تویوتا

اعمال سلیقه اوکراینی روی تویوتا لندکروزر!

مشتریان روسی، اوکراینی و دیگر کشورهای بلوک شرق علاقه‌ی زیادی به تویوتا لندکروزر به ویژه مدل بزرگ‌تر ۲۰۰ دارند.


اما چرا محبوبیت این خودرو زیاد است؟ لندکروزر سری ۲۰۰ خودرویی جادار بوده و از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر، سیستم چهار چرخ محرک و ارتفاع مناسب از سطح زمین سود می‌برد. همین امر باعث شده لندکروزر در بحث آفرود یکی از ستاره‌های دنیای خودرو باشد.


از آنجایی که شاسی‌بلند بزرگ تویوتا در این کشورها به تعداد زیاد وجود دارد بنابراین بسیاری از مالکان تصمیم به شخصی‌سازی خودروهای خود می‌گیرند و اکثر آن‌ها نیز روی لوکس‌تر کردن کابین و ایجاد ظاهر اسپورت تر تمرکز دارند.


شرکت اوکراینی اتولایف که در کیف مستقر است اخیراً پروژه‌ی معرفی لندکروزر سری ۲۰۰ خود را تکمیل کرده و از نظر ما ارزش نگاه کردن را دارد.


اول از همه باید گفت طبق اظهارات اتولایف، تیم تیونینگ این شرکت به دنبال این موضوع بوده که لندکروزر خیلی شبیه “یخچالی روی چهار چرخ” نباشد و به همین دلیل است که تغییرات قابل‌توجهی روی بدنه صورت گرفته است. کیت بدنه‌ی این شرکت باعث شده پهنای خودرو ۱۰۰ میلی‌متر بیشتر شود تا به این ترتیب ظاهر با ابهت‌تری را ببینیم.


سپرهای گیراتر نیز به همراه قطعات سفارشی جدید، جلوپنجره‌ی مشکی براق و کاپوت سبک‌وزن جزو دیگر ویژگی‌های لندکروزر هستند. البته انتظار نداریم چنین چیزهایی را در خودروی خشنی همچون لندکروزر ببینیم.


اما برسیم به کابین که ترکیبی از چرم آبی و قرمز رنگ می‌باشد. اتولایف می‌گوید کل کابین (حتی پوشش سقف) با چرم باکیفیت اتریشی پوشیده است. نام پروژه‌ی اتولایف که مگنوم می‌باشد هم روی پشت‌سری‌ها، استراحت گاه مرکزی دست و مرکز غربیلک فرمان دوخته شده است.


از دیگر متریال بکار رفته در بخش داخلی این شاسی‌بلند می‌توان به تریم چوب اعلا برای فرمان، داشبورد و درب‌ها و همچنین آلومینیوم پولیش خورده روی کنسول مرکزی، دستگیره درب‌ها و دیگر بخش‌ها اشاره کرد.


اما این سرنشینان بخش عقب هستند که لذت واقعی را تجربه خواهند کرد زیرا صندلی نیمکتی استاندارد لندکروزر جای خود را به دو صندلی جداگانه متعلق به ب ام و سری ۷ اتاق G12 داده و کف‌پوش‌ها نیز با نمونه‌های لوکس تعویض شده و به عنوان دست‌کاری نهایی نیز متریال سرکوب‌کننده صدای بیشتری بکار رفته‌اند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Amir.ferrari

    ۱۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (131 ديدگاه)

    خیلی مشتاقم از نسل جدیدش زودتر رونمایی بشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. meysam

    ۱۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    چقدر خوش سلیقه اند.
    هم تو انتخاب ماشین و هم تو دیزاین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Khosrow

    ۱۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    عکس 5 / عمق فاجعه / سپر ضعیف – لاستیک کم عرض ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. morteza

    ۱۲ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (278 ديدگاه)

    چند میلیارد برای ما؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا