاب کردیم متفاوت باشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. دانیال روشنی

      ۷ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (175 ديدگاه)

      ۴۰ سال پیش انتخاب کردن . به ما چه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. mahdy

      ۷ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      والا روحیه ها هم افتضاحن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. mahdy

    ۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    چرا چرخای تاکوما انقدر کوچیکن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mohamad

    ۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (812 ديدگاه)

    رنگش محشره 4رانر
    حس خوبی بهم میده کل ماشین
    تاکوما هم که جای خود داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Travel4ever

    ۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (40 ديدگاه)

    بنظرم تویوتا باید یکم روی رینگ و لاستیک ماشیناش بیشتر کار کنه هر تویوتا نویی که دیدم لاستیکش به نسبت رقبا کوچیک تر و ساده تر میزد نمیدونم میخوان تو لاستیک صرفه جویی بشه یا چیز دیگه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا